Het is een lelijk seizoen kwa wagens...quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door een kleurenblinde ontworpen. Wat een lelijke kleurencombinatie.
Inderdaad..dit is echt 1 helft ING en 1 helft renault..had dan renault er wat minder uit laten komen ofzo..had in ieder geval IETS anders gedaan..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:41 schreef TimoBasso het volgende:
ze hadden hem dan beter helemaal oranje/wit kunnen maken..
Het komt in de buurt van de BAR in '99quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef flubub het volgende:
[..]
Inderdaad..dit is echt 1 helft ING en 1 helft renault..had dan renault er wat minder uit laten komen ofzo..had in ieder geval IETS anders gedaan..
De '99 concept was nog iets mooier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het is een lelijk seizoen kwa wagens...![]()
Morgen de Honda...
Ik mis de Jaguars en de Prost GP's![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wow... zoiets afzichtelijks had ik niet verwacht van Renault.
[..]
De '99 concept was nog iets mooier.
Minder wit, meer british racing green.
[afbeelding]
Lelijkste kleurenstelling misschien... met het model zelf is niet zoveel mis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef TheGHunter het volgende:
Nominatie voor meest lelijke F1 auto ooit gemaakt? Dacht het wel
We zullen nog moeten afwachten of hij snel genoeg is dit jaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lelijkste kleurenstelling misschien... met het model zelf is niet zoveel mis.
Die zijn inderdaad wel mooi ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind hem ook heel erg niet mooi, maar ik vind die hoge barge boards aan weerszijden van de cockpit wel weer tof!
Aldus de voorzitter van Renault.quote:"The commitment of Renault tro F1 is long-term, it is a good show.
It is a good team and brings brand value and brand image to Renault."
true, maar Rosset had daarvoor al bewezen dat hij het niveau niet aankon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:21 schreef roelofjan het volgende:
Kom op, je kon de coureurs toch niks verwijten, die wagen was gewoon een absolute ramp.
Ehhmmmm, de MP4-18 van McLaren vergeet je toch niet he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef roelofjan het volgende:
De Lola Mastercard...
Dat moet toch wel het grootste F1 debacle van het afgelopen decennium zijn.. met afstand!
Heeft de MP4-18 Mclaren bankroet gemaakt? Het voortbestaan van het hele bedrijf op het spel gezet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Ehhmmmm, de MP4-18 van McLaren vergeet je toch niet he?
Welkom bij de club.quote:
Dat zag er tenminste nog een beetje uit. Hier hebben ze echt volledig de plank misgeslagen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het komt in de buurt van de BAR in '99![]()
Als die wagen er dan mooier uit gaat zien, dan wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:17 schreef WEST het volgende:
iemand intresse in 278 mb Hi-res foto's? van studio photo's tot aan coureurs![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
true, maar Rosset had daarvoor al bewezen dat hij het niveau niet aankon.
quote:Also, after severely damaging his car in practice at the 1998 Monaco Grand Prix, his furious mechanics switched the first and last letters of his surname on his moped to leave a quite uncomplimentary word.
Maar daarom is het dacht ik wel (financieel gezien zeker) de grootste flop uit de F1 geschiedenis (de MP4-18 dus).quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Heeft de MP4-18 Mclaren bankroet gemaakt? Het voortbestaan van het hele bedrijf op het spel gezet?
Hier ga eens lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
http://www.f1rejects.com/teams/lola/profile.html
De MP4-18 komt nog geeneens in de buurt van zoveel rampspoed.
Ik vind dit wel een beetje kortzichtig, als je één van de meest succesvolle teams afrekent op één model wat het niet werd. Als je nu eens alle Ferrari's tussen 1980 en 1996 neemt, en daar de kosten van, is dat een groter bedrag denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar daarom is het dacht ik wel (financieel gezien zeker) de grootste flop uit de F1 geschiedenis (de MP4-18 dus).
Neemt niet weg dat dat specifieke model de grootste financiele flop is in de recente autosport geschiedenis. Ook was het niet een model wat het niet werd, maar een model wat nooit heeft gereden. In mijn ogen een verschil.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje kortzichtig, als je één van de meest succesvolle teams afrekent op één model wat het niet werd. Als je nu eens alle Ferrari's tussen 1980 en 1996 neemt, en daar de kosten van, is dat een groter bedrag denk ik![]()
McLaren is erg efficient, ieder team heeft wel een model wat volledig geflopt is. Bovendien was de 19 (een evolutie) wel succesvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |