abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53902874
Tip voor leuke [url= ]http://shop.v-moda.com/p-35-vibe-duo-w-control-playback.aspx] oordopjes[/url]

Ook is de 1.1.1 gehacked voor alle mensen die willen upgraden of een 1.1.1 hebben gekocht.

Echter IPSF heeft open source info gebruikt van het dev team en biedt het aan voor 60 dollar. jammer dat zij het klusje eerder hebben geklaard dan de open-source mannen maar ethisch vind ik het niet. Echter zal geen weken duren voordat het vrij beschikbaar is.

Info heb ik van GoT
pi_53904047
quote:
JeePee zegt:
btw IPSF has the unlock for 1.1.1 online ...seems they use info from DEV team...fucking 60 USD
Mac Kalvin zegt:
just wait 2 days more u will get free
Mac Kalvin zegt:
im giving u gurentee
Mac Kalvin zegt:
just 2 days ill give u update on 1.1.1
pi_53942470
Voor de waaghalzen... De free unlock voor 1.1.1 is uit

forum: voor info

files

guide voor MAC gebruikers is er al.

News van DEV team:
quote:
Mac Kalvin zegt:
im looking into it
Mac Kalvin zegt:
And sending msgs to who have already 1.1.1 sealed box
Mac Kalvin zegt:
so that we can test on it
De unlock werkt maar is nog niet publiek beschikbaar met een guide voor windows, Mocht je een echte nerd zijn dan kom je er wel uit anders zou ik wachten tot ik hier de guide post voor windows,

update:
quote:
Free unlock is there. anySIM for iPhone 1.1.1 leaked

UPDATE: This screen shot is real. This is not an make-up. We only added winandmac.com logo right there. iPhone Dev Team said this version cause some problems, and that’s why they pulled off. So don’t try it if you got the package. And, guess what, hackint0sh users are testing. So, keep clicking!

iPhone dev team released anySIM 1.1 for iPhone firmware 1.1.1 a few seconds last night. And they pulled it down quickly. The hackint0sh forum currently is also not that stable, so we cannot found any further information. We download the leaked file and we found no difference from anySIM 1.0.2. But, notice the bottom left hand corner, you can read this leaked anySIM 1.1 is for 04.01.13_G (which is iPhone 1.1.1). Great job, iPhone dev team. That is fast and impressive.

If you are “lucky” to download the leaked program, don’t try it yet. It may cause serious problem. Just be patient and wait for iPhone dev team official release.
1.1.1 features::
quote:
* iTunes Wi-Fi Music Store
* Louder speakerphone and receiver volume
* Home Button double-click shortcut to phone favorites or music controls
* Space bar double-tap shortcut to intelligently insert period and space
* Mail attachments are viewable in portrait and landscape
* Stocks and cities in Stocks and Weather can be re-ordered
* Apple Bluetooth Headset battery status in the Status Bar
* Support for TV Out
* Preference to turn off EDGE/GPRS when roaming internationally
* New Passcode lock time intervals
* Adjustable alert volume

[ Bericht 29% gewijzigd door jpjedi op 15-10-2007 14:35:43 ]
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:18:14 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_53948505
Guide ff gelezen. Mij te link, wacht nog wel ff op een Unlock GUI
1.1.1 voegt IMHO weinig nieuwe functionaliteit toe.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_53948821
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef matthijst het volgende:
Guide ff gelezen. Mij te link, wacht nog wel ff op een Unlock GUI
1.1.1 voegt IMHO weinig nieuwe functionaliteit toe.
EDGE schakel optie
landscpae in sms
geluid verbeterd

Voor mij genoeg.
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:12:46 #107
28167 matthijst
pi_53949423
Tska, wel ff klaar met die handmatige unlocks en baseband wisacties
Eerste iPhone gebricked met HW unlock. Uiteindelijk gerepareerd met nieuw commboardje
pi_53949752
Ik heb er over een kleine twee weken ook een denk ik .
pi_53950028
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:
landscpae in sms
Was het maar zo'n feest
http://www.ilounge.com/in(...)hone-102-versus-111/
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53961444
http://iphone-dev.com/2007/10/15/new-anysim-under-testing/

Ze zijn aan het testen jongens.. 1.1.1

Er waren lichte problemen met de .exe maar die zijn opgelost dus nu fingers crossed
pi_53961509
Hier een complete tutorial voor windows.

Check goed of je een 1.1.1 origineel hebt of een geunlockte 1.02 etc...

Doe het stap voor stap!

Waarschuwing nogmaals, dit is voor waaghalzen en is nog niet de officiële release!
quote:
A little warning: DO NOT use this version, I think you guys have been warned before but I do it again. It is not even a real beta, it is very buggy and it can brick your phone. Don't say you haven't been told and don't blame the Dev Team. This is NO leaked beta or working version, this is some sort of experimental alpha state AnySIM, so just trust me and don't use it. Thanks.
Bovenstaande persoon heeft het wel werkend maar dat is gelukt met hulp van Steve en van DEV-team.
quote:
I followed all available information as of last week, that simple (actually not "simple", I spent two days with trying and almost bricking one iPhone, one night I slept only two hours!). Everything is in the forums, you just have to pick the necessary information and make it work. Unfortunately some instructions (incl. the first one for the Dev Team 1.1.1 jailbreak) were a bit confusing and one activation step (the last one) was unnecessary, requiring a new activation after each reboot. YouTube also didn't work immediately, I had to use the well known Certificate solution (copy & paste), another problem was that suddenly Fugu and Cyberduck didn't connect to the iPhone anymore, so I had to manually upload sftp-server from the 0.6 Binkit to the iPhone and so on......... TWO days, almost 30 hours total but definetely worth it. You should have seen the face of the T-Mobile Business rep who came to my office today (for a different matter) and he saw my iPhone in the docking station. He was shocked that I was already running the latest version with the iTunes WiFi shop because Apple apparently has assured T-Mobile that the latest FW is "unbreakable". He will report this (he asked me if he can and I don't care because I may go for an "official" T-Mobile iPhone too for various reasons) to his boss who was just expecting the material to prepare the T-Punkt shops for the iPhone introduction.

Sorry guys, if you want the easy way...wait for the GUI and updated INdependence/Apptapp versions, latest end of this month everything should be up and running smoothly, waiting for ROUND 3 with Apple.

[ Bericht 31% gewijzigd door jpjedi op 16-10-2007 08:51:26 ]
pi_53962054
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door jpjedi op 16-10-2007 08:50:48 ]
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:50:17 #113
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_53962340
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:

[..]

EDGE schakel optie
Hiervoor is ook een programmaatje te vinden in de installer app, om GPRS, WiFi & Bluetooth met 1 tap aan en uit te zetten.
pi_53962380
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:50 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Hiervoor is ook een programmaatje te vinden in de installer app, om GPRS, WiFi & Bluetooth met 1 tap aan en uit te zetten.
zover ik weet wordt de optie op de iphone automatisch while roaming.

pi_53981890
Zo dames..anysim 1.1.1 is er dan:

begeleidende tekst:
quote:
We are proud to announce the new anySIM 1.1. You can grab it from the download section or click here or here provided by conceited software.. There are some notes, this patch isn’t for previously unlocked 1.0.2 phones and is meant for 1.1.1 virgin phones only. If you have a 1.0.2 phone that you patched previously with anySIM, please wait patiently we’re still working on it ( a way to virginize it and bring your phone back to life). Also if you have a bad IMEI, you cannot us this version of anySIM we will release a new version/patcher very soon to fix those things. When you run the anySIM patcher do not fret when your wifi drops, this is a standard issue effecting anything touching the NOR while wifi is on. Others have also noted this issue with IPSF and doing any sort of extraction on the NOR, but not to worry. No files are required to download after the nor has been accessed so it will patch just fine. More news to come!
Let eventjes op het dikgedrukte zinnetje!!!

bron

edit voor iedereen die het nog niet helemaal snapt:
quote:
a) if you have bought a new 1.0.2 phone (virgin, which means you haven't used anysim yet and the phone is locked):
--> you can UNLOCK it with the new anysim

b) if you have bought a new 1.1.1 phone and it's still virgin:

c) if you have bought a new 1.0.2 phone, unlocked it with the old anysim (version 1.02 or below) and then upgraded to 1.1.1:
--> new anysim WILL NOT work
Ik krijg veel vragen via e-mail en pm en ik probeer ze allemaal te beantwoorden. Mocht je nog zitten te wachten op antwoord, laat het eventjes weten met een reminder. Als je GoT-er bent vraag ik je enkel e-mail te gebruiken aangezien PM (DM) wordt gelezen door de mods en dus niet conform de policy is op dat forum.

*ingetogen FOK! jubel *

[ Bericht 14% gewijzigd door jpjedi op 17-10-2007 07:34:59 ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 08:21:19 #116
28167 matthijst
pi_53982305
Ook gebanned op Tweakers, of niet?
Lekker Private, die Messages daar... En flauwtjes om mensen te bannen die al ge-PMd hadden voordat ze met die waarschuwing kwamen...
pi_53982682
alleen een waarschuwing gehad, ik lees de rest hier wel ipv op tweakers ;p
pi_53983051
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 08:21 schreef matthijst het volgende:
Ook gebanned op Tweakers, of niet?
Lekker Private, die Messages daar... En flauwtjes om mensen te bannen die al ge-PMd hadden voordat ze met die waarschuwing kwamen...
Vind het ook ontzettend sneu dat ze zomaar in je priveberichten gaan snuffelen. Het is niet voor niets prive

Dat je unlocks niet besproken wil zien worden op het forum is tot daaraan toe. FOK! heeft ook bepaalde ethische policys waarvan de grens ver binnen de wettelijke grens ligt maar die grenzen respecteer je, je bent immer ten gast maar je prive berichten

Sneu hoor
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53983062
Ik heb ook een waarschuwing omdat ik mensen help met de unlock.

1) die is er nog niet voor de algemene gebruiker met een geunlockte 1.02.
2) Er is geen stukje tekst waar ik mensen uitleg om te unlocken.

FOK! is lekker vrij en geen gehijg in je nek.

En DM lezen. (Ik wist het trouwens niet eens dat ze daar meelezen)

[ Bericht 15% gewijzigd door jpjedi op 17-10-2007 10:15:10 ]
pi_53984636
quote:
Orange to sell unlocked iPhones in France

Posted Oct 17th 2007 4:13AM by Thomas Ricker
Well, well... looks like Apple has been backed into a corner by French law and will be releasing an unlocked iPhone in France after all. While no one will say precisely how much the unlocked iPhone will cost (the locked Orange-network iPhone will cost ¤399) those details are expected to be announced sometime before the November 29 launch. Of course, the law that forbids the exclusive bundling of any phone to a carrier is not unique to France. As such, we can expect a glut of unlocked iPhones in the coming months as deals are struck throughout Europe and Asia. Hear that AT&T, O2 and T-Mobile haters? Your nefarious unlocking efforts are about to get a whole lot easier (and more expensive). bron

Hier nog een geinig plaatje van een open geschroefde Iphone! (Ik heb hem schaamteloos van Sunoke@GoT gejat.)

verdere info en plaatjes

[ Bericht 8% gewijzigd door jpjedi op 17-10-2007 11:55:16 ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:43:21 #121
28167 matthijst
pi_53985896
Tsja, maar wat schiet je daarmee op, dan zal ie wel 800 euro gaan kosten ofzo?
Hoogstens dat ze misschien iets kunnen reverse engineeren om zo "simpel" van de lock af te komen?
pi_53986588
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef matthijst het volgende:
Tsja, maar wat schiet je daarmee op, dan zal ie wel 800 euro gaan kosten ofzo?
Hoogstens dat ze misschien iets kunnen reverse engineeren om zo "simpel" van de lock af te komen?
ja inderdaad..als ze hem te duur maken dan gaat iedereen voor een unlock. Ze zullen wel goed achter hun oren krabben nu.

Mijn indruk is dat men beter het toestel volledig vrij hadden gegeven en gewoon lekker verkopen aan iedereen die het wil hebben met goede marge en een vaste adviesprijs. De marketing van Apple zorgt wel voor verkoop.

Ze schieten zichzelf in de voet nu met al die wurgcontracten en wetgevingen in verschillende landen.
pi_53987382
quote:
Yes Just confirmed Out of box 1.0.2 Gets unlocked.

Also GOOD NEWs !!!!!!

I have managed to Unlock an Iphone which was upgraded n unlocked 1.0.2 to 1.1.1

Procedure will be posted Soon.
pi_53988172
Jemig zeg...

http://www.nu.nl/news/127(...)e_iPhone_voeren.html

een derde van de opbrengst naar Apple..wat een slimme pino`s.

Maar denk dat ze klem lopen in Frankrijk als je het mij vraagt.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:43:09 #125
28167 matthijst
pi_53988263
Hey, weet jij hoe het zit met die unlockmethodes?
Ik lees steeds:

- 1.1.1 is nu te unlocken
- 1.0.2 is te unlocken als je de IPSF unlock hebt gebruikt (dus die betaalde versie neem ik aan?), maar niet als je de gratis unlock app hebt gebruikt, omdat anders je baseband verneukt wordt.

Enig idee wat het verschil dan is? Ik dacht dat IPSF ook gewoon de DEV-methode gebruikte? Of hebben ze een manier gevonden die niet met je baseband fuckt?

Wat me trouwens wel handig lijkt is die dubbelklikfunctie voor de home-button!
pi_53988518
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:43 schreef matthijst het volgende:
Hey, weet jij hoe het zit met die unlockmethodes?
Ik lees steeds:

- 1.1.1 is nu te unlocken
- 1.0.2 is te unlocken als je de IPSF unlock hebt gebruikt (dus die betaalde versie neem ik aan?), maar niet als je de gratis unlock app hebt gebruikt, omdat anders je baseband verneukt wordt.

Enig idee wat het verschil dan is? Ik dacht dat IPSF ook gewoon de DEV-methode gebruikte? Of hebben ze een manier gevonden die niet met je baseband fuckt?

Wat me trouwens wel handig lijkt is die dubbelklikfunctie voor de home-button!
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 06:41 schreef jpjedi het volgende:

edit voor iedereen die het nog niet helemaal snapt:

a) if you have bought a new 1.0.2 phone (virgin, which means you haven't used anysim yet and the phone is locked):

b) if you have bought a new 1.1.1 phone and it's still virgin:

c) if you have bought a new 1.0.2 phone, unlocked it with the old anysim (version 1.02 or below) and then upgraded to 1.1.1:
--> new anysim WILL NOT work
De IPSF gebruikt gegevens van DEV-team maar is ze net voor geweest. Echter nu blijkt dat ze shit hebben met de baseband, Boontje komt om zijn loontje.

DEV heeft het voor OSX al in orde en werkt aan een clickbare versie van anysim 1.1.1 voor windows gebruikers via ibrickr. Even geduld nog..het werkt al en men schrijf tutorial nu en is wat aan het testen nog,
pi_53988594
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door jpjedi op 17-10-2007 14:09:41 ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:29:20 #128
28167 matthijst
pi_53989057
Huh, AnySIM is toch juist de DEV-versie?

Dacht dat IPSF wel werkte, maar DEV AnySIM niet?
pi_53990017
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:29 schreef matthijst het volgende:
Huh, AnySIM is toch juist de DEV-versie?

Dacht dat IPSF wel werkte, maar DEV AnySIM niet?

Als je nu ff leest kerel..alles staat in mijn post.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:03:20 #130
28167 matthijst
pi_53990664
Je post klopt niet...

"De IPSF gebruikt gegevens van DEV-team maar is ze net voor geweest. Echter nu blijkt dat ze shit hebben met de baseband, Boontje komt om zijn loontje."

Neem aan dat je daarmee bedoelt dat IPSF nu problemen met de baseband heeft? Terwijl zij juist op hun site claimen een "cleane" oplossing te hebben voor de unlock....
DEV is nog bezig om een "virgin baseband" te krijgen, omdat hun unlock 10bytes verneukte in de baseband?
pi_53991037
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:03 schreef matthijst het volgende:
Je post klopt niet...

"De IPSF gebruikt gegevens van DEV-team maar is ze net voor geweest. Echter nu blijkt dat ze shit hebben met de baseband, Boontje komt om zijn loontje."

Neem aan dat je daarmee bedoelt dat IPSF nu problemen met de baseband heeft? Terwijl zij juist op hun site claimen een "cleane" oplossing te hebben voor de unlock....
DEV is nog bezig om een "virgin baseband" te krijgen, omdat hun unlock 10bytes verneukte in de baseband?
Lees even gewoon hackint0sh en je weet het allemaal

Mijn post is correct.
pi_53991677
Erg interessant overzichtje

Mijn idee:
399 retail met 7% voor franchise: 27.93
transfer price: 371.07
Overhead (shipping in overhead) 10%: 37,11
retail-cost: 333,96

marge: 280,83/333,96= 16% EBIT

notes:
-In USD
-10% overhead is aanname
-7% franchise marge is aanname

Ik vind het allemaal nogal scherp geprijsd maar voor de elektronica business zal het wel ruim zijn. Ben verder niet bekend met deze markt dus misschien dat er mensen hier wat meer van kunnen zeggen uit de branche.

Met dank aan Apache4U van GoT

[ Bericht 61% gewijzigd door jpjedi op 17-10-2007 17:31:33 ]
pi_53992706
NEWS!!!

http://www.apple.com/hotnews/
quote:
Third Party Applications on the iPhone

Let me just say it: We want native third party applications on the iPhone, and we plan to have an SDK in developers’ hands in February. We are excited about creating a vibrant third party developer community around the iPhone and enabling hundreds of new applications for our users. With our revolutionary multi-touch interface, powerful hardware and advanced software architecture, we believe we have created the best mobile platform ever for developers.

It will take until February to release an SDK because we’re trying to do two diametrically opposed things at once—provide an advanced and open platform to developers while at the same time protect iPhone users from viruses, malware, privacy attacks, etc. This is no easy task. Some claim that viruses and malware are not a problem on mobile phones—this is simply not true. There have been serious viruses on other mobile phones already, including some that silently spread from phone to phone over the cell network. As our phones become more powerful, these malicious programs will become more dangerous. And since the iPhone is the most advanced phone ever, it will be a highly visible target.

Some companies are already taking action. Nokia, for example, is not allowing any applications to be loaded onto some of their newest phones unless they have a digital signature that can be traced back to a known developer. While this makes such a phone less than “totally open,” we believe it is a step in the right direction. We are working on an advanced system which will offer developers broad access to natively program the iPhone’s amazing software platform while at the same time protecting users from malicious programs.

We think a few months of patience now will be rewarded by many years of great third party applications running on safe and reliable iPhones.

Steve

P.S.: The SDK will also allow developers to create applications for iPod touch. [Oct 17, 2007]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:57:19 #134
28167 matthijst
pi_53999702
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:32 schreef jpjedi het volgende:
Lees even gewoon hackint0sh en je weet het allemaal

Mijn post is correct.
Ik doe niet anders

Hoe verklaar je dit dan, van DEV:
"users who made anysim previously can't use new unlock... they have to wait, true virginizer is in developing."

Icm. posts op iphoneclub.nl van gasten die icm de IPSF methode hun iphone, die eerst met een "free" DEV methode was geupgrade, dmv IPSF van 1.02 naar 1.1.1 hebben geupgrade?

Lijkt me dan dat IPSF hun zaakjes wel voor elkaar hebben en DEV nog bezig is om mensen met een "free" 1.02 upgrade te helpen hun baseband te fixen, om alsnog 1.1.1 te kunnen gebruiken:
Let me re-iterate. THERE IS NO WAY CURRENTLY TO VIRGINIZE UNLOCKED 1.0.2 PHONES! DO NOT USE THIS UPDATE IF YOU UNLOCKED A 1.0.2 PHONE!!!

Do yourselves a favour and go buy IPSF (iPhoneSimFree). Yes, it's 60$ and yes, some may be against paying for such things, but I was one who used the iUnlock/AnySIM method on 1.0.2. I didn't do the braindead upgrade to 1.1.1 to brick my phone and was patiently waiting. After doing more research on the methods employed by both the dev team and IPSF, it's pretty clear that the IPSF method is (for the moment) the only TRUE unlock available. Even the dev team will admit they can never achieve the precision of the IPSF unlock

[ Bericht 15% gewijzigd door matthijst op 17-10-2007 23:04:12 ]
pi_54006314
sinds vanmiddag in het bezit van een unlocked iphone echter deze jongens hebben hem in hongkong voorzien van een chinese menu etc. Volgens mij moet het niet al te moeilijk zijn om dit gewoon weer in het engels te krijgen volgens mij.
Verder is het dus een 1.0.2. Waar kan je zien dat het met anysim of iets dergelijks is unlocked??
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:56:53 #136
28167 matthijst
pi_54006445
Ga er maar vanuit dat hij met Anysim oid is unlocked, aangezien ze voor de IPSF methode rond de $60 zouden hebben moeten hebben... En IPSF unlocked op IMEI, dus die kosten zijn per telefoon...

Taal moet je ff zoeken op hackint0sh, welke files ze daarvoor aangepast hebben...
Maar misschien kan je in iTunes wel gewoon een restore doen, zodat alles wordt teruggezet? Neem aan dat ie dan meteen weer Engels is....
pi_54011333
progje ilang doet wonderen

Ik krijg op de een of andere manier de klok van mijn iphone niet ingesteld. Tijdzone etc staan goed en nog steeds is het niet goed. Kan iemand mij de goede richting wijzen?

[ Bericht 47% gewijzigd door DoctorV64 op 18-10-2007 16:27:02 ]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:17:42 #138
28167 matthijst
pi_54025933
* Zibri sets mode: +m
<@Zibri> ***** ANNOUNCE ******
<@Zibri> THE FIRST TRY TO put the OLD IMEI in 0049999 IMEI phones WAS SUCCESSFULL !!!!!!!!!!!!!
<@Zibri> STAY TUNED FOR AN IMMINENT RELEASE !!!!!!!
<@Zibri> ***** END OF ANNOUNCE ******
* Zibri sets mode: -m
pi_54027774
hey allemaal.

Net terug uit New York, en heb nu de iPhone voor me liggen. Het is er een uit week 39 dus versie 1.1.1

Nu raak ik alleen in de war van alle unlock en activatie programma's.

Is ANYSIM nou een Activatie of Unlock applicatie?

Heeft er iemand misschien tijd om me hier mee te helpen? Wat te doen met een out of box 1.1.1 iPhone? PM maar emailadres als het gelegen komt

Dank u.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:30:07 #140
28167 matthijst
pi_54027881
Zou eerst eens wat gaan lezen op hackint0sh en iphoneclub.nl...

Heb zelf nog geen ervaring met 1.1.1, maar volgens mij komt het neer op:
Downgrading to 1.0.2 (if you are already running 1.1.1)
Preparing the iPhone for a jailbroken update
Performing a software update, leaving you with a jailbroken v1.1.1
Forcing v1.1.1 to mount read-write so you can access it
Installing SSH and BSD world
Activating with a Non-ATT SIM (not necessary if you use AT&T)
Patching SpringBoard to allow third-party applications
Clean-up
pi_54028616
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:30 schreef matthijst het volgende:
Zou eerst eens wat gaan lezen op hackint0sh en iphoneclub.nl...

Heb zelf nog geen ervaring met 1.1.1, maar volgens mij komt het neer op:
Downgrading to 1.0.2 (if you are already running 1.1.1)
Preparing the iPhone for a jailbroken update
Performing a software update, leaving you with a jailbroken v1.1.1
Forcing v1.1.1 to mount read-write so you can access it
Installing SSH and BSD world
Activating with a Non-ATT SIM (not necessary if you use AT&T)
Patching SpringBoard to allow third-party applications
Clean-up
Hm ja op Hackintosh had ik al gekeken, daar staat alles doorelkaar.

Met de activatie via Safari met iPhone 1.1.1 komen er veel commands te pas. Is dit bij het downgraden ook het geval?
pi_54028715
Kunnen de fokkers hier die een iPhone hebben niet wat mooie pics ervan maken?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:18:34 #143
28167 matthijst
pi_54028848
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:10 schreef dj_ko het volgende:
Kunnen de fokkers hier die een iPhone hebben niet wat mooie pics ervan maken?
http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=&q=iphone&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
pi_54031785
Kunnen jullie me echt niet even helpen?

Wat moet ik nou precies doen met mijn 1.1.1 iPhone?

1. Downgraden naar 1.0.2
2. Jailbreaken
3. Unlocken

zoiets?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:30:51 #145
28167 matthijst
pi_54037686
Virginizer, samenwerking van Elite & DEV:
http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=12038&page=2
Wacht nog ff, zal wel een unlock App voor komen, gok ik...

@Jappe, hoop werk, lastig, lastig, zo lijkt het, voor 1.1.1:
http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=11833

Jailbreaken is wel vrij simpel, volgens deze guide:
http://www.everythingipho(...)2-windows-14330.html

Unlocken kan vervolgens zo, maar ik zou wachten op een simpelere oplossing:
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=9628

NB: zelf geen ervaring met 1.1.1, wel met 1.02: 1 telefoon gebricked met een mislukte HW-unlock, hoop geklooi en gestress en 3 dagen later was de softwareunlock er
Was vervolgens een nieuw commboard voor nodig om 'm te fixen, wegens verneukte baseband, dus neem van mij aan dat je beter geduld kunt hebben

[ Bericht 28% gewijzigd door matthijst op 19-10-2007 19:46:40 ]
pi_54038255
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef matthijst het volgende:
Virginizer, samenwerking van Elite & DEV:
http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=12038&page=2
Wacht nog ff, zal wel een unlock App voor komen, gok ik...

@Jappe, hoop werk, lastig, lastig, zo lijkt het, voor 1.1.1:
http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=11833

Jailbreaken is wel vrij simpel, volgens deze guide:
http://www.everythingipho(...)2-windows-14330.html

Unlocken kan vervolgens zo, maar ik zou wachten op een simpelere oplossing:
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=9628

NB: zelf geen ervaring met 1.1.1, wel met 1.02: 1 telefoon gebricked met een mislukte HW-unlock, hoop geklooi en gestress en 3 dagen later was de softwareunlock er
Was vervolgens een nieuw commboard voor nodig om 'm te fixen, wegens verneukte baseband, dus neem van mij aan dat je beter geduld kunt hebben
Hm ik snap dat jailbreaken niet echt. Als ik naar die site ga en naar de instructies kijk, dan zie ik dat je al Wifi gebruiken, maar dat kan dan toch nog niet? Die is nog niet beschikbaar op dat moment.

Sjiiiit. ik weet wel dat ik kan wachten maar ik wil hem gewoon gebruiken!!!

Is er niemand met een iPhone 1.1.1 hier!? en hem al als iTouch gebruikt?

Dat bellen is nog niet zo super belangrijk, maar het gaat er om dat ik wel al een paar functies kan gebruiken, damn..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:27:38 #147
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54038960
Wat vinden jullie nou de beste Nederlandse iPhone website?
Confidence through competence
pi_54039295
Iphoneclub.nl denk ik. Verder is modmyiphone.com ook erg goed.

Nog een week!!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:09:51 #149
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_54039868
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:55 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

Hm ik snap dat jailbreaken niet echt. Als ik naar die site ga en naar de instructies kijk, dan zie ik dat je al Wifi gebruiken, maar dat kan dan toch nog niet? Die is nog niet beschikbaar op dat moment.
Jailbreaken doe je via de USB kabel, het unlocken door een programma te installeren dat je download via wifi.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:27:37 #150
28167 matthijst
pi_54040307
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:55 schreef Jappe90 het volgende:
Zoals ik het lees kun je via een "trucje" kort om het "activate iphone" scherm heenkomen:
1. Slide to reach the emergency dial screen
2. enter *#307# and then press call
3. Your phone will ring itself, press answer
4. Press hold now and your phone will start ringing again
5. Press Dismiss and your phone will go into the contacts/dial screen
6. Press contacts from the bottom bar and add a contact
7. Add a contact with a random name and homepage as >> prefs://1F
8. Save it and click on the contact's homepage. this will take you straight into the setting menu of the iPhone, and you can take all the time to select a WIFI network!
pi_54052220
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zoals ik het lees kun je via een "trucje" kort om het "activate iphone" scherm heenkomen:
1. Slide to reach the emergency dial screen
2. enter *#307# and then press call
3. Your phone will ring itself, press answer
4. Press hold now and your phone will start ringing again
5. Press Dismiss and your phone will go into the contacts/dial screen
6. Press contacts from the bottom bar and add a contact
7. Add a contact with a random name and homepage as >> prefs://1F
8. Save it and click on the contact's homepage. this will take you straight into the setting menu of the iPhone, and you can take all the time to select a WIFI network!
DANK JE

Het werkt, net ff zitten internetten.

Ik had al zo'n trucje gezien maar die werkte niet.

Je kunt ook beetje spelen met toetsenbord, internetten, foto's maken

Nu nog ff jailbreaken of activeren

- Is dit makkelijk door bijv. naar een een of andere site te gaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jappe90 op 20-10-2007 16:27:36 ]
pi_54052589
Wanneer komt ie nou uit in Nederland?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:18:59 #153
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_54055880
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:10 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

- Is dit makkelijk door bijv. naar een een of andere site te gaan?
Daar zijn inmiddels al tig tutorials voor de vinden. Voor de Mac zou ik "iNdependence" aanraden om te jailbreaken (en SSH draaiend te krijgen op de telefoon) en anySim om te unlocken (die laatste ook als je Windows gebruikt). Werkte hier prima
pi_54056482
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Daar zijn inmiddels al tig tutorials voor de vinden. Voor de Mac zou ik "iNdependence" aanraden om te jailbreaken (en SSH draaiend te krijgen op de telefoon) en anySim om te unlocken (die laatste ook als je Windows gebruikt). Werkte hier prima
Ja maar iedereen heeft het steeds over de Mac en die heb ik niet

Ik ben al heel wat tutorials tegengekomen via de iphone dev wiki maar daar staat ook tussen dat het niet werkt of je iphone brickt. Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus heb ik liever iemand die ervaring heeft en me kan helpen, snap je

Ik kan iig wel internetten nu
pi_54111552
Inmiddels schijnt deze goed te werken :

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=11833
pi_54113849
Denk dat deze voor de meesten hiet het handigst is. http://rapidshare.com/files/64040571/UltiemeUpgradeGids.zip

Maar wacht gewoon nog paar dagen op nieuws van DEV voor een complete auto .exe. stukje makkelijker.

Ik heb het dan over een unlocked 1.02 naar een unlocked 1.1.1 want dat is de grote groep op het moment.

http://iphone-dev.com/200(...)n-the-past-few-days/
pi_54120520
Na de vorige guide die ik gepost had is deze aangepast. De nieuwe is eigenlijk een volledig geupdate versie met allerlei vragen en opmerkingen erin. Echt erg handig.

http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=12817
pi_54127243
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:03 schreef matthijst het volgende:
Je post klopt niet...

http://www.iphoneclub.nl/(...)oon-brick-maken.html
  woensdag 24 oktober 2007 @ 07:54:30 #160
28167 matthijst
pi_54127423
quote:
Ja, dat is nu duidelijk ja, maar een weeg geleden nog niet, toen leek IPSF de enige veilige oplossing...

Uit je eigen post: "If you have a 1.0.2 phone that you patched previously with anySIM, please wait patiently we’re still working on it"...
pi_54127628
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 07:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, dat is nu duidelijk ja, maar een weeg geleden nog niet, toen leek IPSF de enige veilige oplossing...

Uit je eigen post: "If you have a 1.0.2 phone that you patched previously with anySIM, please wait patiently we’re still working on it"...
Als je echt Hackint0sh leest dan heb je gezien dat dit probleem reeds vanaf dag een bestond en dat de mensen van DEV team dit punt al aanbrachten als een 'bug'. Ik heb geen glazen bol dat ik het een week geleden kon vermoeden.

Mijn gsm was unlocked 1.02 en is nu 1.1.1 unlocked met behulp van Sassha
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:55:01 #162
28167 matthijst
pi_54127844
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb geen glazen bol dat ik het een week geleden kon vermoeden.
Dan was je uitleg gewoon belabbrd ...
Als je het een week geleden allemaal al zo goed wist dan was het een kwestie van twee regels:
- IPSF verneukt je iPhone misschien na een eventuele volgende upgrade.
- DEV verneukt op dit moment je iPhone bij een upgrade naar 1.1.1, wacht even op een virginizer
pi_54128133
dat mag me zeggen. Was op vakantie en tikte met iphone. Had geen zin of tijd voor lange verhalen.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:49:03 #164
28167 matthijst
pi_54128714
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:17 schreef jpjedi het volgende:
dat mag me zeggen. Was op vakantie en tikte met iphone. Had geen zin of tijd voor lange verhalen.
Ah, OK dan

Vanavond denk ik de upgradestap maar s wagen...
Zag dat Pacay er nu ook voor 1.1.1 is...
pi_54146048
En nu nog een Gui app voor de mac users onder ons om te upgraden naar 1.1.1. en dan te unlocken etc.
Ik moet dus nog even geduld hebben.

@JPjedi, zit jij nog steeds in India of ben je weer terug in NL?
pi_54146261
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:24 schreef DoctorV64 het volgende:
En nu nog een Gui app voor de mac users onder ons om te upgraden naar 1.1.1. en dan te unlocken etc.
Ik moet dus nog even geduld hebben.

@JPjedi, zit jij nog steeds in India of ben je weer terug in NL?
Zit hier nog een jaar of 3.

Ik heb ook een macbook en een imac gekocht trouwens. Die tering iphone heeft me voor het mac kamp gewonnen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2007 @ 22:42:52 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54146736
Zo... mijn touch kan nu alles wat de iphone ook kan.... behalve bellen
pi_54146817
Mooie apparaten he die Macs

Eerste tip, memory upgrade kan geen kwaad, performance is duidelijk beter.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:34:10 #169
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_54148341
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:44 schreef DoctorV64 het volgende:
Mooie apparaten he die Macs

Eerste tip, memory upgrade kan geen kwaad, performance is duidelijk beter.
Waar kan ik dat extra geheugen in m'n iPhone stoppen?
pi_54155952
draait als een zonnetje hier met 1.1.1
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:57:54 #171
28167 matthijst
pi_54156167
Hier ook 1.1.1 sinds vanochtend vroeg....
Pffffffffffffff.... vannacht tot 01:00 bezig geweest, ging allemaal vrij voorspoedig: virginizen -> upgraden -> carnaval jailbreak....

Maar dan moet je dus SSH en BSD hebben om AnySIM erop te kunnen zetten, werkte de Installer App-link om BSD te installeren niet
Vanochtend 06:30 was het gefixt, nog ff snel geunlocked en nou doet ie t...

Eindelijk Postbank TAN SMS
pi_54157532
ik zat te kloten met de regel in de terminal -1 root was -l root

maar verder alles soepel gelukkig. moet aleen min voicemail nummer nog programmeren onder het knopje.
pi_54158159
Jongens, hebben jullie het onder windows gedaan of onder Mac?
Ik wil nu ook 1.1.1.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:05:57 #174
28167 matthijst
pi_54159021
Windows...

1.02 gerevirginized, met het script:
http://code.google.com/p/iphone-elite/wiki/RevirginizingTool
Dat was een kwestie van de virginizer_pack folder naar de iPhone kopieren en met putty een chmod uitvoeren op het script. Vervolgens het script runnen in Putty en een paar keer "yes" intikken...

Na de baseband te hebben terug gezet een upgrade naar 1.1.1 gedaan. Ik had het eerst "normaal" via iTunes gedaan, maar toen "zag" hij na upgraden nog oude applicaties in de installer-lijst op de iPhone staan. Upgraden kan je dus het beste doen door aan/uit en home ingedrukt te houden totdat je een "connect to itunes" melding krijgt. Vervolgens upgraden met iTunes en dan wist hij alles wel goed...

Na de upgrade geactiveerd/jailbroken met Carnaval:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=12867

Kwestie van doen wat er staat, dan stelt het niks voor. Je hebt hier wel een wifi verbinding voor nodig... NB: lees GOED wat er staat, je moet in totaal de iPhone 4x rebooten. Sommige reboots staan tussen een hele lap tekst. LEES DUS GOED!

Nadat je geactivate hebt installeer je dmv installer BSD Subsystem en SSH.
Vervolgens kun je met WinSCP connecten aan je iPhone (login/pass: root/alpine). Kopieer de anysim.app map naar de Applications folder op je iphone. Doe nog even rechtermuis op het Anysim bestand en -> properties -> 0755 (executerchten geven). Vervolgens de iPhone even rebooten voor de zekerheid. Je hebt nu AnySIM op je springboard staan. Paar keer klikken in AnySIM en hij gaat je firmware updaten!

Na updaten kan je hier:
http://www.iphoneclub.nl/(...)national-zetten.html
een bestandje downloaden dat je met WinSCP kunt overzetten (ff renamen en backup wel even je oude versie)... Na een reboot heb je de mogelijkheid om taal op Nederlands te zetten (donderdag 25 oktober zie je dan bv). Je telefoonnummer staan hierna ook meteen goed, op 06-nummers na, die nog als (06x) worden weergegeven. Dit moet ik zelf ook nog even aanpassen, net als het NL woordenboek....
pi_54159369
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:24 schreef DoctorV64 het volgende:
Jongens, hebben jullie het onder windows gedaan of onder Mac?
Ik wil nu ook 1.1.1.
Ik onder mac.. Die vind ik persoonlijk net iets handiger. Heb er ook eentje onder xp gedaan maar dat gaat net wat minder soepel.
pi_54159640
jpjedi,

Is er een makkelijk tutorial?
pi_54159729
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef DoctorV64 het volgende:
jpjedi,

Is er een makkelijk tutorial?
Ik heb deze gebruikt. De bovenste 4 stapjes doorlopen en je komt er vanzelf. Dat virginize pakket heeft alle bestanden die je nodig hebt.

alles met plaatjes erbij.
pi_54159776
Thanks,

Apollo op iphone deed net even raar
Ik zal vanavond eens rustig lezen en dan aan de slag gaan.

Mmh op windowsmachine hier zijn de pagina's leeg. Echt thuis pas lezen dus

@jpjedi, jij komt toch wel in aanmerking voor de upgrade van OSX Tiger naar Leopard toch voor een paar knaken? Of krijg je je machines mna 26 oktober geleverd met Leopard erop?

[ Bericht 26% gewijzigd door DoctorV64 op 25-10-2007 15:34:38 ]
pi_54161631
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef DoctorV64 het volgende:
Thanks,

@jpjedi, jij komt toch wel in aanmerking voor de upgrade van OSX Tiger naar Leopard toch voor een paar knaken? Of krijg je je machines mna 26 oktober geleverd met Leopard erop?
Krijg het het via de post..in India kan dat wel wat weken duren maar het is gratis dus ja.
pi_54161756
./norz seczone.backup 0x3FA000 0x2000

Now waiting for data...?

Doet die terminal er altijd lang over? Hij is nu al meer dan 1 minuut aan het wachten bij het updaten naar 1.1.1
Calmer than you are
pi_54162508
Zijn er onder de upgaders naar 1.1.1 ook mensen die "destijds" 1.0.2 dmv Unlock.app hebben geunlockt? AnySim faalde bij mij toen bij het unlocken, Unlock werkte daarna wel. Ik ben nu een beetje huiverig voor deze nieuwe stappen omdat deze ook weer AnySim gebruikt.
pi_54162732
Dus: dit moet het zijn

Ik krijg hetzelfde, maar dan met -sh-3.2#

Als ik dan de directory wil veranderen cd /usr/bin, knalt ie er nu het typen van 'cd ' al uit met de mededeling 'connection to 192.168.0.3. closed'

Que pasa?
Calmer than you are
pi_54163312
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus: dit moet het zijn
[ afbeelding ]

Ik krijg hetzelfde, maar dan met -sh-3.2#

Als ik dan de directory wil veranderen cd /usr/bin, knalt ie er nu het typen van 'cd ' al uit met de mededeling 'connection to 192.168.0.3. closed'

Que pasa?
hmmm vreemd..

SSH ff opnieuw installen via independance? en staat je autolock uit?
pi_54164084
Ik heb nu dus een iPod Touch en Nokia 6300 en die wil ik vervangen door een iPhone, maar ik wil nog wat weten over GPRS.

Ik heb dus een bundel bij Orange, 6 euro voor 25mb in de maand. Is dat genoeg om af en toe een je mail te bekijken en heel af en toe een website bezoeken?

Ow ja, en is het ook mogelijk om het Springboard van de iPod Touch te gebruiken? Vind die een stuk mooier dan die van de iPhone
pi_54164319
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

hmmm vreemd..

SSH ff opnieuw installen via independance? en staat je autolock uit?
Ja, dat heb ik allemaal gedaan. Ik snap dit terminal command gewoon niet
Calmer than you are
pi_54175183
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar ben ik niet genoeg nerd voor

Heb je dit al gedropt op GoT? Daar lopen er meer rond die het daglicht nooit zien en je waarschijnlijk verder kunnen helpen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:19:45 #187
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_54178425
Zoek een guide die geen terminal nodig heeft zou ik zeggen? Ik heb gewoon iNdependence gebruikt en via SCP anySim erop gezet.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:52:04 #188
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_54179077
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 04:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Daar ben ik niet genoeg nerd voor

Heb je dit al gedropt op GoT? Daar lopen er meer rond die het daglicht nooit zien en je waarschijnlijk verder kunnen helpen.
Op GOT mag er niet over hacks en unlocks gesproken worden over de iPhone en iPod touch
Er staat zelfs in dat topic dat het hier wel mag

Ik zou m doorverwijzen naar www.iphoneclub.nl en daar gewoon op het forum vragen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_54187186
Wat een apparaat, heb m sinds vanmiddag, binnen een uurtje compleet werkend dankzij deze guide :

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=12817

Echt leuk, nu lekker spelen
pi_54199085
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
krijg de griep zeg.

ik probeer nu een iphone van iemand anders te virginizen.. Exact hetzelfde probleem.

Ik heb alle SSH`s eraf gehaald maar dat lost niets op. zodra je drie karakters tikt knalt die connectie eruit en die iphone -sh-3.2# hoort er ook niet te staan.

Ben mezelf aan het kwijt googlen nu maar kan eigenlijk nergens iets vinden dat erop lijkt.

Haf jij nog succes met een oplossing Walter?
EDIT:

Dit zou het moeten oplossen:
quote:
- On the iPhone, under installer, un-install openSHH
- Launch Independence v1.22 (NOT any later ones)
- Under the SSH tab un-install SSH
- Re-install SSH using independence v1.22
- On the iPhone, under installer, re-install BSD system
- On the iPhone, under installer, installed openSSH
- Reboot iPhone
- Your done. The problem should now be gone.
maar bij mij helpt het niet

[ Bericht 13% gewijzigd door jpjedi op 27-10-2007 12:43:14 ]
pi_54205825
Ff berichtje testen. Best handig,werkt echt goed.
pi_54221325
Heb sinds gister een iphone en wat een wereld ding is het zeg.
ik wacht nog wel effe met het update naar 1.1.1 meschien word het straks wel wat makkelijker.

Ps. Dit is getypt op me iphone, dat type valt nog best wel mee als je er een paar minuten meespeelt
Herinder mij,
maar niet in sobere dagen.
Herinder mij, als de stralende zon,
hoe ik was, toen alles nog kon
pi_54224115
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:26 schreef Clannif het volgende:
Heb sinds gister een iphone en wat een wereld ding is het zeg.
ik wacht nog wel effe met het update naar 1.1.1 meschien word het straks wel wat makkelijker.

Ps. Dit is getypt op me iphone, dat type valt nog best wel mee als je er een paar minuten meespeelt
Als je hem sinds gister hebt, heb je dan niet al 1.1.1? Of was hij al eerder gekocht?
pi_54226355
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:27 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Als je hem sinds gister hebt, heb je dan niet al 1.1.1? Of was hij al eerder gekocht?
Jah heb hem via marktplaats gekocht het is een 4gb versie hij had hem gekocht toen hij in amerika was voor stage 4 weken en heeft hem hier weer verkocht dus hij is nog van firmware 1.0.2
Herinder mij,
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:00:23 #195
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_54229883
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:00 schreef Clannif het volgende:

[..]

Jah heb hem via marktplaats gekocht het is een 4gb versie hij had hem gekocht toen hij in amerika was voor stage 4 weken en heeft hem hier weer verkocht dus hij is nog van firmware 1.0.2
Waarom zou iemand z'n iPhone willen verkopen?
pi_54230215
Is 1.1.1 gewoon in het Nederlands?
pi_54230737
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Winst maken.
pi_54231510
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef CraZaay het volgende:

[..]

effe voor de duidelijkheid hij had hem niet gebruikt alleen geunlockt. meschien heeft hij er ook een voor zich zelf gekocht.
Herinder mij,
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:15:10 #199
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_54234235
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:50 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Winst maken.
Als ik er nu 500 winst op kan maken verkoop ik 'm nog niet (tenzij je er meer dan 1 hebt uiteraard)
pi_54235671
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:15 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Als ik er nu 500 winst op kan maken verkoop ik 'm nog niet (tenzij je er meer dan 1 hebt uiteraard)
Dat dus , er zijn meer mensen die gewoon 20 van die dingen hebben gekocht aan het begin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')