abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45440196
Dat zijn nou de mooie overwinningen!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45447014
quote:
Koeman: komst Kanu niet aan de orde

In het weekblad Voetbal International bevestigde Ronald Koeman dat PSV met Nwanko Kanu heeft gesproken, maar dat dat afgelopen zomer was in de periode dat Vennegoor of Hesselink bij PSV vertrok. Vanwege zijn financiele eisen ging dat toen niet door. Volgens Koeman is de komst van kanu nu niet aan de orde, zo liet hij weten in VI.
Mooi!
pi_45447356
Kanu had gewoon een goede start als spits meer niet.
pi_45448871
Was misschien Jan Schlaudraff iets geweest van Aachen ? Die nu voor 1.2 miljoen verkocht is aan Bayern ?
pi_45448923
Die is even haalbaar geweest als Podolski in 2004: Niet dus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45461172
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wake up call: die komen niet.
Joh .

Ik zeg alleen maar dat het nodig is, de bank hangt van de bagger aan elkaar in de 2e seizoenshelft. En wel Aissati en Beerens laten vertrekken . Wanbeleid ten top. Mocht PSV de titel nog verspelen kan dat volledig op het conto van de technische staf worden geschreven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45467533
Afellay kan zaterdag misschien niet meedoen door een blessure...
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:37:16 #83
11102 knep
Mountainfreak
pi_45467607
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 07:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat het nodig is, de bank hangt van de bagger aan elkaar in de 2e seizoenshelft. En wel Aissati en Beerens laten vertrekken . Wanbeleid ten top. Mocht PSV de titel nog verspelen kan dat volledig op het conto van de technische staf worden geschreven.
Nu trek je het wel erg in het extreme door zeg .
Nog erger dan normaal .
pi_45467640
Reiziger speelt door een buikspierblessure sowieso niet mee
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45467698
Mendez en Vayrinen zijn ook twijfelgevallen
We sure are cute for two ugly people.
pi_45467758
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef knep het volgende:

[..]

Nu trek je het wel erg in het extreme door zeg .
Nog erger dan normaal .
Als er serieus geen vervangers voor Aissati en Beerens komen dan vind ik dat idd wanbeleid. Als je niet ziet dat onze selectie voor de winterstop al akelig smal was en nu nog smaller lijkt te worden dan heb je imho een plank voor je kop. Ik vind dan ook dat Koeman en co. deze 2 jonkies wat makkelijk hebben laten gaan aangezien er nog geen vervangers voor zijn en er ook niet echt uitzicht op is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45467834
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Neoktheone het volgende:
Mendez en Vayrinen zijn ook twijfelgevallen
quote:
Edison Mendez, Mika Väyrynen en John de Jong komen zaterdag vrijwel zeker niet in actie tegen Heerenveen. John de Jong kreeg tijdens het trainingskamp in het Spaanse La Manga last van een spierblessure, terwijl de hamstringkwetsuur van Väyrynen weer opspeelde. Mendez heeft nog steeds last van zijn lies.

Ik kan niet eens meer een volledig elftal bedenken voor zaterdag .
pi_45468092
Dat wordt dan een drie mans middenveld met Culina/Addo/Feher d'r bij, denk ik dan.
pi_45468323
Gomes
Kromkamp-Alex-da Costa-Salcido
Culina-Simons-Cocu
Farfan-Kluivert-Koné

zal het wel worden.
pi_45468371
Gomes
Kromkamp - Alex - Alcides - Salcido
Afellay (Culina) - Simons - Cocu
Farfán - Kluivert - Koné

Mogen Tardelli, Sun, Feher, Da Costa en Moens op de bank zitten.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_45468577
Zo Alcides meteen de voorkeur boven da Costa?
pi_45468632
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:08 schreef mcyodogg het volgende:
Zo Alcides meteen de voorkeur boven da Costa?
Nee die was ik eigenlijk vergeten. Zou me niet verbazen trouwens.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:02:17 #93
11102 knep
Mountainfreak
pi_45470398
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als er serieus geen vervangers voor Aissati en Beerens komen dan vind ik dat idd wanbeleid. Als je niet ziet dat onze selectie voor de winterstop al akelig smal was en nu nog smaller lijkt te worden dan heb je imho een plank voor je kop. Ik vind dan ook dat Koeman en co. deze 2 jonkies wat makkelijk hebben laten gaan aangezien er nog geen vervangers voor zijn en er ook niet echt uitzicht op is.
Ik denk dat er een afweging is gemaakt en dat het belangrijker wordt gevonden dat deze gasten gewoon wekelijks gaan spelen .
Maar de selectie voor het middenveld is niet zo smal vind ik, het probleem zit in de aanval. Je moet er niet aan denken dat Farfan en Kone dadelijk geblesseerd zouden zijn .
pi_45473483
Aissati hadden ze eigenlijk niet moeten verhuren vooral omdat we nu niet zoen brede selectie meer hebben door blessures enzo
pi_45474420
Joh, over een paar weken zijn Afellay, Mendez en Va˙rinnen weer fit. Om Aisatti nou voor die twee potten in Eindhoven te houden is natuurlijk ook onzin.
pi_45475384
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef JustJunior het volgende:
Joh, over een paar weken zijn Afellay, Mendez en Va˙rinnen weer fit.
Ja, want die 3 zijn bijna nooit geblesseerd....

Je moet natuurlijk wel rekening houden met de blessuregevoeligheid van je spelers bij het bepalen van de breedte van je selectie. We hebben helaas nogal wat spul rondlopen wat nogal eens bij de dokter zit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 januari 2007 @ 16:26:27 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45476290
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Aissati hadden ze eigenlijk niet moeten verhuren vooral omdat we nu niet zoen brede selectie meer hebben door blessures enzo
zodat hij deze zeisoenshelft weer kan zoeken naar enkele minuten speeltijd. Ik denk juist door veel te spelen dat je daar volgend seizoen dubbel plezier van hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 januari 2007 @ 16:27:51 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45476345
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef JustJunior het volgende:
Joh, over een paar weken zijn Afellay, Mendez en Va˙rinnen weer fit. Om Aisatti nou voor die twee potten in Eindhoven te houden is natuurlijk ook onzin.
eerst maar eens zien of Afellay echt zo zwaar geblesseerd is. Er werd gezegd dat het nog onzeker was of hij kon mee spelen aankomende keer...... nou dan bestaat er dus een goede kans dat hij het haalt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45476607
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef cultheld het volgende:
Aissati mag Ajax en AZ wel gaan straffen in de play-off's .
Best tactisch gedacht van PSV
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:13:05 #100
155420 Fizd
Candle in the eye.
pi_45478451
Een type Carew zou nou perfect zijn voor PSV. Laat ze nou eens verder kijken dan de neus lang is, en in een speler investeren, in plaats van dat soort waardeloze aankopingen als Tardelli doen.

Ze zijn helemaal obsessed met Portugees-Spaanstalige voetballers....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')