abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45364047
Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen. Vragen stellen over slechte films mag natuurlijk ook, maar kom niet aan met 'Ik haat alles van Michael Bay' of zo. Het moeten natuurlijk wel LEUKE slechte films zijn

Maar natuurlijk mag je ook slap zwetsen over films als KILLER KLOWNS FROM OUTER SPACE, DEVIL GIRL FROM MARS,THE CURIOUS DR.HUMPP, ASTRO-ZOMBIES, PLAN 9 FROM OUTER SPACE, INVASION OF THE SAUCER MEN of NIGHT OF THE BLOOD MONSTER!

VORIGE TOPICS:

Baggerfilm avondje
Baggerfilm avondje #2
Het Grote Baggerfilm Topic #3
Het Grote Baggerfilm Topic #4
Het Grote Baggerfilm Topique #5
  maandag 15 januari 2007 @ 08:26:48 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45364123
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:16 schreef kinky_queen het volgende:
THE CURIOUS DR.HUMPP,
put the lesbians in one room I want to examine them
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_45364147
leuk topic!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_45364675
Orgasmo, Freddy got fingered
pi_45365788
tvp
Zo niet.. dan toch!
  maandag 15 januari 2007 @ 11:29:38 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_45367444
Santa Claus conquers the Martians . De leukste slechtste film

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 15 januari 2007 @ 11:31:35 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45367489
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:29 schreef Falco het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
die moet ik nog steeds zien
[..]
pi_45384915
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:26 schreef MikeyMo het volgende:

put the lesbians in one room I want to examine them
Let the lesbians share one room, i want to observe them

pi_45389011
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:29 schreef Falco het volgende:

[afbeelding]

[]

bender!
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_46209654
ASSAULT OF THE KILLER BIMBOS

Van de makers van SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY. Grappige roadmovie over een stel go-go dancers die onterecht beschuldigd worden van moord. Tijdens hun vlucht moeten ze de echte killer zien te vinden om zo hun onschuld te bewijzen

zondag 11 februari 2007 @ 19:05:55 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_46212928
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef kinky_queen het volgende:
ASSAULT OF THE KILLER BIMBOS

Van de makers van SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY. Grappige roadmovie over een stel go-go dancers die onterecht beschuldigd worden van moord. Tijdens hun vlucht moeten ze de echte killer zien te vinden om zo hun onschuld te bewijzen

[afbeelding]

[afbeelding]
Kijk johnny, geile wijven
[..]
  zondag 4 maart 2007 @ 17:13:18 #12
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_46910440
ZETA ONE

THE LOVE FACTOR
quote:
This sexual coctail of Austin Powers-type kitsch is based on a story from the popular sixties magazine Zeta. Following a game of strip poker, blonde bombshell Ann Olsen (Yutte Stensgaard from Hammer's Lust for a Vampire) learns that Special Agent James Word is investigating Public Enemy No. 1, Major Bourden. With the assitance of the nerdy Swyne, Bourdon is investigating a race of sexy, scantily clad super women, led by the shapely Zeta. It seems that attractive young women are being abducted by the shapely Zeta and then brainwashed into serving Zeta, all wearing kinky, fetishistic outfits. Bourdon's plan is to track down Zeta and her seductive sirens and become their new ruler…
Fan's van D.Wishman's NUDE ON THE MOON zullen zich aangesproken voelen.

Iedereen die van vrouwelijk bloot houd trouwens ook

dikke 8.0

pi_47210376
THE NAKED MONSTER

Een film voor een heel select publiek: jaren '50 (b) monsterflick fans, maar die zullen hier erg van kunnen genieten want dit is één groot feest der herkenning mede door de authentieke filmstijl (veel grain, jumpcuts en heel veel stockfootage uit de monsterfilms uit de jaren '50) vele verwijzingen en quotes uit die films.

Deze dvd gaat linearecta in de wishlist!

Leuk maar alleen voor de fans

zondag 29 april 2007 @ 18:06:31 #14
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_48844372
Gezien op het Amsterdam Fantastic Film Festival

Poultrygeist - Night of the Chicken Dead
Als een fast-food restaurant op een Indiaanse begraafplaats wordt gebouwd vallen er snel doden onder het personeel en beginnen er mensen te muteren in kip-wezens.

Zoals die Troma-hoer het al aankondigde: Veel gorigheid, veel tieten, en een flinke zooi meligheid.
Veruit de smerigste film die ik op het festival gezien heb. Dit is een film die je niet in je eentje moet kijken, maar met een groep vrienden en flink wat bier. (Of in een zaal gevuld met een grote groep geflipte hoer-roepers).
- flauwe grappen
- over-the-top smerigheid
- Ron Jeremy
- vreselijke liedjes met dito danspasjes

Ik moet haar gelijk geven, dit was veruit de beste film voor The Night of Terror.
Alleen voor de liefhebbers van baggerfilms, ieder ander zal hem na de eerste grap al uit zetten:
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 29 april 2007 @ 19:17:23 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_48845968
Ik heb de laatste tijd veel MST3K-stuff gezien (seizoen 1) en me flink mee vermaakt, behalve met Robot Holocaust. Wat een ongelooflijk irritante stomme film is dat.

"Oh not again one of those extended basement-scenes"

Van Moon Zero Two (geschoten met nog een redelijk budget) kon ik wel genieten. Na de geniale openingscredits (beginnend rond minuut 4) was ik helemaal verkocht
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_48848303
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef kinky_queen het volgende:
THE NAKED MONSTER

Leuk maar alleen voor de fans

[afbeelding]
Is dat niet zo voor alles wat hier langs komt ?

En wat vinden jullie van Grindhouse, een A-Film wegens grote namen een redelijk budget (neem ik aan), of een B(agger) film wegens het thema?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:52:25 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_48894120
Ohja iets wat ik jullie ook niet wil onthouden. In Women of the Prehistoric Planet is de rescue-crew op weg om overlevenden te zoeken. Opeens komen ze bij een poel gevuld met ijskoud water. In plaats van de gemakkelijke weg (aangegeven met rode pijl ) te kiezen, gaan ze over een wankele boomstam naar de overkant. Een persoon uit het team valt en sterft ook in die poel overigens .

[ Bericht 2% gewijzigd door Falco op 01-05-2007 16:57:29 ]
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:18:22 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_57172281
Kickje voor Sebbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')