Ja, er moet in ieder geval een aanvaller bij en dan ook nog 1 middenvelder, anders is de spoeling in aanvallend opzicht wel erg flinterdun.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tot hoe lang is de transferperiode eigenlijk nog? Zeker als Ismail ook nog eens vertrekt moeten er minstens nog 2 spelers bij...
Met de blessuregevoeligheid van nog al wat van onze spelers in acht nemend is dat het absoluut minimale, en zelfs dat gaan we niet halen lijkt het. Vayrinen en De Jong zijn van het type "chronisch geblesseerd" en ook bij Affelay, Cocu en Mendez zijn er nogal eens pijntjes. Icm schorsingen kan dat de doodsteek zijn. Ik denk serieus dat we nog goed in de problemen komen als er niet snel wat breedte versterkingen komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, er moet in ieder geval een aanvaller bij en dan ook nog 1 middenvelder, anders is de spoeling in aanvallend opzicht wel erg flinterdun.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef ruud.nl het volgende:
Oefenwedstrijden tellen we natuurlijk niet mee!![]()
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Gokje: Kanu komt niet.
Anders breng je Bossche bollen naar de Herdgangquote:Op maandag 15 januari 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij blijft dus bij PSG omdat Lacombe is ontslagen, een trainer met wie hij niet overweg kon en Le Guen is gekomen.quote:En instance de départ depuis le début du mercato, Jérôme Rothen aurait refusé ce week end une offre du PSV Eindhoven , actuellement leader du championnat néerlandais.
En conflit ces derniers temps avec Guy Lacombe, Jérôme Rothen devrait rester au PSG aprčs l'annonce aujourd'hui de l'arrivée de Paul Le Guen en tant qu'entraîneur.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo huren!
Als dat toch eens zou kunnen.........quote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo huren!
Hoeft van mij ook niet te komenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou ik geweldig vinden. In ieder geval liever dan Kanuquote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo huren!
Wazig verhaal zeg. Geen Twente, wel Roda, wel Twente....quote:15/1/2007 - AD: Aissati nu mogelijk toch snel naar FC Twente
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad zal Aissati nu mogelijk toch snel naar FC Twente vertrekken. Door het vertrek van Sibum naar Roda JC is er ruimte ontstaan op het middenveld. FC Twente zou nu wel in willen stemmen met de huur van een half seizoen, maar zou nog steeds niet akkoord willen gaan met de voorwaarde dat Aissati in elk duel speeltijd moet krijgen.
Volgens het AD is de kans groot dat Aissati zich nog deze week aansluit bij de ploeg van Rutten en Eykelkamp.
Ach Twente.. lijkt me een goede ploeg voor hem.. ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wazig verhaal zeg. Geen Twente, wel Roda, wel Twente....
En als ze niet akkoord willen gaan met de voorwaarde dat hij elke wedstrijd moet spelen, dan hebben ze pech. Als Roda dit wel wil gaat hij gewoon naar Roda. Punt.
Twente wordt het opleidingscentrum van PSVquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En als ze niet akkoord willen gaan met de voorwaarde dat hij elke wedstrijd moet spelen, dan hebben ze pech. Als Roda dit wel wil gaat hij gewoon naar Roda. Punt.
Klasnic bij Werder is misschien een poging waard. Die mag enkel geen CL meer spelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:27 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn er nog goede spitsen waarvan het contract afloopt deze zomer, misschien dat de clubs dan nog er aan iets willen verdienen. Want groot is het budget van PSV sowieso klein.
Uitgaansleven in Eindhoven is niet zo goed als in andere plaatsenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo huren!
niet zo wazig hoor, er is nu ruimte bij Twente.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar hij was al bijna rond met Roda. Dus dan zou PSV de voorkeur moeten geven aan Twente. Of Isi zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet zo wazig hoor, er is nu ruimte bij Twente.
Dat was onzin volgens mij, Roda versterkte zich op het moment dat dat bericht naar buiten kwam met Sibum van Twente.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar hij was al bijna rond met Roda. Dus dan zou PSV de voorkeur moeten geven aan Twente. Of Isi zelf natuurlijk![]()
die garantie vraagt PSV eigenlijk ook!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind wel dat ze hem een basisplek moeten geven.
Dan kan hij net zo goed bij PSV blijven dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de eis een beetje belachelijk eigenlijk. Laat hij zich maar ergens in een team knokken.
dat kan hij ook in Eindhoven, hij wordt verhuurd om aan spelen toe te komen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de eis een beetje belachelijk eigenlijk. Laat hij zich maar ergens in een team knokken.
Maar als hurende club ben je natuurlijk helemaal van de pot gerukt als je die eis gaat accepteren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan hij ook in Eindhoven, hij wordt verhuurd om aan spelen toe te komen!
Bij Den Bosch komt ie wel aan spelen toe denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar als hurende club ben je natuurlijk helemaal van de pot gerukt als je die eis gaat accepteren.
PSV.nlquote:Giel Neervoort toegevoegd aan selectie Jong PSV
PSV heeft Giel Neervoort (20) toegevoegd aan de selectie voor Jong PSV. De middenvelder uit Arnhem speelde tot voor kort bij Vitesse. Hij tekende in Eindhoven een contract voor de rest van het seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Neervoort (van 19 mei 1986) zat al enkele keren op de bank bij Vitesse.
Giel Neervoort was dinsdag in het Philips Stadion om alles rond te maken.
Jeugdopleiding Vitesse
Neervoort doorliep de jeugdopleiding van Vitesse en speelde er in het tweede team. De jeugdinternational (hij doorliep meerdere nationale selecties) is een neef van Andy van der Meyde (Everton) en zal per direct worden toegevoegd aan de selectie van Anton Janssen, de coach van Jong PSV. Vandaag was hij in het Philips Stadion om kennis te maken en de formaliteiten af te ronden.
"PSV is een fantastische club, ik ben er heel blij mee", zei Neervoort, een (controlerende) middenvelder. "Ik wil me zo snel mogelijk bewijzen om hogerop te komen. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan hier."
maar op zn 20ste was hij bij jullie nog niet verder dan de bank...........quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
PSV.nl
Dan hebben jullie toch nog de neef van Andy van der Meyde weten te strikken , wie weet wil Andy nu ook wel naar PSV![]()
van vi.nlquote:Marítimo presenteert aankoop Arvid Smit
16/1/2007 17:22
Arvid Smit gaat aan de slag in Portugal. De middenvelder verlaat PSV en gaat voetballen voor Marítimo Funchal, dat hem dinsdag presenteerde.
Na een succesvolle stageperiode tekende Smit een contract voor 2,5 jaar bij de nummer zes van Portugal. Hij trainde maandag voor het eerst écht mee en krijgt rugnummer 27 toebedeeld, zo liet de club weten via haar website.
Ook al stond Smit al sinds de winter van 2002 onder contract bij PSV, toch speelde hij geen minuut voor de Eindhovense club. Op huurbasis kwam hij uit voor onder meer Willem II, FC Groningen en De Graafschap. Hij begon zijn loopbaan bij Stormvogels/Telstar.
Feestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
van vi.nl
Eindelijk definitief weg dus.
Zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je zal zien, over 4 weken is hij al topscorer van PSV nu ik dit heb gezegd.
dat zou pas echt schelen op de begroting, Arvid was niet zo duur.quote:
Ja, misschien dat laagvliegers als West Ham en Charlton wel een linksback kunnen gebruiken. Geen idee hoe hun bezetting op die positie nu is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
Nu met Alcides, kan Ball wel verpatst worden. Moet toch wel een PL-team zijn dat hem kan gebruiken?
of anders een club in the Championchipquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
Nu met Alcides, kan Ball wel verpatst worden. Moet toch wel een PL-team zijn dat hem kan gebruiken?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.
PSV - Ajax 2-0
31' Kluivert
87' Ronaldo
Mee eens, het zou toch ook te gek zijn als Chelsea ging eisen dat Alcides elke wedstrijd moest spelen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom PL? Hij mag van mij overal heen zo lang hij maar vertrekt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hij mag ook wel overal heen, maar Engeland lijkt mij voor de hand te liggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:40 schreef Daemician het volgende:
[..]
Waarom PL? Hij mag van mij overal heen zo lang hij maar vertrekt.![]()
Voor hem en voor PSV beter.![]()
quote:Ismail Aissati voor de rest van het seizoen naar FC Twente
16 januari 2007 20:15
Ismail Aissati wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan FC Twente. De talentvolle middenvelder wordt daar herenigd met trainers Fred Rutten en René Eijkelkamp. PSV wil dat Aissati meer aan spelen toekomt om zijn groei als voetballer te stimuleren.
Jeugdinternational
Het was al langer bekend dat Aissati een half jaar verhuurd mocht worden, maar onduidelijk was nog even bij welke club hij in de Eredivisie het seizoen zou afmaken. Vanavond tijdens de nieuwjaarsreceptie van FC Twente maakte de club uit Enschede wereldkundig dat Aissati naar de huidige nummer vijf van de competitie komt. Aissati heeft nog een doorlopend contract bij PSV en zal na het seizoen weer naar Eindhoven terugkeren. “Dit is een goede stap voor mijn ontwikkeling”, aldus 18-jarige jeugdinternational die al veel indruk maakte bij PSV maar dit seizoen weinig speelminuten was gegund. Het zal nog even duren voordat Ismail Aissati met zijn club op bezoek komt bij PSV, de competitiewedstrijd PSV - FC Twente staat pas voor 14 april op het programma.
© PSV NV
Klopt. Maar aan de andere kant, als ze het zouden eisen en wij stemmen ermee in, dan is het ook prima toch? Dus als wij eisen dat Aisatti elke wedstrijd moet spelen en Twente stemt ermee in, is het allemaal prima toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mee eens, het zou toch ook te gek zijn als Chelsea ging eisen dat Alcides elke wedstrijd moest spelen?
Mwah, gegarandeerde basisplaatsen zijn niet goed voor voetballers, daar kweek je vedettes mee....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt. Maar aan de andere kant, als ze het zouden eisen en wij stemmen ermee in, dan is het ook prima toch? Dus als wij eisen dat Aisatti elke wedstrijd moet spelen en Twente stemt ermee in, is het allemaal prima toch?
Volgens mij heeft ie niet een gegarandeerde basisplaats, maar moet ie elke wedstrijd speeltijd krijgen. Ze kunnen m dus ook om te prikkelen de laatste 5 seconden van de wedstrijd mee laten doen. Als dat nodig is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, gegarandeerde basisplaatsen zijn niet goed voor voetballers, daar kweek je vedettes mee....
verhuren doen we zelf al jaren. Spelers als Scheepers en Huntelaar werden ook verhuurd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:48 schreef JustJunior het volgende:
Wat is dat trouwens toch allemaal met dat gehuur. Vier jaar geleden werden er bijna nooit spelers verhuurd, alleen spelers die te slecht waren voor topclubs maar te duur voor subtoppers.
PSV heeft dit seizoen Alex, Mendez (optie inmiddels gelicht), Tardelli en Alcides gehuurd en Aisatti en Beerens verhuurd. Is toch absurd eigenlijk
Ze hadden natuurlijk jaren geleden al een vooruitziende blik dat Koeman naar PSV zou komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:36 schreef twi het volgende:
Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het huren van spelers een indirect gevolg is van het aankoopverleden van Koeman.
Ach, Alex was toen gewoon een uniek geval. Sinds afgelopen zomer hoor je weinig anders meer dan huurovereenkomsten van PSV.quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk jaren geleden al een vooruitziende blik dat Koeman naar PSV zou komen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 02:36 schreef twi het volgende:
Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het huren van spelers een indirect gevolg is van het aankoopverleden van Koeman.
Minstens 1 spits en 1 middenvelder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
Aissati naar Twente, mooi voor m, terug bij Rutten en Eijkelkamp
nu nog een spits
Wake up call: die komen niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minstens 1 spits en 1 middenvelder.
Mooi!quote:Koeman: komst Kanu niet aan de orde
In het weekblad Voetbal International bevestigde Ronald Koeman dat PSV met Nwanko Kanu heeft gesproken, maar dat dat afgelopen zomer was in de periode dat Vennegoor of Hesselink bij PSV vertrok. Vanwege zijn financiele eisen ging dat toen niet door. Volgens Koeman is de komst van kanu nu niet aan de orde, zo liet hij weten in VI.
Johquote:
Nu trek je het wel erg in het extreme door zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het nodig is, de bank hangt van de bagger aan elkaar in de 2e seizoenshelft. En wel Aissati en Beerens laten vertrekken. Wanbeleid ten top. Mocht PSV de titel nog verspelen kan dat volledig op het conto van de technische staf worden geschreven.
Als er serieus geen vervangers voor Aissati en Beerens komen dan vind ik dat idd wanbeleid. Als je niet ziet dat onze selectie voor de winterstop al akelig smal was en nu nog smaller lijkt te worden dan heb je imho een plank voor je kop. Ik vind dan ook dat Koeman en co. deze 2 jonkies wat makkelijk hebben laten gaan aangezien er nog geen vervangers voor zijn en er ook niet echt uitzicht op is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef knep het volgende:
[..]
Nu trek je het wel erg in het extreme door zeg.
Nog erger dan normaal.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Neoktheone het volgende:
Mendez en Vayrinen zijn ook twijfelgevallen
quote:Edison Mendez, Mika Väyrynen en John de Jong komen zaterdag vrijwel zeker niet in actie tegen Heerenveen. John de Jong kreeg tijdens het trainingskamp in het Spaanse La Manga last van een spierblessure, terwijl de hamstringkwetsuur van Väyrynen weer opspeelde. Mendez heeft nog steeds last van zijn lies.
Nee die was ik eigenlijk vergeten. Zou me niet verbazen trouwens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:08 schreef mcyodogg het volgende:
Zo Alcides meteen de voorkeur boven da Costa?
Ik denk dat er een afweging is gemaakt en dat het belangrijker wordt gevonden dat deze gasten gewoon wekelijks gaan spelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er serieus geen vervangers voor Aissati en Beerens komen dan vind ik dat idd wanbeleid. Als je niet ziet dat onze selectie voor de winterstop al akelig smal was en nu nog smaller lijkt te worden dan heb je imho een plank voor je kop. Ik vind dan ook dat Koeman en co. deze 2 jonkies wat makkelijk hebben laten gaan aangezien er nog geen vervangers voor zijn en er ook niet echt uitzicht op is.
Ja, want die 3 zijn bijna nooit geblesseerd....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef JustJunior het volgende:
Joh, over een paar weken zijn Afellay, Mendez en Va˙rinnen weer fit.
zodat hij deze zeisoenshelft weer kan zoeken naar enkele minuten speeltijd. Ik denk juist door veel te spelen dat je daar volgend seizoen dubbel plezier van hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Aissati hadden ze eigenlijk niet moeten verhuren vooral omdat we nu niet zoen brede selectie meer hebben door blessures enzo
eerst maar eens zien of Afellay echt zo zwaar geblesseerd is. Er werd gezegd dat het nog onzeker was of hij kon mee spelen aankomende keer...... nou dan bestaat er dus een goede kans dat hij het haalt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef JustJunior het volgende:
Joh, over een paar weken zijn Afellay, Mendez en Va˙rinnen weer fit. Om Aisatti nou voor die twee potten in Eindhoven te houden is natuurlijk ook onzin.
Best tactisch gedacht van PSVquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef cultheld het volgende:
Aissati mag Ajax en AZ wel gaan straffen in de play-off's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |