quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
dit zou trouwens ultieme humor zijn:
[..]
Hij komt gewoon te kort.... Hij laat vrijwel niks zien als hij eens een kans krijgt. Dát hij zo weinig kansen krijgt zal ook wel iets te maken hebben met wat hij op de trainingen laat zien...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Het is jammer dat Tardelli zo weinig kan brengen. Misschien komt dat nog gedurende het seizoen, het is niet zo raar dat het moeilijk presteren is met Koné, Farfan en Kluivert nog voor je.
Idd, jammer van Vayrynen. Voor de rest de best mogelijke opstellingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:38 schreef mcyodogg het volgende:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Cocu, Mendez, Koné, Kluivert en Fárfan.
Wissels: Moens, Väyrynen, Culina, Addo, Fehér, Tardelli en Marcellis.
Ondanks de blessures, ziet dit elftal er goed uit voor vanavond.
Mendez is een aankoop van (onder) Koeman, dus die speelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom altijd Mendez ipv Vayrynen? Die kerel heeft een paar fantastische invalsbeurten gehad oa in de CL.
Hehe, ergens wel grappig. Ook niet meer dan logisch eigenlijk.quote:
Vind hem voor een club als Twente zeker basisplaats waardig hoor, maarja het is pas de 1e wedstrijd enzo he....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hehe, ergens wel grappig. Ook niet meer dan logisch eigenlijk.
Hij speelt amper daar. En ja, liever Run DMB dan Tardelli.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:30 schreef ganzenherder het volgende:
Trouwens hoe doet Beasly het eigenlijk in Manchester? Dom eigenlijk dat ze hem verhuurd hebben, of was dat omdat hij perse elke wedstrijd een basisplaats wilde? En zou hij eventueel nog terugwillen? Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij liever in Manchester bleef....
Een topper was het niet maar vind hem toch een veel constantere aanvaller dan Tardelli....
Tuurlijk, dat vind ik ook. Maar het is idd pas de 1e wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vind hem voor een club als Twente zeker basisplaats waardig hoor, maarja het is pas de 1e wedstrijd enzo he....
Auwquote:**** Zware blessure voor Andre Ooijer
**Andre Ooijer heeft zaterdag in de uitwedstrijd van zijn club Blackburn Rovers tegen Manchester City een zware blessure opgelopen.
De 32-jarige verdediger werd na ruim een half uur van het veld gedragen na ongelukkig in botsing te zijn gekomen met aanvaller Corradi van Manchester.
Naar het zich laat aanzien heeft Ooijer zijn kuitbeen op verschillende plaatsen gebroken en liep hij verder gescheurde enkel- en kniebanden op.
Ooijer verruilde begin dit seizoen PSV voor Blackburn,waar de international het na een moeizame beginperiode heeft geschopt tot reserve-aanvoerder.
Het is absoluut niet netjes gegaan zijn vertrek, daar was ik ook ff niet blij mee. Maar dit gun ik niemand en al helemaal geen speler die jarenlang voor mijn favoriete club heeft gespeeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef ganzenherder het volgende:
Ik geloof niet dat er PSVers zijn die geen respect meer hadden van Ooijer na zijn vertrek. Zou ook niet mogen na al die jaren trouwe dienst.![]()
Inderdaad, hoorde het net op tv.. Best schokkend om te horenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Lemming22 het volgende:
Oei, ik weet dat er een hoop mensen geen fan meer van hem zijn, maar dit is toch erg lelijk om te lezen:
[..]
Auw![]()
Lazerde je weer drie rijen naar beneden?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:00 schreef WooZ het volgende:
mooie sfeeractie ik wist helemaal niet dat die gepland was
en ik was weer eens op tv na die goal van kone
Was volgens mij op dat moment de man van Da Costa.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:02 schreef Lemming22 het volgende:
Om toch nog even iets negatiefs te zeggen over de wedstrijd: Alves liep bij zijn goal wel erg makkelijk weg uit de rug van Alex, een foutje dat hij dit seizoen al vaker heeft gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |