true, maar Rosset had daarvoor al bewezen dat hij het niveau niet aankon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:21 schreef roelofjan het volgende:
Kom op, je kon de coureurs toch niks verwijten, die wagen was gewoon een absolute ramp.
Ehhmmmm, de MP4-18 van McLaren vergeet je toch niet he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef roelofjan het volgende:
De Lola Mastercard...
Dat moet toch wel het grootste F1 debacle van het afgelopen decennium zijn.. met afstand!
Heeft de MP4-18 Mclaren bankroet gemaakt? Het voortbestaan van het hele bedrijf op het spel gezet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Ehhmmmm, de MP4-18 van McLaren vergeet je toch niet he?
Welkom bij de club.quote:
Dat zag er tenminste nog een beetje uit. Hier hebben ze echt volledig de plank misgeslagen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het komt in de buurt van de BAR in '99![]()
Als die wagen er dan mooier uit gaat zien, dan wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:17 schreef WEST het volgende:
iemand intresse in 278 mb Hi-res foto's? van studio photo's tot aan coureurs![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
true, maar Rosset had daarvoor al bewezen dat hij het niveau niet aankon.
quote:Also, after severely damaging his car in practice at the 1998 Monaco Grand Prix, his furious mechanics switched the first and last letters of his surname on his moped to leave a quite uncomplimentary word.
Maar daarom is het dacht ik wel (financieel gezien zeker) de grootste flop uit de F1 geschiedenis (de MP4-18 dus).quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Heeft de MP4-18 Mclaren bankroet gemaakt? Het voortbestaan van het hele bedrijf op het spel gezet?
Hier ga eens lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
http://www.f1rejects.com/teams/lola/profile.html
De MP4-18 komt nog geeneens in de buurt van zoveel rampspoed.
Ik vind dit wel een beetje kortzichtig, als je één van de meest succesvolle teams afrekent op één model wat het niet werd. Als je nu eens alle Ferrari's tussen 1980 en 1996 neemt, en daar de kosten van, is dat een groter bedrag denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar daarom is het dacht ik wel (financieel gezien zeker) de grootste flop uit de F1 geschiedenis (de MP4-18 dus).
Neemt niet weg dat dat specifieke model de grootste financiele flop is in de recente autosport geschiedenis. Ook was het niet een model wat het niet werd, maar een model wat nooit heeft gereden. In mijn ogen een verschil.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje kortzichtig, als je één van de meest succesvolle teams afrekent op één model wat het niet werd. Als je nu eens alle Ferrari's tussen 1980 en 1996 neemt, en daar de kosten van, is dat een groter bedrag denk ik![]()
McLaren is erg efficient, ieder team heeft wel een model wat volledig geflopt is. Bovendien was de 19 (een evolutie) wel succesvol.
Die Lola was toch ook ontworpen zonder het model in de windtunnel te testen ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:17 schreef TJDoornbos het volgende:
coureurs waren triest wagen was zo mogelijk triester kortom Lola Mastercard was snel van de baan!!
klopt... en ingezet vrijwel zonder testkilometers gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die Lola was toch ook ontworpen zonder het model in de windtunnel te testen ofzo?
Bovendien was het seizoen ook geen ramp..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje kortzichtig, als je één van de meest succesvolle teams afrekent op één model wat het niet werd.
En hij was gebouwd op basis van Champcar technologie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die Lola was toch ook ontworpen zonder het model in de windtunnel te testen ofzo?
Ja, maar wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die Lola was toch ook ontworpen zonder het model in de windtunnel te testen ofzo?
quote:"If we don't beat them, then we deserve to be given a good kick up the backside. With our experience and back-up, it should be no problem."
quote:"The 107% rule is actually quite a large margin. If we can't do that, then we really shouldn't be in it."
Mooi en handig overzicht, de McLaren steekt er duidelijk bovenuit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik blijf de BMW ook gewoon prachtig vindenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi en handig overzicht, de McLaren steekt er duidelijk bovenuit.![]()
Ik vind het jammer dat de kleuren er nog niet op staan..zeiden ze daarvan niet dat het heel anders zou gaan worden ofzo?quote:
quote:Honda has launched its new RA107 in a black and white testing livery, planning to get the maximum coverage by launching the car at this stage and the livery some time next month.
Groen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de kleuren er nog niet op staan..zeiden ze daarvan niet dat het heel anders zou gaan worden ofzo?
Bronquote:Robert Doornbos kiest voor Champ Car
Robert Doornbos zou vrijdag zijn toekomstplannen bekendmaken, maar nu al is duidelijk dat de Rotterdammer zal gaan racen in de Champ Car-klasse voor Minardi Team USA. Bovendien heeft Doornbos ook al een testcontract met Red Bull Racing op zak.
Testen
Doornbos testte de afgelopen dagen in de Verenigde Staten de auto van Minardi Team USA. Ondanks dat de Rotterdammer geplaagd werd door electronische problemen, maakte hij voldoende indruk om een contract in de wacht te slepen.
Stoddart
Het team wordt geleid door Paul Stoddart. De oud-teambaas van Minardi kent Doornbos nog uit 2005, toen de Rotterdammer het stoeltje overnam van Patrick Friesacher. Bovendien is de sponsor van Doornbos, Harry Muermans, aandeelhouder van het team.
Is bewust nog niet gepost, ik kan namelijk ook bij hun bericht geen bronvermelding vindenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef TJDoornbos het volgende:
I know had het naar de Sportpage gesubmit maar is niet aangekomen blijkbaar
Bronquote:Hamilton schrijft McLaren af
Lewis Hamilton heeft vanmiddag bij een zware crash in Valencia een McLaren MP4/22 afgeschreven. De coureur bleef ongedeerd, maar de test is afgebroken.
Details van het ongeluk zijn niet bekend, maar McLaren vaardigde zojuist wel een verklaring uit. ,,Lewis is niet gewond. De auto is echter zwaar beschadigd en kan niet op tijd gerepareerd worden om morgen verder te testen. De oorzaak van het onderzoek wordt onderzocht.” Er zijn nog geen foto's van het ongeluk of het wrak van de MP4/22.
Hamilton kreeg zijn ongeluk in zijn 34ste ronde van de dag. Fernando Alonso reed vandaag 76 ronden.
Ik wilde al vrij nemen en in de duinen gaan liggen met video en fotocamera, maar iemand heeft dat uit mijn hoofd gepraat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef TJDoornbos het volgende:
sow leuk dat wij aanwezig mogen zijn
Hamilton deed een "Kimi"
Als ik Formule1 mag geloven is het gewoon toegankelijk voor publiek.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik wilde al vrij nemen en in de duinen gaan liggen met video en fotocamera, maar iemand heeft dat uit mijn hoofd gepraat.
Bronquote:Mocht het desondanks toch gaan kriebelen om naar Zandvoort af te reizen vrijdag: het circuit is toegankelijk voor publiek.
op de renault media site staat van niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als ik Formule1 mag geloven is het gewoon toegankelijk voor publiek.
[..]
Bron
Spreekt elkaar dan ook lekker tegen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:12 schreef sanger het volgende:
[..]
op de renault media site staat van niet...
kan helaas geen vrij nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |