Punt is uitgedeeltquote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Uit welke film komt deze quote:
- It doesn't bother you; killing all those people?
- Well I wouldn't be very good at my job if it did.
Elmo is tov![]()
Oh dat meen je niet....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef DiviFilius het volgende:
haha, ik heb nu eigenlijk net de openingspost klaar
nee heb em nog niet gepost, dus houd nu deze maarquote:Op zondag 14 januari 2007 20:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oh dat meen je niet....
Dan mag een mod deze dichtgooien.
Als ik wil editten, krijg ik de aller eerste post....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Laten we deze maar houden nu we toch bezig zijn
Beelzebub85 Het eerste plaatje in de op werkt nog niet helemaal![]()
je kunt het er vast voor gebruiken, maar hij is er niet voor bedoeld.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
noten kraker?
Ziet eruit als een tooltje wat gebruikt wordt om jongens te besnijden.quote:
Schorpioen +1 De meneer erachter is natuurlijk BB King.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef Schorpioen het volgende:
Lucille
Zo te zien laat ie z'n pak graag volschijten door duiven...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik weet niet eens wie die gozer is....
wat is een blend?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef Schorpioen het volgende:
Jameson is iers, famous grouse is een blend en Johnny Walker heeft wel single malts maar die horen niet tot de classics.
Een blend is een mengsel van verschillende (al dan niet single malt) whiskies. En een single malt whisky is afkomstig van 1 distilleerderij.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zo te zien laat ie z'n pak graag volschijten door duiven...
[..]
wat is een blend?
Ik weet er weinig van, maar Bushmills is op zeker Iers.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over de whisky: Bushmills, Glenfiddich en de laatste zou ik niet weten
Dalwhinniequote:Op zondag 14 januari 2007 21:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat was het dan? Ballantines?
Aha, nooit van gehoord deze merken. Ik hou het trouwens bij een lekker rood wijntje.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:02 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dalwhinnie
Glenkinchie
Cragganmore
Oban
Talisker
Lagavulin
Ik heb er overigens pas 2 van gedronken... ze zijn me toch iets te duur
Bub +1quote:Op zondag 14 januari 2007 21:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Forest Gump
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:13 schreef Yurithemaster het volgende:
En natuurlijk: " run bitch run"
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef Schorpioen het volgende:
Stigmata of een gat in zijn hand.
Een hand met een gat erin.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef erkel het volgende:
Wat was het plaatje nou??
downloaden en weer uploaden bij xs.to, is meestal betrouwbaarder
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een hand met een gat erin.
Ik kan hier niet downloaden...... niet mooi.
Jeejquote:Op zondag 14 januari 2007 21:25 schreef Schorpioen het volgende:
Yurithemaster + 1
Zoals Erkel al zei, goede film. Zeker eens kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Daar was gisteravond nog iets op over tv, stigmata
Ja verrek! nu je het zegt.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:28 schreef Schorpioen het volgende:
Millhouse heeft ook een keer stigmata gehad, vandaar de vraag
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 02:16 schreef DiviFilius het volgende:
Sparta - Athene ( Delisch-Attische Zeebond )
p.s. ik ga ook slapen, dus laat iemand anders maar een vraag verzinnen als ie goed is.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Op het gevaar af dat ik deze juist hier laatst ben tegen gekomen
Geschiedenis: Wat was de "Great Game"
De AKQ natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Op het gevaar af dat ik deze juist hier laatst ben tegen gekomen
Geschiedenis: Wat was de "Great Game"
Komt nog het dichtst in de buurt. Geen Japan/China. Het gebied is nog steeds een actueel strijdtoneel.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:41 schreef DiviFilius het volgende:
Misschien koloniale oorlog, of strijd om handelsrechten voor japan / china ?
Taiwan?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Komt nog het dichtst in de buurt. Geen Japan/China. Het gebied is nog steeds een actueel strijdtoneel.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Linus Torvalds
Reken ik goedquote:Op maandag 15 januari 2007 11:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Wedstrijd wie de gehele controle kreeg over afganistan?
Ja, en er was een bepaalde kerel de officiele producent. Om die naam gaat het.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:26 schreef Mikkie het volgende:
Was dat niet van Sega?
Juistem Roofing +1quote:Op maandag 15 januari 2007 14:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's Hummie van de Tonnekreek of zoals ze zelf zegt van de Tonnekweek.
quote:In het midden van de 17e eeuw stond aan de rand van het stadje Terneuzen een huis dat ooit mooi, duur en goed onderhouden was, maar helemaal in verval is geraakt. Door het keukenraampje waren twee mensen te zien, een vrouw van rond de 40 jaar en een jongeman van ongeveer 20 jaar. De vrouw, Catharina, viel flauw en Philip van der Decken haalde snel dokter Poots, een gierig mannetje, erbij. Philip kreeg een drankje voor zijn moeder. Toen ze weer bijkwam legde ze uit dat de woonkamer, die als jaren dicht was, dicht moest blijven ook al overleefde zij de ziekte niet. Ze vertelde verder dat zij, op een dag toen zij zomaar zonder reden tot 12 uur 's nachts in de woonkamer bleef zitten, de lampen uit en aan zag gaan, de ramen open zag gaan en een koude wind voelde. Haar man Willem van der Decken, waarvan ze dacht dat hij nog op zee voer, vloog als een geest door het raam naar binnen en vertelde dat hij na slechte tijden op zee tegen God begon te schelden en de stuurman overboord had gegooid. Hij hoorde een stem die zei dat hij verdoemd was en over de zee zou moeten dwalen tot 'de dag des oordeels’. De geest liet een brief op de tafel vallen en vloog weg. Catharina was meteen weggerend en zette een groot slot op de deur. Catharina stopte met praten, sloot haar ogen en overleed.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Het klinkt als De Vliegende Hollander
Dat was dan weer een makkiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef DiviFilius het volgende:
Civilization
Aan welke historische gebeurtenis refereert Charles Dickens hier ?quote:It was the best of times, it was the worst of times
nee, maar je zit wel heel dicht in de buurtquote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef 1603 het volgende:
Onafhankelijkheid Amerika?
Dicht in de buurt qua wat? Is het een gebeurtenis in Amerika?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
nee, maar je zit wel heel dicht in de buurt
In de buurt qua tijd, maar het vond niet plaats in Amerikaquote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dicht in de buurt qua wat? Is het een gebeurtenis in Amerika?
Wat ik met dat heel dichtbij bedoelde, is dat de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog waarschijnlijk een vd inspiratiebronnen voor de Franse revolutie was. Antwoord was dus idd Franse Revolutie.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
franse revolutie?
nee, maar het lijkt er wel op (moet toch ergens mijn inspiratie vandaan halenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef DiviFilius het volgende:
Waarschijnlijk niet weet Arachne ?
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
ariadne als ik het me goed herinner
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef PhysicsRules het volgende:
stom. ABBA
quote:
Misschien krijg je dan ook -16, 50cm sneeuw en stroomuitvalquote:Op maandag 15 januari 2007 17:22 schreef SaskiaR het volgende:
Dat is waar, het schijnt te gaan vriezen aan het eind van de week...
The Bears in de halve finalequote:Op maandag 15 januari 2007 17:57 schreef SaskiaR het volgende:
Columbus Ohio, ietsje ten oosten van Chicago
Van wat? Ik weet alleen dat het college football team in de nationale kampioenswedstrijd grandioos is ingemaakt...quote:
Dat is het rare in Amerika het college team van Indiana was populairder dan het NBA team.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Van wat? Ik weet alleen dat het college football team in de nationale kampioenswedstrijd grandioos is ingemaakt...
De douche-scene uit Psycho?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:57 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft zij met douchen te maken ?
ja en nu de naam nogquote:
Hij heeft een punt .....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef DiviFilius het volgende:
haha, in de vraag word niet naar de naam gevraagd
Ik dacht ikquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef SaskiaR het volgende:
Cees van den Hoogenband
Nee, want je bent kouderquote:Op maandag 15 januari 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
jat ik het punt al ik kees van den Hoogenband zeg?
Even warm als SaskiaRquote:Op maandag 15 januari 2007 18:17 schreef 1603 het volgende:
Rein van den Hoogeband
Zeker!quote:
puntje van de Tongelreepquote:Op maandag 15 januari 2007 18:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Tongelreep?
Alleen mit en Haftung zijn goed, de rest nog niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef SaskiaR het volgende:
Gemeinschaft mit beperkter Haftung ofzoiets
BV dus...
Bekänter is niet goed maar het woord wat ik zoek begint wel met een B en bevat ook een ä en eindigt op ter.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Gesellschaft met Bekänter haftung ???
En wederom wordt SaskiaR geklopt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:29 schreef Gekke_Belg het volgende:
Gesellschaft mit Beschränkter Haftung
ja lach er maar omquote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
En wederom wordt SaskiaR geklopt.Gekke_belg +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |