Af!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik heb er nu denk ik 3 uur in gestoken en ben denk ik nog een uur bezig om m helemaal af te ronden en een antwoordmodel erbij te maken.
Als je zo keurig kan plannen moet je misschien maar projectleider worden als je je leraarschap beu bent.quote:
quote:Fact of the day
When Britain subdued a violent insurgency in Iraq in 1920, it had one soldier for every 23 Iraqis. As of 2006, the United States had one soldier for every 210 Iraqis.
Foreign Policy
Jij nu ook al?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef kLowJow het volgende:
godverdomme de fuck.
Fukking kunt kunt fart.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef kLowJow het volgende:
godverdomme de fuck.
Ik ga morgen langs bij de directeur. Ben benieuwd hoe hij mijn dienstverband ziet na 1 aug 2007.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je zo keurig kan plannen moet je misschien maar projectleider worden als je je leraarschap beu bent.
Fart fart piss punk.quote:
De afleveringen zijn te kort om er iets anders dan drama van te maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:37 schreef Autodidact het volgende:
Sliders. Het concept is wel leuk, maar de uitwerking matig hoor. Te veel drama....
Template maken, hoe je maar 1x te vechtenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is altijd weer een heel gevecht met een brief om het adres precies onder de ruit te plaatsen.
Je kunt een brief niet aan?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is altijd weer een heel gevecht met een brief om het adres precies onder de ruit te plaatsen.
Doodsbedreiging?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, het CDJA heeft post morgen.
Iets met een ontsteking, want het adres moest precies onder de ruit.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerder een poederbrief, vermoedelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |