Game onquote:Op maandag 15 januari 2007 08:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus je zet die x'en inderdaad even neer om te benadrukken dat je meer dan 9 aandelen Fugro hebt gekocht?![]()
Knap dat je de koers van het beleggingsfonds in Chinese warrants kan voorspellen. Heb je ook de sterke stijging van de implied volatilities meegenomen?quote:[..]
Mijn voorspelling is uitgekomen. Ondertussen staat het fonds 9% alweer hoger dan afgelopen woensdag.
Wat heeft de sterke stijging van de implied volatilities voor gevolgen volgens jou?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef macondo het volgende:
Knap dat je de koers van het beleggingsfonds in Chinese warrants kan voorspellen. Heb je ook de sterke stijging van de implied volatilities meegenomen?
Daar zat ik zelf ook al aan te denkenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef pingu_ het volgende:
T0mmi0, koop aandelen van een bedrijf waar je makkelijk een verhaal omheen kan lullen, 10 dagen is wat te kort om te investeren. o.O
Op zich een leuke actie, ook sympathiek dat de bank daar aan mee wil werken. Met fictief geld beleggen heeft meer zin. Maarrr...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:32 schreef T0mmi0 het volgende:
[..]
Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Die leraar vond zelfs een week nog vrij lang
.
Dat heeft dus helemaal NIETS met beleggen te maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:38 schreef T0mmi0 het volgende:
Uiterlijk 25 januari moeten we alles weer verkopen.
Weer online hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef Bullebak het volgende:
Binck ligt er al sinds 15:00 uur uit ofzoErg slecht.
Lol, half jaar geleden heeft een vriend van me het nog geprobeerd in logica cmg. Maar de hoop maar opgegeven, wisselvallig hoerige shit zooi ..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef DoimeN het volgende:
Waarom begint logica niet te lopen? weet iemand dat? En zijn de cijfers die ze de 23ste bekend gaan maken goed?(insiders wanted
)
Waarom Logica CMG niet stijgt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef DoimeN het volgende:
Waarom begint logica niet te lopen? weet iemand dat? En zijn de cijfers die ze de 23ste bekend gaan maken goed?(insiders wanted
)
Macondo wat heb je gedaan met qurius btw ? Ik kon op een gegeven moment niet meer met hoofd er bij waarom het nu maar bleef stegen? Ik las op dft.nl in het forum van qurius echt de meest gekke berichten van goh qurius op naar de 3 euro eind van de maand etc etc. Ik heb van de hand gedaan op 1.83 wat ik een redelijke prijs vindquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarom Logica CMG niet stijgt?
"When it rebounds to my cost, I'll sell." (The stock does not know you own it! Don't take it so personally)
Je kunt nog heel wat leren van het onderhoudende boek van Peter Lynch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |