abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45366020
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef soylent het volgende:

Ik snurk ook op m'n rug. Ik merk het zelf al, het ademen gaat niet zo lekker en blijft soms hangen. Als ik dan toch in slaap val dan snurk ik. Het is ook voor de snurker zelf niet gezond trouwens.
Klopt inderdaad. Dat "blijven hangen" heet ook wel slaapapneu, en kan voor behoorlijke vermoeidheid zorgen (ook al slaap je wel), en wat zuurstoftekort. Artsen zijn hard bezig met oplossingen, dus een keertje een afspraak maken doet nooit pijn, gok ik zo.
pi_45366042
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Neem een oversized T-shirt en naai daar een tennisbal in (op de rugkant).
Dit voorkomt dat de snurker op zijn/haar rug kan draaien en dus minder zal snurken.
En als hij nou altijd zonder t-shirt slaapt? Moet ik dan een tennisbal in zijn rug innaaien?

En tegen het tandenknarsen? Kan ik dan een tennisbal of vijf in zijn mond proppen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:54:40 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45366559
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:36 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En als hij nou altijd zonder t-shirt slaapt? Moet ik dan een tennisbal in zijn rug innaaien?

En tegen het tandenknarsen? Kan ik dan een tennisbal of vijf in zijn mond proppen?
voor het tandknarsen moet je hem gewoon naar de tandarts sturen... serieus.. mijn vriendin deed dat dus ook continue en dat werd voor de tandarts op een gegeven moment ook duidelijk (ik had er nooit wat van gezegd, want och... zij knarst, ik snurk.. ik win ) ... maar zij heeft toen van de tandarts een beugeltje aangemeten gekregen... die moest ze de eerste paar maanden continue in.. en nu eens in de twee of drie nachten.. en het knarsen is stukken minder geworden....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 15 januari 2007 @ 10:56:41 #29
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45366616
Ik gaf mijn ex ook altijd een mep Ook als ie tandenknarste trouwens.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:56:56 #30
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45366622
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:35 schreef innovative het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Dat "blijven hangen" heet ook wel slaapapneu, en kan voor behoorlijke vermoeidheid zorgen (ook al slaap je wel), en wat zuurstoftekort. Artsen zijn hard bezig met oplossingen, dus een keertje een afspraak maken doet nooit pijn, gok ik zo.
dat afspraak maken heeft veel nut als je een neussnurker bent.... als je een keelsnurker bent... met lichte apneu... forget it...

wat wel helpt (weet ik uit ervaring):
- niet drinken
- een neusspray gaan gebruiken bij een beginnende verkoudheid
- afvallen (!)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45366860
Voor tandenknarsen :
http://home.hccnet.nl/g.d.vos/index.htm

En tegen snurken:

Werking van Snurkvrij:
De olieën en het ingrediënt Mentha Piperata zorgen voor een verstijving van het weefsel achter in de keel. Hierdoor zakt het weefsel niet naar achter en blokkeert het niet de luchtweg. U kunt weer de hele nacht vrij in en uit ademen Snurkvrij zorgt dus het weefsel achter in de keel niet helemaal kan ontspannen waardoor het niet achter in de keel zakt waar het op het in en uitademen gaat mee trillen en zo het gesnurk veroorzaakt.
of de snurkbeugel

Of het werkt weet ik niet..slaapt niet naast een snurker of tandenknarser
Salsa Española
pi_45366861
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef avotar het volgende:
dat afspraak maken heeft veel nut als je een neussnurker bent.... als je een keelsnurker bent... met lichte apneu... forget it...
Ah, okee... Zo veel weet ik er dan weer niet van. Geen snurkers in de familie en vriendlief ouwehoert een hoop in zijn slaap, maar daar merk ik weinig van.
pi_45367773
Geen last van
JOHNNY HEITINGA
pi_45369451
gewoon even zeggen "stop met snurken aub". Werkt echt . (voor korte tijd dat wel..)
  maandag 15 januari 2007 @ 12:54:27 #35
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45369748
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:05 schreef Salsagirl het volgende:
Voor tandenknarsen :
http://home.hccnet.nl/g.d.vos/index.htm

En tegen snurken:
[afbeelding]
Werking van Snurkvrij:
De olieën en het ingrediënt Mentha Piperata zorgen voor een verstijving van het weefsel achter in de keel. Hierdoor zakt het weefsel niet naar achter en blokkeert het niet de luchtweg. U kunt weer de hele nacht vrij in en uit ademen Snurkvrij zorgt dus het weefsel achter in de keel niet helemaal kan ontspannen waardoor het niet achter in de keel zakt waar het op het in en uitademen gaat mee trillen en zo het gesnurk veroorzaakt.
of de snurkbeugel
[afbeelding]

Of het werkt weet ik niet..slaapt niet naast een snurker of tandenknarser
dat laatste heb ik geprobeerd.. resultaat: een putlucht uit m'n bek waar het behang zelfs niet tegenkon, droge bek en ontzettend veel koppijn de volgende morgen.
pi_45369911
Ik snurk en mijn partner doet er niets tegen want ik haal uit
pi_45374846
Een heel leuke oplossing schijnt te zijn: leer didgeridoo spelen

Doordat je anders adem leert halen en daarmee je nekspieren traint, werkt het verlichtend.

Kijk hier voor meer informatie http://www.didgeridoo-snurken.nl/ of http://www.yidaki.nl/
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 15 januari 2007 @ 19:12:01 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45381579
quote:
Op maandag 15 januari 2007 03:05 schreef Blivox het volgende:
Alleen vieze mensen snurken.
Ik snurk sinds ik zwanger ben
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 15 januari 2007 @ 19:44:12 #39
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45383015
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik sinds een of andere mongool m'n neus heeft gebroken. Bij mij valt het wel mee zolang ik m'n mond open heb. Maar goed, snurken kan wel onzettend erg zijn.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45383291
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoe lang moet je nog???

Verder krijg ik ook meesal een por.
Ik: "Huh wat "
Zij: "Je snurkt"
* Sc0rPi0n draait zich om

Zij
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 15 januari 2007 @ 20:01:03 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45383785
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Hoe lang moet je nog???

Verder krijg ik ook meesal een por.
Ik: "Huh wat "
Zij: "Je snurkt"
* Sc0rPi0n draait zich om

Zij
2 weekjes
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45384161
tvp, want snurk ook
pi_45384164
Oordopjes. En verder went het.
pi_45384315
Als ik slaap en je geeft me een paar zachte duwtjes en vraagt heel zachtjes in m'n oor of ik me even wil omdraaien draai ik automatisch!

Als er drank in het spel is is bovenstaande methode overigens kansloos!
pi_45390098
Ik wijs jullie nogmaals op mijn post over didgeridoo spelen Schijnt echt te werken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_45390300
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45390900
Ik ben zaterdag op zondagnacht voor het eerst bij m'n vriendin blijven slapen. Eerste wat ik hoorde van haar 's ochtends was dat ik snurkte.
pi_45390931
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
partner op de zij laten slapen
gewoon een por geven als hij op de rug draait
blijf je dan niet de hele nacht wakker?
pi_45456484
mijn vriend snurkt (hoewel dat sinds we samenwonen veel minder is geworden!!), praat in zijn slaap en slaapwandelt. Als hij snurkt dan knijp ik in zijn zij, dan schrikt hij en verslikt hij zich soms in zijn snurk, erg grappig
Verder doe ik dan oordopjes in, dat helpt ook!
pi_45456533
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef SlimShady het volgende:

[..]

blijf je dan niet de hele nacht wakker?
waarvoor?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: