Reken ik goedquote:Op maandag 15 januari 2007 11:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Wedstrijd wie de gehele controle kreeg over afganistan?
Ja, en er was een bepaalde kerel de officiele producent. Om die naam gaat het.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:26 schreef Mikkie het volgende:
Was dat niet van Sega?
Juistem Roofing +1quote:Op maandag 15 januari 2007 14:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's Hummie van de Tonnekreek of zoals ze zelf zegt van de Tonnekweek.
quote:In het midden van de 17e eeuw stond aan de rand van het stadje Terneuzen een huis dat ooit mooi, duur en goed onderhouden was, maar helemaal in verval is geraakt. Door het keukenraampje waren twee mensen te zien, een vrouw van rond de 40 jaar en een jongeman van ongeveer 20 jaar. De vrouw, Catharina, viel flauw en Philip van der Decken haalde snel dokter Poots, een gierig mannetje, erbij. Philip kreeg een drankje voor zijn moeder. Toen ze weer bijkwam legde ze uit dat de woonkamer, die als jaren dicht was, dicht moest blijven ook al overleefde zij de ziekte niet. Ze vertelde verder dat zij, op een dag toen zij zomaar zonder reden tot 12 uur 's nachts in de woonkamer bleef zitten, de lampen uit en aan zag gaan, de ramen open zag gaan en een koude wind voelde. Haar man Willem van der Decken, waarvan ze dacht dat hij nog op zee voer, vloog als een geest door het raam naar binnen en vertelde dat hij na slechte tijden op zee tegen God begon te schelden en de stuurman overboord had gegooid. Hij hoorde een stem die zei dat hij verdoemd was en over de zee zou moeten dwalen tot 'de dag des oordeels’. De geest liet een brief op de tafel vallen en vloog weg. Catharina was meteen weggerend en zette een groot slot op de deur. Catharina stopte met praten, sloot haar ogen en overleed.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Het klinkt als De Vliegende Hollander
Dat was dan weer een makkiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef DiviFilius het volgende:
Civilization
Aan welke historische gebeurtenis refereert Charles Dickens hier ?quote:It was the best of times, it was the worst of times
nee, maar je zit wel heel dicht in de buurtquote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef 1603 het volgende:
Onafhankelijkheid Amerika?
Dicht in de buurt qua wat? Is het een gebeurtenis in Amerika?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
nee, maar je zit wel heel dicht in de buurt
In de buurt qua tijd, maar het vond niet plaats in Amerikaquote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dicht in de buurt qua wat? Is het een gebeurtenis in Amerika?
Wat ik met dat heel dichtbij bedoelde, is dat de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog waarschijnlijk een vd inspiratiebronnen voor de Franse revolutie was. Antwoord was dus idd Franse Revolutie.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
franse revolutie?
nee, maar het lijkt er wel op (moet toch ergens mijn inspiratie vandaan halenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef DiviFilius het volgende:
Waarschijnlijk niet weet Arachne ?
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
ariadne als ik het me goed herinner
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef PhysicsRules het volgende:
stom. ABBA
quote:
Misschien krijg je dan ook -16, 50cm sneeuw en stroomuitvalquote:Op maandag 15 januari 2007 17:22 schreef SaskiaR het volgende:
Dat is waar, het schijnt te gaan vriezen aan het eind van de week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |