DANK JEquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kun je via een "trucje" kort om het "activate iphone" scherm heenkomen:
1. Slide to reach the emergency dial screen
2. enter *#307# and then press call
3. Your phone will ring itself, press answer
4. Press hold now and your phone will start ringing again
5. Press Dismiss and your phone will go into the contacts/dial screen
6. Press contacts from the bottom bar and add a contact
7. Add a contact with a random name and homepage as >> prefs://1F
8. Save it and click on the contact's homepage. this will take you straight into the setting menu of the iPhone, and you can take all the time to select a WIFI network!
Daar zijn inmiddels al tig tutorials voor de vinden. Voor de Mac zou ik "iNdependence" aanraden om te jailbreaken (en SSH draaiend te krijgen op de telefoon) en anySim om te unlocken (die laatste ook als je Windows gebruikt). Werkte hier primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:10 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
- Is dit makkelijk door bijv. naar een een of andere site te gaan?
Ja maar iedereen heeft het steeds over de Mac en die heb ik nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels al tig tutorials voor de vinden. Voor de Mac zou ik "iNdependence" aanraden om te jailbreaken (en SSH draaiend te krijgen op de telefoon) en anySim om te unlocken (die laatste ook als je Windows gebruikt). Werkte hier prima
http://www.iphoneclub.nl/(...)oon-brick-maken.htmlquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:03 schreef matthijst het volgende:
Je post klopt niet...
"De IPSF gebruikt gegevens van DEV-team maar is ze net voor geweest. Echter nu blijkt dat ze shit hebben met de baseband, Boontje komt om zijn loontje."
Neem aan dat je daarmee bedoelt dat IPSF nu problemen met de baseband heeft? Terwijl zij juist op hun site claimen een "cleane" oplossing te hebben voor de unlock....
DEV is nog bezig om een "virgin baseband" te krijgen, omdat hun unlock 10bytes verneukte in de baseband?
Ja, dat is nu duidelijk ja, maar een weeg geleden nog niet, toen leek IPSF de enige veilige oplossing...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:01 schreef jpjedi het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)oon-brick-maken.html
Als je echt Hackint0sh leest dan heb je gezien dat dit probleem reeds vanaf dag een bestond en dat de mensen van DEV team dit punt al aanbrachten als een 'bug'. Ik heb geen glazen bol dat ik het een week geleden kon vermoeden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, dat is nu duidelijk ja, maar een weeg geleden nog niet, toen leek IPSF de enige veilige oplossing...
![]()
Uit je eigen post: "If you have a 1.0.2 phone that you patched previously with anySIM, please wait patiently we’re still working on it"...
Dan was je uitleg gewoon belabbrd ...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb geen glazen bol dat ik het een week geleden kon vermoeden.![]()
Ah, OK danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:17 schreef jpjedi het volgende:
dat mag me zeggen. Was op vakantie en tikte met iphone. Had geen zin of tijd voor lange verhalen.
Zit hier nog een jaar of 3.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:24 schreef DoctorV64 het volgende:
En nu nog een Gui app voor de mac users onder ons om te upgraden naar 1.1.1. en dan te unlocken etc.
Ik moet dus nog even geduld hebben.
@JPjedi, zit jij nog steeds in India of ben je weer terug in NL?
Waar kan ik dat extra geheugen in m'n iPhone stoppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:44 schreef DoctorV64 het volgende:
Mooie apparaten he die Macs
Eerste tip, memory upgrade kan geen kwaad, performance is duidelijk beter.
Ik onder mac.. Die vind ik persoonlijk net iets handiger. Heb er ook eentje onder xp gedaan maar dat gaat net wat minder soepel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:24 schreef DoctorV64 het volgende:
Jongens, hebben jullie het onder windows gedaan of onder Mac?
Ik wil nu ook 1.1.1.
Ik heb deze gebruikt. De bovenste 4 stapjes doorlopen en je komt er vanzelf. Dat virginize pakket heeft alle bestanden die je nodig hebt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef DoctorV64 het volgende:
jpjedi,
Is er een makkelijk tutorial?
Krijg het het via de post..in India kan dat wel wat weken duren maar het is gratis dus ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef DoctorV64 het volgende:
Thanks,
@jpjedi, jij komt toch wel in aanmerking voor de upgrade van OSX Tiger naar Leopard toch voor een paar knaken? Of krijg je je machines mna 26 oktober geleverd met Leopard erop?
hmmm vreemd..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus: dit moet het zijn
[ afbeelding ]
Ik krijg hetzelfde, maar dan met -sh-3.2#
Als ik dan de directory wil veranderen cd /usr/bin, knalt ie er nu het typen van 'cd ' al uit met de mededeling 'connection to 192.168.0.3. closed'
Que pasa?
Ja, dat heb ik allemaal gedaan. Ik snap dit terminal command gewoon nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmmm vreemd..
SSH ff opnieuw installen via independance? en staat je autolock uit?
Daar ben ik niet genoeg nerd voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik allemaal gedaan. Ik snap dit terminal command gewoon niet
[ afbeelding ]
Op GOT mag er niet over hacks en unlocks gesproken worden over de iPhone en iPod touchquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 04:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar ben ik niet genoeg nerd voor![]()
Heb je dit al gedropt op GoT? Daar lopen er meer rond die het daglicht nooit zien en je waarschijnlijk verder kunnen helpen.
krijg de griep zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik allemaal gedaan. Ik snap dit terminal command gewoon niet
[ afbeelding ]
maar bij mij helpt het nietquote:- On the iPhone, under installer, un-install openSHH
- Launch Independence v1.22 (NOT any later ones)
- Under the SSH tab un-install SSH
- Re-install SSH using independence v1.22
- On the iPhone, under installer, re-install BSD system
- On the iPhone, under installer, installed openSSH
- Reboot iPhone
- Your done. The problem should now be gone.
Als je hem sinds gister hebt, heb je dan niet al 1.1.1? Of was hij al eerder gekocht?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:26 schreef Clannif het volgende:
Heb sinds gister een iphone en wat een wereld ding is het zeg.
ik wacht nog wel effe met het update naar 1.1.1 meschien word het straks wel wat makkelijker.
Ps. Dit is getypt op me iphone, dat type valt nog best wel mee als je er een paar minuten meespeelt
Jah heb hem via marktplaats gekocht het is een 4gb versie hij had hem gekocht toen hij in amerika was voor stage 4 weken en heeft hem hier weer verkocht dus hij is nog van firmware 1.0.2quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:27 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Als je hem sinds gister hebt, heb je dan niet al 1.1.1? Of was hij al eerder gekocht?
Waarom zou iemand z'n iPhone willen verkopen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:00 schreef Clannif het volgende:
[..]
Jah heb hem via marktplaats gekocht het is een 4gb versie hij had hem gekocht toen hij in amerika was voor stage 4 weken en heeft hem hier weer verkocht dus hij is nog van firmware 1.0.2
Winst maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Waarom zou iemand z'n iPhone willen verkopen?
effe voor de duidelijkheid hij had hem niet gebruikt alleen geunlockt. meschien heeft hij er ook een voor zich zelf gekocht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Waarom zou iemand z'n iPhone willen verkopen?
Als ik er nu 500 winst op kan maken verkoop ik 'm nog niet (tenzij je er meer dan 1 hebt uiteraard)quote:
Dat dusquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:15 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Als ik er nu 500 winst op kan maken verkoop ik 'm nog niet (tenzij je er meer dan 1 hebt uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |