quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monste, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
nopequote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft iemand wel eens meegedaan aan de Wollebrandcross?
Yep. 1 keer gewonnen en 1 keer derdequote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ja ik, lang geleden....quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, klopt, ben alleen niet zo'n fanatieke en snelle loper. Ach, ik doe het voor de lol en om mijn conditie op peil te houden.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep. 1 keer gewonnen en 1 keer derde. De asfaltloop van 2005 en in 2002 derde gewonnen op de korte cross. Is het grote voordeel als je af en toe meedoet met het Lopersproject van Olympus. Is misschien niet heel eerlijk, maar goed..
![]()
@ Liejannuh
Klopt het dat ik jou ook wel eens tegenkomt in het Centrale Hardlooptopic?
Is nordic walking niks voor jou?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef dubidub het volgende:
Is die cross binnenkort ook weer ?
Goed topic trouwens.
3 februari.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef dubidub het volgende:
Is die cross binnenkort ook weer ?
Goed topic trouwens.
Waar werk je als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
3 februari.Kom iedere keer die borden tegen bij Poeldijk als ik naar mn werk fiets.
Voorburg.quote:
In de statistiekjes.quote:
CPB zit in Den Haag en ik haat SPSS!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef wlsandman het volgende:
[..]
bij CPB of CBS misschien...
beetje met spss spelen ofzo![]()
Programma waarmee je statistische bewerkingen kunt doen op data bestanden.quote:
Heeft dat te maken met de To-To-To-To-matenplukkers?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:23 schreef dubidub het volgende:
DUH WESTLAND RIEMIKS!
Jaquote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met de To-To-To-To-matenplukkers?![]()
Ja, laatst nog eens op de WOS gezien..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:09 schreef GotC het volgende:
Heeft iemand dat nummer over Den Hoorn op de WOS weleens gehoord?![]()
Als de aarde zou vergaan, dan zou Den Hoorn nog steeds bestaan, het is te mooi, om naar de maan te gaan!
Hey dat was bij lange na niet het dieptepunt!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, laatst nog eens op de WOS gezien..en ik dacht dat nummer van Marja en die gast voor de Ride Of The Roses, een van de historische dieptepunten van de Westlandse muziekgeschiedenis was..
![]()
Wat is dan volgens jou het dieptepunt ?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef keijz het volgende:
[..]
Hey dat was bij lange na niet het dieptepunt!
Maar wat is er nou mooi te vinden aan Den Hoorn
Zwaardskiquote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou het dieptepunt ?
Ja Westlandse Stampuh! kan je er ook wel bij schrijvenquote:
wat hij zegquote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Teuveupeu
Idd, me auto vloog bijna van de wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef ThaRooP het volgende:
Wat een kut weer zegwerd bijna van me fiets geblazen
![]()
Bronquote:Overzicht van Stormschade
De storm heeft in de regio voor de nodige overlast en schade gezorgd. De brandweer heeft veel meldingen gekregen van omgewaaide bomen en vallende dakpannen. Dat gebeurde in diverse kernen in Maassluis, Midden-Delfland en Westland
Op het Julianasportpark in 's-Gravenzande is een dubbele rij reclameborden volledig afgebroken en op het wegdek geklapt. In Monster dreigde een rolluik van een pand aan de Magnolia te vallen.
Een boom viel rond 16.00 uur op een woning aan de Tomatenstraat in Naaldwijk, terwijl kasplaten van een complex aan de Burgerweg in Maasland waaiden.
Aan de Herenstraat in Maasland is een boom omgevallen en op een woning terecht gekomen. Op het Wilhelminaplein in Naaldwijk is een trapgevel van een monumentaal pand omgewaaid en deze dreigde naar beneden te vallen.
Ook is er bij diverse tuinbouwbedrijven glasschade ontstaan, bij een kwekerij in Maasdijk waren ruiten van een warenhuis bij de buurman naar binnen gekomen.
Bij een onderwijsinstelling aan de Kreeklaan in 's-Gravenzande dreigde een dakdeel van de fietsenstalling te waaien en werd ook de hulp van de brandweer ingeschakeld.
Het dak van een bedrijf aan de Leemolen in De Lier dreigde naar beneden te vallen. De brandweer heeft maatregelen genomen en de dakplaten vast gemaakt.
In Maassluis moesten inwoners van de nieuwe flats aan de Merellaan hun woning tijdelijk verlaten omdat een dakreling los zat en voor gevaar zorgde.
Van een woning aan de van der Goesstraat in Honselersdijk kwam een stuk dakbedekking van een dakkapel los en dreigde weg te waaien.
Ook in Poeldijk, aan de Dr Weitjenslaan raakte het dakgootzink los van een woning. Omdat het te gevaarlijk was voor de brandweer om zelf het dak op te gaan werd de hulp ingeroepen van de hoogwerker van Den Haag. De rest van het dakgootzink werd door de brandweer vastgeslagen aan het dak.
Op de Wippolderlaan in Wateringen is aan het einde van de morgen een vrachtwagen omgewaaid.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:58 schreef ThaRooP het volgende:
Het ruikt hier best wel naar olie, zou dat nog te maken hebben met dat schip dat was los gebroken![]()
Ik hoorde wel iets vliegen, maar dacht eigenlijk dat het gewoon een vliegtuig was die je af en toe hoortquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Nog iets gehoord van of over die F16's boven het Westland?
En stond een topic op Fok!, dat er 2 F16's laag over Naaldwijk heen vlogen.. Er zal wel een ongeidentificeerd vliegtuig geweest zijn, omdat ze dan altijd 2 F16's erop afsturenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:21 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets vliegen, maar dacht eigenlijk dat het gewoon een vliegtuig was die je af en toe hoort
maar wat is er met die F16's dan?
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:20 schreef GotC het volgende:
Ik moet vandaag helemaal naar Utrecht met de AH, om te kijken of we de beste AH zijn van Nederland (daarbij groot feest met veel bier en drank en artiesten)
Ik hoorde ze ook, ik zat beneden aan tafel, samen met m'n broer, en we keken elkaar zo aan vanquote:Op zondag 21 januari 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En stond een topic op Fok!, dat er 2 F16's laag over Naaldwijk heen vlogen.. Er zal wel een ongeidentificeerd vliegtuig geweest zijn, omdat ze dan altijd 2 F16's erop afsturen![]()
Hier romeo en julia, is wel te doen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
De schade hier is: Stervenslange Macbeth samenvatting doorlezen...
Ik vraag me af wat er over gevraagd wordt. Gok dat ik zeker 50% van de lessen over Macbeth gemist hebquote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hier romeo en julia, is wel te doen.
Ik zat hem ook te kijken, en m'n vader die ging het ook opeens over mijn 'drankgebruik' hebbenquote:Op maandag 22 januari 2007 17:11 schreef wlsandman het volgende:
Pff, stelde weinig voor die aflevering van kruispunt over het uitgaan in het westland.
Weinig nieuwe feiten, en het ging meer over de taak van de politie icm het drankgebruik tijdens uitgaan.
Er werd trouwens wel wat cocaine gevonden in de wc's van het teejater![]()
Verleden jaar een dag in lloret geweest, mij een beetje te druk. Ik zat met 2 vrienden in Blanes.. dat ligt er vlakbij. Vliegtuig is beter, behalve dan als die luie Spanjaarden nog eens gaan staken op Barcelona Airport..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat hem ook te kijken, en m'n vader die ging het ook opeens over mijn 'drankgebruik' hebben'Jaaa en ik was een keer hier en toen had je in drie kwartier vier flessen op'. Joh. Je meent het
Wat gaan jllie trouwens doen in de zomer? ThaRooP, ik en negen anderen gaan naar LloretAlleen gaan ThaRooP, ik en 2 anderen met het vleigtuig, 7 anderen met de bus. Nou zitten we niet in hetzelfde appartementencomplex
![]()
. Maar toch, lloret
![]()
Ik kan je wel een ding zeggen over lloret.. Ik zal de Guardia Civil niet uitdagen... In Nederland kan je nog wel eens een grapje uithalen met een politieagent, maar in Lloret slaan ze je eerst hard neer.. en dan gaan ze pas vragen stellen..quote:
Dat had ik al meer gehoordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan je wel een ding zeggen over lloret.. Ik zal de Guardia Civil niet uitdagen... In Nederland kan je nog wel eens een grapje uithalen met een politieagent, maar in Lloret slaan ze je eerst hard neer.. en dan gaan ze pas vragen stellen..
Een van de reisleiders van Beachmasters vertelde dat de Guardia Civil een (lamme) Nederlander uit een (die in een van de vele lantaarnpalen hing) uit de lantaarnpaal geslagen hebben.. en daarna maar meteen hebben afgevoerd naar het ziekenhuis.quote:
Laten we dan maar de dingen van vorig jaar niet herhalen hè keenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van de reisleiders van Beachmasters vertelde dat de Guardia Civil een (lamme) Nederlander uit een (die in een van de vele lantaarnpalen hing) uit de lantaarnpaal geslagen hebben.. en daarna maar meteen hebben afgevoerd naar het ziekenhuis.
Dat is dan ook wel weer netjes..
Uuh, what happens in BB stays in BB?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Laten we dan maar de dingen van vorig jaar niet herhalen hè keen![]()
Gast, ik ga met je mee!! Weet je wat voor lekkere wijven daar wonenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga werken.. Aangezien ik misschien op uitwisseling ga naar Zweden.. 4 maanden a 800 - 1000 euro's per maand.
Die ken ik alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Gast, ik ga met je mee!! Weet je wat voor lekkere wijven daar wonen![]()
kijk bijvoorbeeld 'ns op www.snyggast.se![]()
Dat is ook een van de redenen..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
De eerste foto deed me rot schrikken maar de foto's daarna bevestigde wat ik al wist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik heb al een titel verzonnen voor mijn verslag die ik dan moet gaan schrijven "The Hunt For Boten Anna"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De eerste foto deed me rot schrikken maar de foto's daarna bevestigde wat ik al wist.
Heb ooit al afgesproken rond mn 30ste in Zweden een vrouw te zoeken![]()
![]()
![]()
Bakje nodig?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef dubidub het volgende:
Je mot die top20 rechtsbovenin hebben
dan zeg ik "god morgon"quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:59 schreef vipergts het volgende:
leuk als dat naast je ligt of onder
Eerder gød mørgønquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dan zeg ik "god morgon"
Binnenkort maar een LOI cursusje Zweeds gaan volgen
Dat eens even goed nieuwsquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef Heinekenner het volgende:
hmmm... zweedse chicks....![]()
Een maat van mij die vrachtwagenchauffeur is rijdt soms wel eens op de route naar zweden en hij zit altijd op te scheppen over dat al die chicks in kroegen altijd op hem af stappen. Het schijnt de zweedse chicks eigen te zijn om buitenlanders"te "checken". Maar de zweden die ik vorig jaar in Rhodos tegenkwam waren allemaal wankelende brulmonsters...... wel blond haar verder![]()
Monsterquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef Heinekenner het volgende:
hmmm... zweedse chicks....![]()
Een maat van mij die vrachtwagenchauffeur is rijdt soms wel eens op de route naar zweden en hij zit altijd op te scheppen over dat al die chicks in kroegen altijd op hem af stappen. Het schijnt de zweedse chicks eigen te zijn om buitenlanders"te "checken". Maar de zweden die ik vorig jaar in Rhodos tegenkwam waren allemaal wankelende brulmonsters...... wel blond haar verder![]()
11820 mensen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef wlsandman het volgende:
![]()
In Westland (regio 2678) woonden op 1 januari 2006 11820 mensen, waarvan 355 niet-westerse allochtonen (3%).
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Hee een nieuwe westlander op Fok!, welkom!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:29 schreef Strychnine het volgende:
Een goedemiddag vanuit het mooie 's-Gravenzande![]()
![]()
Wat zou Polanen doen volgens de statistiekenquote:
Ik heb ook niet echt een slechte ervaring met poolse mensenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:37 schreef Strychnine het volgende:
Op zich heb je geen last van ze vind ik. Eentje heeft bij ons het huis toen gestuct en gedaan, vakwerk voor een lage prijs. En hij neemt sigaretten mee uit Polen als hij daarheen gaat, dat is een mooie bijkomstigheid dacht ik zo.
Ik kan zo snel geen pool opnoemen waarvan ik denk; die bezorgd overlast.
Waar is Strych uit 's-Gravenzandequote:Westlandse fok!kers:
chrisgyan | Naaldwijk
dubidub | Naaldwijk
FrituurVetPet | Wateringen
Gebleekte | 's-Gravenzande
GotC | Naaldwijk
keijz | De Lier
koekiemonster | Naaldwijk
Liejannuh | 's-Gravenzande
Maneki.Neko | ?
Marjan1985 | Monster
mr_cucumber | Kwinsheul
PieterBas | 's-Gravenzande
ThaRooP | Naaldwijk
vipergts |De Lier
wlsandman | De Lier
Mutsaers__78 | 's-Gravenzande
Ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Waar is Strych uit 's-Gravenzande![]()
Nee.. nou.. laamaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:52 schreef Strychnine het volgende:
Een kloon? Mafkees![]()
Ik praat gewoon graag in derde persoon![]()
Vrouwelijk, kan lezen, Blond, geen hoog IQ (na middernacht)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef Strychnine het volgende:
*leest het na*
*Komt tot het besef dat ze een blond moment had*
Echt, wat nou een hoog IQ. Rond middernacht geldt dat niet meer....
Vrijdagnachtquote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Vrouwelijk, kan lezen, Blond, geen hoog IQ (na middernacht)
En heeft waarschijnlijk niet al te veel te doen (waarom Fok je anders op een zaterdag nacht?)
Vertel maar wat meer over je zelf![]()
Nohquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef keijz het volgende:
[..]
Je mag best meepraten hoor
Heeft je AH nog gewonnen trouwens?
Ja die gaat toch naar waar nu de Konmar zit?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:22 schreef keijz het volgende:
Voortaan beter je best doen met werken GotC!
De AH in Naaldwijk gaat toch trouwens misschien weg daar?
Kloptquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja die gaat toch naar waar nu de Konmar zit?
Ik vond dat zo raar nieuws, die plek waar die AH nu zit is juist zo'n goede plek. Naast busstation, eigen parkeerterrein voor de deur.
Nee joh! Ik reed daar van de week nog, bij dat stoplicht bij dat nieuwe politiebureau. Stond zo'n groot bord dat er een MBO school gevestigd wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Klopt![]()
En er komt 'waarschijnlijk' een moskee in Naaldwijk![]()
![]()
Vlakbij het proefstation, op de plek waar die kassen stonden....
Waar nu de Konmar zit? Nee, my assquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond dat zo raar nieuws, die plek waar die AH nu zit is juist zo'n goede plek. Naast busstation, eigen parkeerterrein voor de deur.
Klopt dus niet, maar zie hierbovenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Klopt![]()
En er komt 'waarschijnlijk' een moskee in Naaldwijk![]()
![]()
Vlakbij het proefstation, op de plek waar die kassen stonden....
Hoe kom je erbij dat de AH in 's-Gravenzande iets heeft gewonnen?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet toch zeker dat ik nog niet aan het dementeren ben, en dus hier vanmiddag heb gepost dat het vast de AH was uit Naaldwijk die tweede werd en niet die uit 's-Gravenzande.
Anyway, Naaldwijk wordt duidelijk de allochtonen stad van het Westland. Ontmoetingshuis, moskee straks... Why, why?
Iddquote:Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de AH in 's-Gravenzande iets heeft gewonnen?
zolang ze 's-gravenzande maar mijdenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet toch zeker dat ik nog niet aan het dementeren ben, en dus hier vanmiddag heb gepost dat het vast de AH was uit Naaldwijk die tweede werd en niet die uit 's-Gravenzande.
Anyway, Naaldwijk wordt duidelijk de allochtonen stad van het Westland. Ontmoetingshuis, moskee straks... Why, why?
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:24 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
IddIedereen word daarna 2 weken ontslagen door die bedrijsleider daar, de teringlijer dat tie is. En maar zeuren dat ze geen genoeg personeel hebben.
Zelf ook ooit ontslagen omdat ik een kar waar patat en kroketten enzo opstonden per ongeluk in de koelcel had gezet ipv de vrieskast![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
zolang ze 's-gravenzande maar mijdendie ontmoetingsplaats is toch bij die watertoren daar? dat ouwe gebouw daar tegenover?
Nee, dan verliezen ze te veel klanditie. Ze hebben alleen dat pand gekocht,van AH Korneef. Wat ze ermee moeten is een tweedequote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat ze in Honselersdijk niet meer welkom zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Strychnine het volgende:
Korneefquote:Op maandag 29 januari 2007 09:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, dan verliezen ze te veel klanditie. Ze hebben alleen dat pand gekocht,van AH Korneef. Wat ze ermee moeten is een tweede![]()
Dat volgens mij niet. Kwam er op neer dat ik m'n proeftijd niet door zou komenquote:
Ja klopt, met dat trapje waar al die bejaarden op zitten met hun keppeltjes.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
zolang ze 's-gravenzande maar mijdendie ontmoetingsplaats is toch bij die watertoren daar? dat ouwe gebouw daar tegenover?
in Naaldwijk dus wel?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat ze in Honselersdijk niet meer welkom zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
in Naaldwijk dus wel?![]()
Zolang ze maar uit het mooie 's-Gravenzande wegblijven vind ik het perfecto.![]()
Ehhhhhhhhhh, ik woon tegenover het nieuwe politiebureauquote:Op maandag 29 januari 2007 00:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Klopt dus niet, maar zie hierbovenStond trouwens in het hele westland vorige week iets over, en daar stonden we dus op het gemeentehuis in een L vorm
(ehm, ooit een supermarkt in een L vorm gezien?)
En ik hoorde dat die moskee (2, trouwens, hoorde ik) naast het politiebureau komt1 aan iedere zijde
Naaah je woont er nog best een (kleinquote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh, ik woon tegenover het nieuwe politiebureau![]()
Maar ik heb er niet over gehoord dat ie daar kwam? volgens mij is er overal wel protest (logisch)
Hoe heet jij?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja klopt, met dat trapje waar al die bejaarden op zitten met hun keppeltjes.
En ik bedoelde dus dat juist sgravenzande geen prijs zal hebben gewonnen omdat het echt een kut albert heijn is. ik woon er 2 huizen naast, kom er dagelijks, so i know![]()
Nee maar ik woon ook erggggggg dichtbij de AH vandaarquote:Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
leuke, (on)toepasselijke (hangt er vanaf wie het is) smiley
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horecaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:06 schreef GotC het volgende:
Een moskee naast een school, iets zegt me dat dat geen succes gaat worden
beide nietquote:Op maandag 29 januari 2007 17:31 schreef Strychnine het volgende:
Je heet kevin... Dus werkt je moeder bij de AH, of ben je Kevin van V. =O
Stond trouwens iets in het AD over vorige week geloof ik. Buurtbewoners hadden een rechtszaak aangespannen enzo.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horeca
Klopt inderdaad. De buurtverenigingen en actiecomite's schieten als paddestoelen uit de grond. Dus die moskee staat er nog lang niet. Zeker ook omdat er nogal wat rijke cq invloedrijke personen achter die comite's zitten. 1 van de argumenten is trouwens dat ze bang zijn dat discojeugd vanuit bijvoorbeeld de Lier vernielingen aan de moskee gaan aanrichten.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Stond trouwens iets in het AD over vorige week geloof ik. Buurtbewoners hadden een rechtszaak aangespannen enzo.
Nouja er zitten nu al jaren 3 supermarkten, 3 van hetzelfde 'type' (A supermarkten om het simpel te houden)quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Korneef. Ja, dat pand is gekocht door Koornneef, maar zelfs voor ons AHers is het nog altijd onduidelijk wat hij ermee wil. Want:
1) Er mag geen AH in
2) Koornneef gaat er niet naartoe verhuizen, waarom zou hij?
3) Koornneef zal er heus geen andere supermarkt zoals een Super de Boer ofzo ingooien, steekt hij zichzelf alleen maar mee in de rug
4) Er moet tot 2012?? ofzo een supermarkt op de plek van de Konmar
Zo.
En dat park? Komt niet op de plaats van de KonmarMaar op de plek waar de AH zogezegd nu staat. Ofzoiets..
hmz... je gaat me toch niet zeggen dat je een vriend van orie was he... die kevin? en verdurie, moet ik nu echt alle kevins uit mijn buurt afdenken? wat dat zijn er best veelquote:
Of dat de mensen van de Stelling (of wie dan ook) eindelijk eens realiseren dat een snackbar oid puur goud zou verdienen voor zequote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horeca
Zal de waarde van je huis goed doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef wlsandman het volgende:
Zo wat een discussie hier, ik zeg 1 ding over moskee en iedereen gaat gelijk uit zijn dak![]()
![]()
Maar het schijnt heel serieus te zijn die moskee, en op de plaats waar eerst die kassen stonden van de proeftuin, daar komt nu 1 grote school ofzo + die moskee dan.
Ze wilden eerst de moskee in de woerdblok bouwenKoop je een huis van 3 ton, krijg je er gratis elke dag kattengejank bij
![]()
Inholland in het Westland? Hoop ik dat ik daar dan les kan gaan krijgen.. hoef ik niet meer naar Den Haag toequote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. De buurtverenigingen en actiecomite's schieten als paddestoelen uit de grond. Dus die moskee staat er nog lang niet. Zeker ook omdat er nogal wat rijke cq invloedrijke personen achter die comite's zitten. 1 van de argumenten is trouwens dat ze bang zijn dat discojeugd vanuit bijvoorbeeld de Lier vernielingen aan de moskee gaan aanrichten.
De moskee moet trouwens onderdeel gaan worden van een hele wijk, die op het terrein van het Proefstation moet komen. Behalve een moskeekomt er het ISW, InHolland, een seniorenflat en wat sociale woningbouw. Tenminste dat zijn de plannen.
Hoef je iig geen wekker meer te kopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal de waarde van je huis goed doen.![]()
Ze zullen het wel zat geworden zijn, op de kots van 15 jarige breezah sletjes op te ruimen.. als zij na een bijna alcoholvergiftiging nog even een hamburger denken achter over te slaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Strychnine het volgende:
Nouja, de molen (zo heette hij vroeger in ieder geval) die naast de stelling zit, heeft volgens mij niet zo veel klandizie. Of je moet de aangschoten breezertjes van het Teejater meetellen die om 10 uur weer naar huis moeten en een vette hap willen... Zie er nooit iemand.
Good pointquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zullen het wel zat geworden zijn, op de kots van 15 jarige breezah sletjes op te ruimen.. als zij na een bijna alcoholvergiftiging nog even een hamburger denken achter over te slaan.![]()
Die vent is heilig.quote:
In de Snollywood hebben ze dat ook.. maar sta je daar met -5 op je hamburger te wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die vent is heilig.
In Outland hebben ze het ook goed gedaan. Op de bovenste verdieping kan je beetje rlxen en wat eten enzo. Broodje Unox, hamburgers![]()
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de Snollywood hebben ze dat ook.. maar sta je daar met -5 op je hamburger te wachten![]()
Ik vind het altijd wel relaxed, ff wat eten tijdens het stappen..
Zelfs ik, ziek en al, moet ervan kwijlenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjes
Ik ga altijd voor een broodje beenhamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjes
JAA! Dr zit ergens zo'n tentje in de buurt van skihut rotterdam, met geniale broodjes beenham.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor een broodje beenham![]()
![]()
Ja je bedoelt zeker die ene tegenover de Zin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
JAA! Dr zit ergens zo'n tentje in de buurt van skihut rotterdam, met geniale broodjes beenham.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:38 schreef keijz het volgende:
Gebleekte heeft wel een een foto gepost toch, in deel 2 ofzo
Die foto was op een regenachtige Dance Parade jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Strychnine het volgende:
jezus, ben jij even veranderd o.O
maar, hallo
riiiiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:03 schreef Gebleekte het volgende:
Oké oké ik beken. Had geen zin om ouwe herrineringen op te halen dus zei maar ff dat ik niet de bewuste kevin ben![]()
Ligt niet aan jou ofzo hoor, heb ik altijd als het om de basisschool gaat. Moet je weer herrineringen ophalen uit een tijd waarvan je of niks weet, of waarbij het toch nutteloos is om iets over te weten.
Maaruhh .. hoi dus.. tijd niet gezien? Sweelincklaan ofzo?
Nu nog een foto van jouquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Strychnine het volgende:
jezus, ben jij even veranderd o.O
maar, hallo
Gut gut zo erg is het toch niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:22 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die foto was op een regenachtige Dance Parade ja![]()
Of frisdrankquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, doet er nog iemand van jullie mee aan het "Westlandse Hokkenvoetbaltoernooi" ?![]()
Is hier in 's-gravenzande, je kan je inschrijven met een groep voor 30 euro. Hiervoor krijg je een krat bier (of frisdrank ) en een schaal met snacks.
Wel geinig toch![]()
Er staat er een in m'n fobo, and thats enough for nowquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:19 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Er staat er een in m'n fobo, and thats enough for now![]()
Ik doe niet aan mensen afschrikken![]()
Die Don heeft geld zat. Ze vreten me helemaal leeg daar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:01 schreef vipergts het volgende:
Leuk toch die moskee, dan koop je als voormalig rijschoolhouder een leuk huisje naast de proeftuin en dan komt er opeens een moskee en een school met tuig. Dan heb ik het nog niet over zijn overbuurman en dat wijkje grote huizen die ook niet blij zullen zijn. Lekker dat gejank horen. en vervolgens word je Mercedes, BMW, Audi Jaguar op andere prijzige vierwieler meegenomen of het de aanbieding van de Lidl is.
Hebben ze mij ook gedaan.. me leeg vreten...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die Don heeft geld zat. Ze vreten me helemaal leeg daar.
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook gedaan.. me leeg vreten...![]()
Same herequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanBlij dat ik dat niet hoefde te betalen
Ik moet nog een halve dag werken, en dan morgen naar Val Thorensquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh, ik heb me 'verslapen', wordt lastig om om 8 uur op school te zijn nu![]()
Yeahquote:
Alvast veel plezierquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik moet nog een halve dag werken, en dan morgen naar Val Thorens![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:24 schreef GotC het volgende:
[..]
YeahWas wel nodig, na 3 jaar dezelfde avatar te hebben gehad
. En was in een verveelbui, ook gelijk m'n fotoboek helemaal vernieuwd, met photoshop
. Zucht.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:50 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja, die vorige kon idd écht niet meer
Waarom ga je met dit weer nou paardrijden, ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het zo koud![]()
En ik ga het nog kouder krijgen aangezien ik zo naar mijn paardje moet en alleen buiten kan rijden.
Misschien moet ik het paard op mijn rug nemen en zelf gaan rennen, daar moet ik het toch warm van krijgen![]()
Waar staan die paarden dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef Strychnine het volgende:
*grijnst*
Nouja, dat paard moet toch elke dag beweging krijgen en zo ¬¬
en ik ook![]()
Op welke dagen werk jij eigenlijk bij de AH? Ik dacht dat ik je pas zag maar staat weer zo nerd als ik de verkeerde voor me heb en ik zeg dat ik je van 1 of andere internetsite kenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]Was zo van vorig jaar.
En ik wil ook op vakantie!
Lucky youquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanBlij dat ik dat niet hoefde te betalen
Dat staat best nerd jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Op welke dagen werk jij eigenlijk bij de AH? Ik dacht dat ik je pas zag maar staat weer zo nerd als ik de verkeerde voor me heb en ik zeg dat ik je van 1 of andere internetsite ken![]()
is het eigenlijk ook, maar goed ..
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat staat best nerd ja
Maar ze hebben toch naamkaartjes bij de AH
Dat had idd wel een naaistreek geweest ja. Had ook maar besloten om het dit jaar nog maar te gaan halen omdat het elk jaar toch maar weer duurder word.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:13 schreef GotC het volgende:
Nja bij mijn broer hadden ze (8 jaar geleden) ook alles betaald, en om mij nu te naaien door dat neit te doen..tsja.
Maar rijlessen zijn tegenwoordig veels te duur
En als ik werk (nu al 2 weken niet) werk ik op maandagochtend 6-8, dinsdagavond 5-9, vrijdagavond 5-9 en zaterdag 1-9
. Ik sta van niks versteld tegenwoordig dus bring it on haha
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet![]()
Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te starenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet![]()
Ik ben geen cassiere!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef keijz het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te staren![]()
Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben geen cassiere!Wel inmiddels voor getraind, mrgoed
.
En Gebleekte, ik hou je daaraan!
Dat wel, maar aangezien alle vrouwen blijkbaar cassieres lijken te zijn, blijkt uit de reactie boven die van mij..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:13 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?
En is goed, kom wel snel een x langsHoezo heb je eigenlijk al twee weken niet gewerkt?
Goudenregenstraatquote:PieterBas - donderdag 11 januari 2007 @ 16:47
Watersnip en jij?
daar heb ik vroeger (bijna 14 jaar geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:56 schreef Gebleekte het volgende:
PieterBas ..
Ik lees net ineens dit berichtje waar ik geen antwoord op had gegeven. Had er toen denk overheen gelezen ofzo![]()
[..]
Goudenregenstraat![]()
Ik was vorig jaar rond die tijd in Schotlandquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:41 schreef Gebleekte het volgende:
-Gotc , misschien ff een rare vraag maar was jij vorig jaar met koninginnedag in 's-gravenzande? Daar was namelijk een meisje die wel erg veel op jou lijkt als ik zo in je fotoboek kijk. Plus ze zei dus dat ze half-schots was, ook met zo'n accent enzo was wel geinigHeb dr daarna wel 1 x nog zien fietsen. Maar nooit meer gesproken ofzo.
Niet echt een grote kans dat jij datzelfde meisje bent, maar het is wel toevallig![]()
edit: Bedenk me ineens dat ik haar vorig jaar welleens in tram 2 zag maar jij zit volgens mij in Delft op school, toch?
Hmmm . Het kan ook rond die tijd zijn geweest ja. Zo helder weet ik 't niet meer precies sinds het al een geleden isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar rond die tijd in Schotland. Maar ik herinner me wel vaag iets dat ik in 's-Gravenzande ergens voor was een tijdje later, of daarvoor..maar waarvoor?
En ik zit wel altijd in tram 2, zit in Den Haag op school jaMisschien hebben we elkaar wel gesproken!
Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef Strychnine het volgende:
Aan de Maasdijk. bij die grote buitenbak, tussen de zijdijk en wouterseweg in.
[afbeelding]
Die weg daar noord op de foto is het Bagijneland, oost is maasdijk.
Vrachtwagenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijk
Haha ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hmmm . Het kan ook rond die tijd zijn geweest ja. Zo helder weet ik 't niet meer precies sinds het al een geleden isLeek in ieder geval onwijs veel op je. En ze zei dat ze schots was of half schots. Ik kijk het nog wel een keer na bij de Albert Heijn. Of in tram 2 waar ik nu ook elke ochtend in zit
![]()
Welke bus gaat er eigenlijk van de walnootstraat naar de verdilaan?
Wat leuk =) Dan eis ik dat je een keertje toetert als je een meisje met paarsoranje haar door de bak ziet rollenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijk
Wottafuck, dat wordt rondje gevenquote:Op zondag 4 februari 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Gister 1(!!!!!) euro gewonnen met poker ^^
Wowquote:Op zondag 4 februari 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Gister 1(!!!!!) euro gewonnen met poker ^^
Haha zou idd wel erg toevallig zijn jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ben benieuwdZou wel grappig zijn als we elkaar dus wel al hadden gesproken, zoveel schotten zijn er (volgens mij?) niet in het Westland
En nja, ik heb geen westlands accent..
En bus 86 (mijn bus) en bus 31 gaan vanaf de walnootstraat naar de verdilaan. 86 om het kwartier, 31 om het half uur
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha zou idd wel erg toevallig zijn jaBeschrijving klopt in ieder geval wel
Als ik je een x zie zitten of de vakken zie vullen bij de AH dan kom ik wel ff een praatje maken.
Is 86 die interliner? Handig om te weten, das iig beter dan 31 die eerst door monster/sgravenzande gaat en altijd propvol zit. Das echt gewoon veevervoer.
Jammer dat jij je er niks meer van kan herrineren maar goed dat kan ik je niet kwalijk nemen na een jaarquote:Op zondag 4 februari 2007 11:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdVerander nog weleens van haarkleur/stijl (nu even niet meer, ben het zat
), maar lijkt me gaaf als we elkaar al hadden gesproken
.
quote:Met 86 zit je met max..5 mensen in de bus, en het is de interliner jaBinnen 25 minuten sta je weer op de verdilaan
Haha. Hoe oud is je broer? Mn zus is sinds kort ook weer vrijgezel. Ze is een tijdje weer bij ons ingetrokken maar is alleen maar in de bar/kroeg/cafe te vinden. Gelukkig weinig last van dusquote:Op zondag 4 februari 2007 00:00 schreef GotC het volgende:
Ik wil uit! Maar mag niet!. Daarom maar heerlijk aan de tijm dropjes ofzo.. wat een rotspul is dat, maar zo verslavend
.
En m'n broer is weer terug na een jaar Aruba!Leuk dat hij na t eten gelijk naar de Bar Gezellig vertrok
31 is echt een ramp... daarom pak ik ook 35 als ik eens in de 2 weken naar school moetquote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha zou idd wel erg toevallig zijn jaBeschrijving klopt in ieder geval wel
Als ik je een x zie zitten of de vakken zie vullen bij de AH dan kom ik wel ff een praatje maken.
Is 86 die interliner? Handig om te weten, das iig beter dan 31 die eerst door monster/sgravenzande gaat en altijd propvol zit. Das echt gewoon veevervoer.
Ik zou denken dat ik je wel zou herinneren eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 11:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Jammer dat jij je er niks meer van kan herrineren maar goed dat kan ik je niet kwalijk nemen na een jaarDus je hebt nu toch wel nog hetzelfde haar als in je fotoboek?
Zit leuk zo toch
![]()
[..]
Ouch, dat klinkt als de oude lijnbus die naar 's-Gravenzande ging, ook langs parnassia enzoquote:![]()
![]()
Klinkt een stuk beter als in een bus zitten waar je nieteens kan zitten, die er 2 x langer over doet, en ook nog eens lans parnassia en westerhonk komt ( het ergste van allemaal )
Nja hij is marinier, en 27quote:Op zondag 4 februari 2007 12:19 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha. Hoe oud is je broer? Mn zus is sinds kort ook weer vrijgezel. Ze is een tijdje weer bij ons ingetrokken maar is alleen maar in de bar/kroeg/cafe te vinden. Gelukkig weinig last van dus![]()
Haha, ja dat ken ik wel ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ik je wel zou herinneren eigenlijk. Maar vorig jaar vond ik t nog leuk om effe lekker veel te drinken en dan uit te gaan enzo
, dus sommige dingen weet ik niet zeker meer haha
[..]
Ouch, dat klinkt als de oude lijnbus die naar 's-Gravenzande ging, ook langs parnassia enzo. 124 misschien? Maar 86 is erg relaxed, soms bljiven de chauffeurs nog effe wachten als de tram net aankomt en je naar de bus moet rennen
.
Nou omdat jij 't bent mag 't wel hoorquote:Ik ben het een beetje aan het groeien, komt nu net tot mn schoudersMag dat ook nog?
Zal er later vandaag nog een foto van maken
Haha ja mijn zus van 30 lag vannacht ook wasted op de bank tv te kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja hij is marinier, en 27Is vreemd om zo'n superbruine vent weer in huis te hebben, die na t uitgaan het huis in probeert te sluipen (mislukt, echt
). Die van mij is naar de bar vertrokken rond 12 uur om Ajax te kijken, die zien we de rest van de dag niet. Praise the lord voor dat soort broers/zussen he?
Ben nu de ultieme bob gewordenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha, ja dat ken ik wel ja.Al dat bier is inderdaad niet echt goed voor die paar hersencellen die er (bij mij dan) nog over zijn. Maar sommige dingen blijven nog wel hangen. Maar misschien was je het wel helemaal niet dus agh
Maar drink je nu niet zoveel meer dan?
Ach, 124, 123..same differencequote:En die bus was 123, bijna goed dusDat is nu 31 geworden alleen gaat 31 nog door naar Naaldwijk. Voor westerhonk en parnassia moeten ze gewoon een speciaal busje maken ofzo. Denk alleen niet dat daar veel chauffeurs voor te vinden zijn
![]()
[..]
Nou omdat jij 't bent mag 't wel hoormoet je natuurlijk wel kunnen herkennen! Misschien je naambordje van de AH meenemen de tram in?
![]()
Nice, we hebben hetzelfde type broer/zusquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha ja mijn zus van 30 lag vannacht ook wasted op de bank tv te kijkenMaar dat is inderdaad wel beter als een klein irritant broertje of zusje ofzo
ook al gedragen ze zich niet altijd naar hun leeftijd. Van oudere broers of zussen heb je in ieder geval meer lol dan een kleiner broertje of zusje ofzo.
Was ik daar maar bij geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo net feest in de winkel. Zaten best veel feyenoorders tussen die weer lekker naar huis konden afdruipen
Dat was wel een beetje het scenario ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ik daar maar bij geweestAjaxcieden die helemaal losgaan, en Feyenoorders die huilend afdruipen..
Zwijmel.
Altijd leuk om met gefrusteerde Feyenoord fans in dezelfde treincoupe te zittenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ik daar maar bij geweestAjaxcieden die helemaal losgaan, en Feyenoorders die huilend afdruipen..
Zwijmel.
Haha nou die match made in heaven weet ik zo net nog niet. Het ging wel uit met dr vorige vriend omdat ze wat meer avontuur wou maar jouw broer krijgt er wel gratis 2 kleine ettertjes bij, en ik denk niet dat hij daar op zit te wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice, we hebben hetzelfde type broer/zus. Ach, idd, liever zo'n grote vriendelijke dronken reus, dan zo'n klein ettertje
. Misschien zijn onze broer/zus wel een match made in heaven
!
Nemen wij dit topic over of wat?![]()
Met allemaal slap geouwehoerquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
En we spammen dit topic wel flink vol ja![]()
Nja bij mijn broer zou ze iets teveel avontuur krijgen: Een vent die misschien 2 a 3 maanden per jaar thuis isquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha nou die match made in heaven weet ik zo net nog niet. Het ging wel uit met dr vorige vriend omdat ze wat meer avontuur wou maar jouw broer krijgt er wel gratis 2 kleine ettertjes bij, en ik denk niet dat hij daar op zit te wachten![]()
Mn zus is trouwens geen onverantwoordelijke moeder ofzo hoor dat ze sochtends aangeschoten thuis komt. Maar de kinderen slapen een weekje bij de vader zeg maar![]()
En we spammen dit topic wel flink vol ja![]()
Op mn vaders werk is 90% Feyenoord, altijd leuk om na zo'n wedstrijd te gaan werken, verdacht stil en chagerijnige mensenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd leuk om met gefrusteerde Feyenoord fans in dezelfde treincoupe te zitten![]()
![]()
Haha, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Als je jezelf volgiet word je toch gewoon dronken? Of ben je onderhand al immuum geworden?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben nu de ultieme bob gewordenGa sowieso elke vrijdag met mn beste vriendin in Delft effe wat drinken, en dan zaterdag..tsja, Saturday is a mystery, elke week weer haha
. Je moet toch wat overhebben voor een leuk avondje stappen?
Plus, als ik een keer probeer bezopen te worden, lukt het niet meer
Haha volgens mij ben je dan na 1 dag al overspannenquote:Ach, 124, 123..same differenceEn idd, welke chauffeur zou die 'uitdagende functie' willen voldoen
Vooral in zo'n klein busje
. Ril.
Haha en thanksAch, herkenbaar.. heb wel altijd een naamkaartje in m'n tas zitten, dus als je effe iedereen gaat fouilleren komt het helemaal goed
![]()
![]()
Word tie zo vaak uitgezonden dan? En ja soms is het leuk soms ook niet. Mn andere zus heeft ook al 2 kinderen. Ik weet nu wel dat ik voorlopig nog geen kinderen hoef, want je leven is echt per direct voorbijquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja bij mijn broer zou ze iets teveel avontuur krijgen: Een vent die misschien 2 a 3 maanden per jaar thuis isWel leuk zeg, ben je nu al oom!
En ach, je moet toch wat doen?
Dacht ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Als je jezelf volgiet word je toch gewoon dronken? Of ben je onderhand al immuum geworden?Ik heb er in elk geval geen last van
![]()
Ja mooi, mij ook niet gezien. Kinderen..no thank you. Pas rond m'n 30e ofzo, maar de komende tijd iig nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Word tie zo vaak uitgezonden dan? En ja soms is het leuk soms ook niet. Mn andere zus heeft ook al 2 kinderen. Ik weet nu wel dat ik voorlopig nog geen kinderen hoef, want je leven is echt per direct voorbij![]()
Ajax gaat PSV nog wel inhalen!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Gebleekte het volgende:
Maakt niet uit hoevaak Ajax of Feyenoord wint of verliest. PSV wordt toch kampioen![]()
![]()
AMENquote:
Dan drink jij me zeker weten onder de tafelquote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dacht ik ookMaar na 2 flessen champagne, een halve fles wijn en een flink aantal shotjes sambuca was fietsen/praten/leven
nog steeds geen probleem
Giet jij je wel elk weekend vol?
En ga je weleens ergens anders uit dan, nja, naaldwijk?
30 is inderdaad een mooie leeftijd. Ook maar hopen dat je dan iemand hebt gevonden waarmee je ze wilt krijgen. Maar eerder begin ik er eeeeecht niet aan. Je kan gewoon niks meer.quote:Ja mooi, mij ook niet gezien. Kinderen..no thank you. Pas rond m'n 30e ofzo, maar de komende tijd iig niet.
Als dat gebeurt mag je je op mijn kosten helemaal volgieten en rij ik je daarna naar huisquote:Ajax gaat PSV nog wel inhalen!![]()
PSV gaat gewoon nu even wat minder. Volgende week is het weer raak.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
AMEN![]()
18 maart winnen en dan is het gat maximaal 2 punten, als PSV dan ondertussen niet al verloren heeft![]()
Mja ik heb ook een grote groep vrienden die nooit ergens anders heenwillen, ook al rij ikquote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dan drink jij me zeker weten onder de tafelMeestal gaan we inderdaad naar Naaldwijk. Maar dat komt omdat m'n vrienden nooit willen bobben. Op zich snap ik dat wel, maar hun vinden het dan ook niet erg om vaak naar Naaldwijk te gaan. Maar we gaan wel redelijk vaak naar bv Rotterdam, en naar grote feesten. Toevallig gister kaartjes gehaald voor Faithless
Maar als je naar Naaldwijk gaat dan is het gewoon niet leuk als je nuchter bent. Dan erger je je al helemaal dood aan al die peuters die daar soms rondlopen
Maar meestal probeer ik me in te houden, heb ook niet zoveel nodig
![]()
[..]
Ja precies..iemand vinden is nog wel t lastigste. Nja, gewoon niemand zoeken, komt vanzelf allemaal welquote:30 is inderdaad een mooie leeftijd. Ook maar hopen dat je dan iemand hebt gevonden waarmee je ze wilt krijgen. Maar eerder begin ik er eeeeecht niet aan. Je kan gewoon niks meer.
[..]
Is goed, hou ik je aanquote:Als dat gebeurt mag je je op mijn kosten helemaal volgieten en rij ik je daarna naar huis![]()
Nja als ze tegen Heracles verliezen..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon nu even wat minder. Volgende week is het weer raak.![]()
is alleen 's-avonds na 5 uur en zaterdagochtend. Rij je ook op het kapitteland het is daar soms slalom rijden met al die paarden daar. Rood met witte auto trouwensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Wat leuk =) Dan eis ik dat je een keertje toetert als je een meisje met paarsoranje haar door de bak ziet rollen
Op mijn vaders werk hebben ze 4 seizoenskaarten voor Feyenoord.. Dus ik mee naar Feyenoord - Heerenveen.. 4 - 3 Na 20 minuten de eerste tussenstanden op een van de schermen.. Staat Ajax al met 4 - 0 voor, ik zat daar met een grote glimlach..quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Op mn vaders werk is 90% Feyenoord, altijd leuk om na zo'n wedstrijd te gaan werken, verdacht stil en chagerijnige mensen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor Naaldwijk moet je zeeeeeeeker effe flink wat op heb hebbenBen er 1x voor de gein nuchter heen geweest, was wel..boeiend. Leuk behang enzo.
De Stelling is vol met peuters ja
Allemaal 12 jarigen, maar gelukkig is die id controle nu iets strenger..
[..]
Leer quoten jij, foeiquote:Op maandag 5 februari 2007 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nooit meer nuchter uit in Naaldwijk.. 2 weken geleden een verjaardagfeestje in het Teejatergehad, met gratis drank en eten.. en wie had zich weer tot Bob opgeluld..
![]()
Ja, dat vraag mezelf ook af nog steeds af..quote:Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Leer quoten jij, foei
Waarom ga je Bob spelen op een feest met gratis drank?Dat doe ik zelfs niet (niet dat het vaak voorkomt ofzo
)
's Avonds na 5 uur ben ik er soms nog wel te vinden (oke vandaag niet, ik gooi Oelke de bak in en dan vind ik het goed, ben zo stijf als wat). Ik ga wel eens opletten of ik je voorbij zie rijdenquote:Op maandag 5 februari 2007 07:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
is alleen 's-avonds na 5 uur en zaterdagochtend. Rij je ook op het kapitteland het is daar soms slalom rijden met al die paarden daar. Rood met witte auto trouwens
Haha ja is goed. En als het niet gebeurd geldt hetzelfde natuurlijk andersom he?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef GotC het volgende:
Is goed, hou ik je aanOf gewoon in Naaldwijk, en dan fietsen we allebei wel
![]()
Maar, wat als het niet gebeurt, wat dan?
Ook stage aan het lopen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha ja is goed. En als het niet gebeurd geldt hetzelfde natuurlijk andersom he?Dat durf je toch niet aan
![]()
Op de rest antwoord ik zo wel ff , zit nu op stage dus moet het ff kort houden![]()
Dat durf ik wel aan!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha ja is goed. En als het niet gebeurd geldt hetzelfde natuurlijk andersom he?Dat durf je toch niet aan
![]()
Op de rest antwoord ik zo wel ff , zit nu op stage dus moet het ff kort houden![]()
Haha, oké afgesproken! Avondje gratis drinken word dat dus, zou maar weer gaan werken als ik jou wasquote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat durf ik wel aan!Wees daar maar niet bang voor
.
Stage..heerlijkWaarzo dan, en waarvoor?
Ik zit nog altijd thuis, ook al ben ik weer beter (vind ik).
Jep, sinds kort! Moet maar 'ns weer wat in dat stage topic posten voor wat steun van lotgenotenquote:
Centro Software Development. Ben een handleiding aan het schrijven..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Jep, sinds kort! Moet maar 'ns weer wat in dat stage topic posten voor wat steun van lotgenotenWaar loop jij ook alweer stage?
Ik heb meer dan genoeg vertrouwen in het Enige Echte Rood-Witte teamquote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha, oké afgesproken! Avondje gratis drinken word dat dus, zou maar weer gaan werken als ik jou was![]()
Loop stage bij de Provincie Zuid Holland op de afdeling P&O. Stage is inderdaad klote maar het is op zich wel een leuke plek![]()
Maar je bent dus ook al 2 weken niet naar school gegaan? :Fijn dat je weer beter bent btw
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja ik heb ook een grote groep vrienden die nooit ergens anders heenwillen, ook al rij ikDenk dat Rotterdam ofzo gewoon nog te eng is voor ze
En naar Faithless! Nice! Waarom heb ik gelijk een nummer van hem in m'n hoofd
![]()
Voor Naaldwijk moet je zeeeeeeeker effe flink wat op heb hebbenBen er 1x voor de gein nuchter heen geweest, was wel..boeiend. Leuk behang enzo.
De Stelling is vol met peuters ja
Allemaal 12 jarigen, maar gelukkig is die id controle nu iets strenger..
[..]
Ja dat heb ik dus ook, er is soms best iemand die wilt rijden. Maar als we met z'n allen willen hebben we minstens met 3 auto's ofzo, dus dat heeft ook geen zinEn ben zelf zelfs nog nooit helemaal nuchter heen geweest, kan me er ook niks bij voorstellen hoe dat nou moet zijn
Maar als het in beschonken toestand niets is dan zal het in nuchtere toestand al helemaal niets zijn. Maar jij gaat nooit meer naar Naaldwijk dus?
Ja precies..iemand vinden is nog wel t lastigste. Nja, gewoon niemand zoeken, komt vanzelf allemaal wel. Maar kinderen..ik moest een keer voor zwarte piet spelen in de AH (why!!), echt, ik weet niet wat ik met ze moet
[..]
Haha jammer dat ik toen niet precies langskwam en aan iemand vroeg waar jij was![]()
quote:
Ohh okay. Is dat een stage voor het ontwikkelen van software ofzo? Sorry ben nogal een computer noobquote:Op maandag 5 februari 2007 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Centro Software Development. Ben een handleiding aan het schrijven..![]()
Ik ben maar een nieuw bericht begonnenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:20 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Nu doet tie 't ineens weer wel. Maar kan ik dat laatste bericht wat ik heb gepost niet meer wijzigenOok al ben ik ingelogd zegt tie dat ik de rechten niet heb
En zoals je ziet heb ik die nogal vergalt, probeer jij er maar wat moois van te maken
![]()
![]()
Haha ja ik moet ook altijd als ik iets quote eerst 10 x previewen en dingen veranderen voordat het daadwerkelijk goed is om te postenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef GotC het volgende:
Ook al zo'n goeie quoter![]()
Maar ik kom nog weleens in Naaldwijk..maar hou het nooit uit tot 2 uur, rond half 2 sneak ik stiekem weg en ga naar huis. M'n vrienden kennen me wel, dus die weten wel hoe laat t is als ik er ineens niet meer ben haha
Al zou ik met m'n hele vriendengroep naar bv Rotterdam gaan zouden we..5 a 6 auto's nodig hebben. Leuk, al die aanhang tegenwoordig
.
En dat zwarte piet spelen was wel geinig, maar dat kwam door m'n leider toendertijdHij lag constant in een scheur om me, geweldige vent
Dus ik lag ook de hele tijd in een deuk, en daarom al die kinderen ook weer
Zucht.
Zij maken de software.. ik schrijf de handleidingquote:Op maandag 5 februari 2007 15:22 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ohh okay. Is dat een stage voor het ontwikkelen van software ofzo? Sorry ben nogal een computer noob![]()
Echt? Ik doe het allemaal in 1xquote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha ja ik moet ook altijd als ik iets quote eerst 10 x previewen en dingen veranderen voordat het daadwerkelijk goed is om te posten![]()
Maar dat ken ik wel ja. Doe ik zelf ook altijd. Ik was er zaterdagavond net iets voor 1 uur, en om kwart voor 2 stond ik weer buiten met mn jasMaar je gaat zeker als je gaat naar de stelling of 't teejater café ofzo?
Haha klinkt beter als mijn AH-baas toendertijd, word nu nog boos als ik 'm zie lopen. Hij ontslaat iedereen na een paar maanden, en dan nog overal briefjes ophangen dat ze personeel zoeken![]()
Haha! Maar is dat niet oersaai zo'n ellenlange handleiding schrijven?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zij maken de software.. ik schrijf de handleidingAls ik meer dan 2 regels programmeercodes ziet, raak ik de kluts al kwijt
![]()
Ik werkte bij een rozenkwekerij aan de papelaan in Monster. Nu ik stage loopt, heb ik geen zin om zaterdag en/of zondag om 6 uur mijn warme bedje uit te stappen. dus dat ik heb mijzelf even op non-actief gezetquote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
Ohh ja, algemene vraag weer voor iedereenWaar werkt iedereen, naast school? Zijn de meesten dan toch mensen die in de kas werken, of is dat stereotype gereserveerd voor 13 jarigen en Polen?
Nee, want ik heb er nu korte introductie flashfilmpjes voor gemaakt.. Niemand wil dikke handleidingen lezen, dus dan maar wat interactiefsquote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha! Maar is dat niet oersaai zo'n ellenlange handleiding schrijven?
Dat klinkt idd een stuk beter. Ik zag je al heel dag bezig zijn met zo'n dikke handleiding.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik heb er nu korte introductie flashfilmpjes voor gemaakt.. Niemand wil dikke handleidingen lezen, dus dan maar wat interactiefs![]()
Dat had ik niet getrokken..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dat klinkt idd een stuk beter. Ik zag je al heel dag bezig zijn met zo'n dikke handleiding.![]()
Nee groot gelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik werkte bij een rozenkwekerij aan de papelaan in Monster. Nu ik stage loopt, heb ik geen zin om zaterdag en/of zondag om 6 uur mijn warme bedje uit te stappen. dus dat ik heb mijzelf even op non-actief gezet
Ja ik kan er echt niks vanquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt? Ik doe het allemaal in 1x..vreemd genoeg
Vervelend is dat eigenlijk he? Dat je t gewoon niet genoeg naar je zin hebt.. Als het echt leuk zou zijn moeten ze iedereen naar buiten gooien omdat niemand weg zou willen (in their dreams, nu is het alleen maar omdat mensen teveel gezopen hebben) Als ik in Naaldwijk ben, zie je mij alleen in de Stelling/Teejatercafe ja
En jij dan?
Mmm werkte jij in de AH 's-Gravenzande? Of die hier in Naaldwijk? Die zijn ook best evil, maar op een..nette manier. Ze pesten je gewoon weg.
In de tuinquote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
Ohh ja, algemene vraag weer voor iedereenWaar werkt iedereen, naast school? Zijn de meesten dan toch mensen die in de kas werken, of is dat stereotype gereserveerd voor 13 jarigen en Polen?
Ik loop sochtends kranten rondquote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
De laatste 3 maanden ging ik nou niet echt heel gemotiveerd naar mijn werk.. dus het was tijd om te 'stoppen' .quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee groot gelijkJe moet ook nog een beetje kunnen leven
Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzoquote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
In de tuin![]()
Best te doen, ze geven me verantwoordelijkheid, een aardig salaris en (te) veel gezelligheid
![]()
Na 8 weken zomervakantie in de rozen gewerkt te hebben, en dan tijdens introductiedag voor de klas moeten uitleggen dat de krassen om mijn arm niet door zelfmoordpogingen komen maar gewoon door de rozen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzoEn echt niet te doen in de zomer. Plus mn handen waren helemaal zwart als ik thuis kwam
![]()
Ik doe alles behalve gewasbescherming spuiten met een spuitpomp, aangezien je daar een diploma voor moet hebben. Maar gewasbescherming spuiten met onze gietboom (apparaat wat boven het gewas rijdt) doe ik wel, bestellingen, oppotten, alles. Helemaal goud. Niemand komt kijken of je wel hard genoeg werkt, aangezien ze dat al van me wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk. Ik werd in de tuin echt vernederd. Elke dag rotklusjes enzoEn echt niet te doen in de zomer. Plus mn handen waren helemaal zwart als ik thuis kwam
![]()
Mja idd..je kan moeilijk elk weekend een taxi nemen naar Rdam ofzo, is ook verreweg niet de moeite waard als je het mij vraagtquote:Op maandag 5 februari 2007 15:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja ik kan er echt niks van![]()
Ja best klote inderdaad. Dat vind ik dan ook zo klote aan het westland, dat hier in feite gewoon niks te beleven is. Je bent op onze leeftijd zowat verplicht om naar Naaldwijk te gaanHeb dan ook weer zin in de zomer, met feestweek in Naaldwijk enzo. Dat is wel altijd super. En Koninginnedag in Amsterdam
Danceparade
, of 's avonds gewoon een beetje op het strand zitten
![]()
quote:Maar ik ga meestal gewoon naar het teejater. In de stelling draaien ze mij te veel apres ski en zulke gare muziek. En in 't teejater café ben ik nog nooit geweest, maar daar komen toch veel ouwe lui? Dus zal je wel nooit tegenkomen![]()
Maar ik werkte in 's-Gravenzande ja. Ben alleen mn proeftijd niet doorgekomen daar. En daar was het wel gezellig enzo, alleen waren ze gewoon veels te streng. Zit je vakken te vullen komen er allemaal mensen dingen aan je vragen enzodie kar blijft ondertussen gewoon staan natuurlijk. Of je hebt net alles gevuld, draai je je om , hebben ze alles weer leeggeroofd
En dan nog het vriezer-incident natuurlijk als dieptepunt. Wel nog mooi een kerstpakket meegepikt
![]()
Is het zo erg in Naaldwijk dan? Heb jij de pesterijen overleefd?Er werken wel leuke mensen toch?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na 8 weken zomervakantie in de rozen gewerkt te hebben, en dan tijdens introductiedag voor de klas moeten uitleggen dat de krassen om mijn arm niet door zelfmoordpogingen komen maar gewoon door de rozen.![]()
Een vriend van me heeft ook zoiets. Hij is zeg maar de baas als z'n baas er niet is. Moet ook naar de veiling rijden enzo. Als je zoiets hebt net als jij kan 't idd best rlxt zijn. Maar bij mij was het toen echt hard werken. En daar houden we heir niet zo vanquote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve gewasbescherming spuiten met een spuitpomp, aangezien je daar een diploma voor moet hebben. Maar gewasbescherming spuiten met onze gietboom (apparaat wat boven het gewas rijdt) doe ik wel, bestellingen, oppotten, alles. Helemaal goud. Niemand komt kijken of je wel hard genoeg werkt, aangezien ze dat al van me weten![]()
![]()
![]()
In het Teejater voel ik me te oud.. Ooit eens 'lastig' gevallen door 2 16 jarige meisjes. Uiteraard hebben mijn vrienden het daar nog steeds over..quote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Teejater kom ik bijna nooit neeIets te jong, iets te Haags
Qua muziek..tsja, geen van beiden is bepaald geweldig
Stelling is af en toe ECHT verschrikkelijk, Teejaat gaat nog wel. Teejater cafe is idd wel oud
[..]
Amsterdam is op koninginnedag is echtquote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja idd..je kan moeilijk elk weekend een taxi nemen naar Rdam ofzo, is ook verreweg niet de moeite waard als je het mij vraagtIk ga dit jaar denk ik ook maar eens voor Koninginnedag naar Amsterdam
Nog nooit gedaan dusja
. Ik kan ook niet wachten tot het zomer is..vooral met dit weer
. Lekker 's avonds met een fles wijn op het strand zitten met vrienden, beetje stom doen met z'n allen.. Zwijmel. Maar voor nu ben ik blij om elk weekend naar Delft te gaan, lekker praten enzo
Lau is het enige persoon waar ik nooit mee uitgepraat raak, heerlijk is dat
.
En wat je beschrijft over t vakkenvullen..tsja, zo gaat dat nou eenmaal. Ik heb dat constant, en tis erg frustrerend! Denk er ook over om te stoppen stiekem.. maar wat erna te gaan doen?
Teejater kom ik bijna nooit neeIets te jong, iets te Haags
Qua muziek..tsja, geen van beiden is bepaald geweldig
Stelling is af en toe ECHT verschrikkelijk, Teejaat gaat nog wel. Teejater cafe is idd wel oud
Naaldwijk is wel goed, en toffe mensenMaar je moet t niet zien als een bijbaan, maar als een toekomstige..toekomst
Anders ben je zo weg
. Ofzoiets.
[..]
Ja maar jij bent 23 manquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het Teejater voel ik me te oud.. Ooit eens 'lastig' gevallen door 2 16 jarige meisjes. Uiteraard hebben mijn vrienden het daar nog steeds over..![]()
Stelling.. ach voel me ook redelijk oud.. en het Teejater cafe komt een beetje mijn leeftijd. Alweer een tijdje geleden dat ik uit ben geweest in Naaldwijk
Jij gooit ook in ieder bericht een hoop hersenspinsels waar je niet goed van wordtquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt? Ik doe het allemaal in 1x..vreemd genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |