Het is een lelijk seizoen kwa wagens...quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door een kleurenblinde ontworpen. Wat een lelijke kleurencombinatie.
Inderdaad..dit is echt 1 helft ING en 1 helft renault..had dan renault er wat minder uit laten komen ofzo..had in ieder geval IETS anders gedaan..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:41 schreef TimoBasso het volgende:
ze hadden hem dan beter helemaal oranje/wit kunnen maken..
Het komt in de buurt van de BAR in '99quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef flubub het volgende:
[..]
Inderdaad..dit is echt 1 helft ING en 1 helft renault..had dan renault er wat minder uit laten komen ofzo..had in ieder geval IETS anders gedaan..
De '99 concept was nog iets mooier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het is een lelijk seizoen kwa wagens...![]()
Morgen de Honda...
Ik mis de Jaguars en de Prost GP's![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wow... zoiets afzichtelijks had ik niet verwacht van Renault.
[..]
De '99 concept was nog iets mooier.
Minder wit, meer british racing green.
[afbeelding]
Lelijkste kleurenstelling misschien... met het model zelf is niet zoveel mis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef TheGHunter het volgende:
Nominatie voor meest lelijke F1 auto ooit gemaakt? Dacht het wel
We zullen nog moeten afwachten of hij snel genoeg is dit jaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lelijkste kleurenstelling misschien... met het model zelf is niet zoveel mis.
Die zijn inderdaad wel mooi ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind hem ook heel erg niet mooi, maar ik vind die hoge barge boards aan weerszijden van de cockpit wel weer tof!
Aldus de voorzitter van Renault.quote:"The commitment of Renault tro F1 is long-term, it is a good show.
It is a good team and brings brand value and brand image to Renault."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |