quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
partner op de zij laten slapen
gewoon een por geven als hij op de rug draait
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
Het is echt geen geintje hoor. Heeft mij jaren wakker liggen bespaard.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef misslady83 het volgende:
danku! voor de tips vooral van het tellen van de snurken![]()
![]()
![]()
Hoe lang heb je het ermee volgehoudenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:20 schreef CyclingGirl het volgende:
mijn ex die snurkte, praatte in zijn slaap en stampte met zijn benen op het matras,
wat ik eraan deed? zijn neus dik knijpen of in zijn zij porren dat hielp totdat ik in slaap viel, maar werdt er toch wakker van. Dat heeft mij toen flink wat nachtrust gekost, maar daardoor is het niet uitgegaan.
Ghe zo doe ik het ook altijdquote:Op maandag 15 januari 2007 00:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Een ex van mijn ging mij altijd op mijn wang aaien en daarvan stopte ik blijkbaar met snurken. Nooit wat van gemerkt.![]()
Een jaar daarna ging het uit omdat hij een nachtje bij iemand anders lag te snurkenquote:Op maandag 15 januari 2007 03:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het ermee volgehoudenIk zou gillend gek worden
Klopt inderdaad. Dat "blijven hangen" heet ook wel slaapapneu, en kan voor behoorlijke vermoeidheid zorgen (ook al slaap je wel), en wat zuurstoftekort. Artsen zijn hard bezig met oplossingen, dus een keertje een afspraak maken doet nooit pijn, gok ik zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef soylent het volgende:
Ik snurk ook op m'n rug. Ik merk het zelf al, het ademen gaat niet zo lekker en blijft soms hangen. Als ik dan toch in slaap val dan snurk ik. Het is ook voor de snurker zelf niet gezond trouwens.
En als hij nou altijd zonder t-shirt slaapt? Moet ik dan een tennisbal in zijn rug innaaien?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Neem een oversized T-shirt en naai daar een tennisbal in (op de rugkant).
Dit voorkomt dat de snurker op zijn/haar rug kan draaien en dus minder zal snurken.
voor het tandknarsen moet je hem gewoon naar de tandarts sturen... serieus.. mijn vriendin deed dat dus ook continue en dat werd voor de tandarts op een gegeven moment ook duidelijk (ik had er nooit wat van gezegd, want och... zij knarst, ik snurk.. ik winquote:Op maandag 15 januari 2007 10:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En als hij nou altijd zonder t-shirt slaapt? Moet ik dan een tennisbal in zijn rug innaaien?
En tegen het tandenknarsen? Kan ik dan een tennisbal of vijf in zijn mond proppen?
dat afspraak maken heeft veel nut als je een neussnurker bent.... als je een keelsnurker bent... met lichte apneu... forget it...quote:Op maandag 15 januari 2007 10:35 schreef innovative het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dat "blijven hangen" heet ook wel slaapapneu, en kan voor behoorlijke vermoeidheid zorgen (ook al slaap je wel), en wat zuurstoftekort. Artsen zijn hard bezig met oplossingen, dus een keertje een afspraak maken doet nooit pijn, gok ik zo.
Ah, okee... Zo veel weet ik er dan weer niet van. Geen snurkers in de familie en vriendlief ouwehoert een hoop in zijn slaap, maar daar merk ik weinig van.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef avotar het volgende:
dat afspraak maken heeft veel nut als je een neussnurker bent.... als je een keelsnurker bent... met lichte apneu... forget it...
dat laatste heb ik geprobeerd.. resultaat: een putlucht uit m'n bek waar het behang zelfs niet tegenkon, droge bek en ontzettend veel koppijn de volgende morgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:05 schreef Salsagirl het volgende:
Voor tandenknarsen :
http://home.hccnet.nl/g.d.vos/index.htm
En tegen snurken:
[afbeelding]
Werking van Snurkvrij:
De olieën en het ingrediënt Mentha Piperata zorgen voor een verstijving van het weefsel achter in de keel. Hierdoor zakt het weefsel niet naar achter en blokkeert het niet de luchtweg. U kunt weer de hele nacht vrij in en uit ademen Snurkvrij zorgt dus het weefsel achter in de keel niet helemaal kan ontspannen waardoor het niet achter in de keel zakt waar het op het in en uitademen gaat mee trillen en zo het gesnurk veroorzaakt.
of de snurkbeugel
[afbeelding]
Of het werkt weet ik niet..slaapt niet naast een snurker of tandenknarser![]()
Ik snurk sinds ik zwanger benquote:Op maandag 15 januari 2007 03:05 schreef Blivox het volgende:
Alleen vieze mensen snurken.
Ik sinds een of andere mongool m'n neus heeft gebroken. Bij mij valt het wel mee zolang ik m'n mond open heb. Maar goed, snurken kan wel onzettend erg zijn.quote:
Hoe lang moet je nog???quote:
2 weekjesquote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog???
Verder krijg ik ook meesal een por.
Ik: "Huh wat"
Zij: "Je snurkt"
* Sc0rPi0n draait zich om
Zij
blijf je dan niet de hele nacht wakker?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarvoor?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
blijf je dan niet de hele nacht wakker?
later realiseerde ik me dat slapen het doel isquote:
hahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
later realiseerde ik me dat slapen het doel is![]()
zolang jij wakker bent 'gewoon een por geven als hij op de rug draait'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |