Even een paar tipjes voor op het werk kolven voor iedereen, in ieder geval werkte het bij mij zo super:
- Zorg dat je je kunt ontspannen!!! en dat doe je door de volgende tips
- Neem wat muziek mee, mp3-speler. Zo hoor je de electrisch kolf niet en je vergeet wat makkelijker de tijd en waar je mee bezig bent
- Neem wat te lezen mee
- Neem foto's van je baby mee, dat helpt soms bij de tsr
Ik vond kolven echt een crime, het stoorde me bij mijn werk. En ik had zo'n hekel aan het geluid. Was ook bang dat ik niet voldoende zo kolven. Door het mezelf zo aangenaam mogelijk te maken met bovenstaande tips, kolfde ik de ene keer 150 cc en de andere 220 cc. Als ik een keertje niet verder kwam dan 110 cc ofzo, dan ging ik later nog een keer.
Het is even wennen, kolven op het werk. Maar maak het jezelf zo makkelijk mogelijk. Succes!
Yppy, wat rot die onzekerheid. Hoop dat jullie snel wat vinden waardoor ze gewoon een lekker baby is waar jullie van kunnen genieten. In plaats van alle zorgen.
![]()
Nou, dat was het dan.
Gisteravond heeft Cas voor de laatste keer bij mij gedronken. Ik zie nog zo dat happende mondje voor me en die handjes die zich gretig naar me uitstrekken. En dan die van tevredenheid sluitende oogjes. Cas wordt groot, zelfstandig en heeft een tandje
![]()
. Vooral dat laatste trok me over de streep, dat het nu gewoon echt tijd was. Het was echt een heerlijke periode en ik heb ervan genoten. Ondanks de constante onzekerheid hoeveel hij nu eigenlijk kreeg, of dat wel genoeg was etc. Het is zo snel gegaan. Het voelt echt als weer een stukje loslaten en dat was wel even slikken. Het beeld is op mijn netvlies gebrand hoe we daar met zijn tweetjes lagen, allebei zo tevreden en lekker dichtbij elkaar. Ik hoop dat jullie allemaal nog lang net zo mogen genieten als
ik wij.
[ Bericht 0% gewijzigd door dutchie op 21-01-2007 14:00:37 ]