Sinds geconstateerd is dan Anna zo langzaam groeit, gaan 'we' (YPPY vooral) elke week wegen, dit was zo'n extra weging. Daar is in principe geen arts bij aanwezig maar (oneerbiedig gezegd) een hulpje oid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Moonah het volgende:
Jullie zijn vanochtend bij de CBarts geweest? Ik vind het sowieso vreemd dat zij die optie niet hebben aangekaart.
meestal zit daar de wijkverpleegkundige erbij. in iedergeval hier bij het cb danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sinds geconstateerd is dan Anna zo langzaam groeit, gaan 'we' (YPPY vooral) elke week wegen, dit was zo'n extra weging. Daar is in principe geen arts bij aanwezig maar (oneerbiedig gezegd) een hulpje oid.
Nouja, daar hebben we ook geen hoge pet van op want die heeft tot 2 x toe spruw niet weten te herkennen (naast andere flaters). Er lopen er daar maar 1 of 2 rond van wie ik een medisch advies echt ter harte zou nemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:31 schreef Popples het volgende:
[..]
meestal zit daar de wijkverpleegkundige erbij. in iedergeval hier bij het cb dan
Het boek van Kleintjes gaat niet alléén over bijvoeding. Hij heeft niet voor niets de borstvoedingsprijs gekregen, het eerste gedeelte gaat dus gewoon over borstvoeding en daarna, na 6 maanden over bijvoeding naast de borstvoeding, want daar gaat hij gewoon van uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:43 schreef YPPY het volgende:
Bedoel je die lactatiekundige om de aanlegtechniek te bekijken nebelung? Ik hoor Anna goed slikken als ze goed drinkt, dat wel. ‘s Nachts gaat het best goed, dan is er weinig afleiding. Maar slecht zal het nooit zijn natuurlijk.
Dat boek van Kleintjes zal ik eens goed gaan lezen dan. We zijn nog niet verder gekomen dan doorbladeren. Helemaal toen het CB (1 van de 2 wvk die ik geloof) adviseerde het alleen bij bv te houden, zeker de eerste zes maanden.
Allereerst bedankt voor alle reacties. Ik kan daar wel wat mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:09 schreef Jelief het volgende:
En dan ook nog: Als je ook maar om de een of andere reden vindt dat je er nog niet aan toe bent om te beginnen met werken moet je je op je eerste werkdag meteen ziek melden, je 'ziekte' valt dan onder je zwangerschap en valt dan onder een ander regeling voor je werkgever. Ook stress vanwege bv is een geldige reden om je ziek te melden!
Ik ben het met je eens dat je het beter even kan proberen, maar als er een redelijke kans is dat je je daarna toch ziek zou melden zou ik het meteen doen omdat het dan voor jou en voor je baas financieel meer voordelen heeft.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Neuk het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor alle reacties. Ik kan daar wel wat mee.![]()
Ziek melden door stress vanwege de BV vind ik raar zonder het werk ook maar geprobeerd te hebben. Tuurlijk moet men in NL weer veel te vroeg aan de slag maar eigenlijk vind ik het ook wel weer leuk geweest zo thuis... Ik ben er wel weer aan toe. Ik heb er ook echt zin in alleen dat kolven e.d. ja... dat zie ik niet meer zo zitten.
Ik ga maandag beslis even naar de thuiszorg voor info over verschillende kolven.![]()
Als er letterlijk meer druk op staat (volle borsten) dan gaat het kolven me idd erg gemakkelijk af.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:01 schreef owlet het volgende:
Er staat wat meer druk achter en het kolven gaat echt makkelijker.
Pffff... Ik moet ervan huilen....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef dutchie het volgende:
Ik zie nog zo dat happende mondje voor me en die handjes die zich gretig naar me uitstrekken. En dan die van tevredenheid sluitende oogjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |