Af!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik heb er nu denk ik 3 uur in gestoken en ben denk ik nog een uur bezig om m helemaal af te ronden en een antwoordmodel erbij te maken.
Als je zo keurig kan plannen moet je misschien maar projectleider worden als je je leraarschap beu bent.quote:
quote:Fact of the day
When Britain subdued a violent insurgency in Iraq in 1920, it had one soldier for every 23 Iraqis. As of 2006, the United States had one soldier for every 210 Iraqis.
Foreign Policy
Jij nu ook al?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef kLowJow het volgende:
godverdomme de fuck.
Fukking kunt kunt fart.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef kLowJow het volgende:
godverdomme de fuck.
Ik ga morgen langs bij de directeur. Ben benieuwd hoe hij mijn dienstverband ziet na 1 aug 2007.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je zo keurig kan plannen moet je misschien maar projectleider worden als je je leraarschap beu bent.
Fart fart piss punk.quote:
De afleveringen zijn te kort om er iets anders dan drama van te maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:37 schreef Autodidact het volgende:
Sliders. Het concept is wel leuk, maar de uitwerking matig hoor. Te veel drama....
Template maken, hoe je maar 1x te vechtenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is altijd weer een heel gevecht met een brief om het adres precies onder de ruit te plaatsen.
Je kunt een brief niet aan?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is altijd weer een heel gevecht met een brief om het adres precies onder de ruit te plaatsen.
Doodsbedreiging?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, het CDJA heeft post morgen.
Iets met een ontsteking, want het adres moest precies onder de ruit.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerder een poederbrief, vermoedelijk.
Ik vind dit een goed startpunt om het woord "Duracelmoslim" te propageren. Dit wordt het woord van 2007.quote:
Ze hebben later nog een uitzending gedaan waar ze dit experiment over hebben gedaan. Uiteindelijk wisten ze toch te concluderen dat bevroren kippen schadelijker zijn, in tegenstelling tot de foute conclusie van vanavond.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Kippenkanon op Discovery op vliegtuig gericht....
1 Bevroren kip: 220 km/h
2 ontdooide kip: 160 km/h
![]()
nou bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 januari 2007 23:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze hebben later nog een uitzending gedaan waar ze dit experiment over hebben gedaan. Uiteindelijk wisten ze toch te concluderen dat bevroren kippen schadelijker zijn, in tegenstelling tot de foute conclusie van vanavond.
http://www.boston.com/ae/tv/gallery/topscifishows?pg=41quote:'Sliders' should have been a widespread hit, but it was ahead of its time. The show was about a wiz-kid genius Quinn Mallory, played by Jerry O'Connell (left), and his band of three companions who slide among Earth's alternate realities. Toward the end of the series, the show quickly slid in quality as three of its stars - O'Connell, Sabrina Lloyd and John Rhys-Davies (right) - departed and were replaced by others. A tragic demise to a fine show.
Belachelijke lijst want LEXX staat er niet eens tussen!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef Monidique het volgende:
Er zijn nog genoeg andere series: http://www.boston.com/ae/tv/gallery/topscifishows/
quote:De ChristenUnie en het SGP eisen een blootverbod tijdens de jaarlijkse Parade, de Rotterdamse Hetero Dance Parade wel te verstaan.
In de media moeten homo’s zich vaak verantwoorden voor de halfnaakte deelnemers tijdens de Amsterdamse Canal Parade. Maar als het gaat om naakte en halfnaakte deelnemers dan is de (heteroseksuele) Dance Parade koploper.
De Rotterdamse fractievoorzitter Remco Oosterhoff ergert zich vooral aan schaars geklede vrouwen en aan meisjes die rondlopen met alleen boypaint.
Peter Haarman woont in Rotterdam en was al acht keer deelnemer aan de Amsterdamse Canal Parade. Hij vindt dat de ChristenUnie en het SGP een compliment verdienen. “Dit voorstel krijgt in Rotterdam geen enkel gehoor. Het kan dus geen kwaad. Het geeft wel tot gevolg dat Nederland nu weet dat naakt bij straatfeesten niet exclusief verbonden is aan de Gay Parade.”
Ik ben het niet eens met de lijst.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef Monidique het volgende:
Er zijn nog genoeg andere series: http://www.boston.com/ae/tv/gallery/topscifishows/
wat is bemmend ? Het verbaast me niets, de lobby is dermate groot, dat dit soort figuren zich dat soort opmerkingen makkelijk denkt te kunnen permitterenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Enorm bemmende superieure reactie van de Kanaalhomo.
cool, laat weten hoe het aflooptquote:Op maandag 15 januari 2007 23:39 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Ja, nou ja. Ik ga Contact kijken.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat is bemmend ? Het verbaast me niets, de lobby is dermate groot, dat dit soort figuren zich dat soort opmerkingen makkelijk denkt te kunnen permitteren
Kleine groene mannetjes geloof ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
cool, laat weten hoe het afloopt
2quote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef Floripas het volgende:
Op Nederland 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |