Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horecaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:06 schreef GotC het volgende:
Een moskee naast een school, iets zegt me dat dat geen succes gaat worden

beide nietquote:Op maandag 29 januari 2007 17:31 schreef Strychnine het volgende:
Je heet kevin... Dus werkt je moeder bij de AH, of ben je Kevin van V. =O

Stond trouwens iets in het AD over vorige week geloof ik. Buurtbewoners hadden een rechtszaak aangespannen enzo.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horeca

Klopt inderdaad. De buurtverenigingen en actiecomite's schieten als paddestoelen uit de grond. Dus die moskee staat er nog lang niet. Zeker ook omdat er nogal wat rijke cq invloedrijke personen achter die comite's zitten. 1 van de argumenten is trouwens dat ze bang zijn dat discojeugd vanuit bijvoorbeeld de Lier vernielingen aan de moskee gaan aanrichten.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Stond trouwens iets in het AD over vorige week geloof ik. Buurtbewoners hadden een rechtszaak aangespannen enzo.

Nouja er zitten nu al jaren 3 supermarkten, 3 van hetzelfde 'type' (A supermarkten om het simpel te houden)quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Korneef. Ja, dat pand is gekocht door Koornneef, maar zelfs voor ons AHers is het nog altijd onduidelijk wat hij ermee wil. Want:
1) Er mag geen AH in
2) Koornneef gaat er niet naartoe verhuizen, waarom zou hij?
3) Koornneef zal er heus geen andere supermarkt zoals een Super de Boer ofzo ingooien, steekt hij zichzelf alleen maar mee in de rug
4) Er moet tot 2012?? ofzo een supermarkt op de plek van de Konmar
Zo.
En dat park? Komt niet op de plaats van de KonmarMaar op de plek waar de AH zogezegd nu staat. Ofzoiets..

hmz... je gaat me toch niet zeggen dat je een vriend van orie was he... die kevin? en verdurie, moet ik nu echt alle kevins uit mijn buurt afdenken? wat dat zijn er best veelquote:

Of dat de mensen van de Stelling (of wie dan ook) eindelijk eens realiseren dat een snackbar oid puur goud zou verdienen voor zequote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horeca

Zal de waarde van je huis goed doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef wlsandman het volgende:
Zo wat een discussie hier, ik zeg 1 ding over moskee en iedereen gaat gelijk uit zijn dak![]()
![]()
Maar het schijnt heel serieus te zijn die moskee, en op de plaats waar eerst die kassen stonden van de proeftuin, daar komt nu 1 grote school ofzo + die moskee dan.
Ze wilden eerst de moskee in de woerdblok bouwenKoop je een huis van 3 ton, krijg je er gratis elke dag kattengejank bij
![]()

Inholland in het Westland? Hoop ik dat ik daar dan les kan gaan krijgen.. hoef ik niet meer naar Den Haag toequote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. De buurtverenigingen en actiecomite's schieten als paddestoelen uit de grond. Dus die moskee staat er nog lang niet. Zeker ook omdat er nogal wat rijke cq invloedrijke personen achter die comite's zitten. 1 van de argumenten is trouwens dat ze bang zijn dat discojeugd vanuit bijvoorbeeld de Lier vernielingen aan de moskee gaan aanrichten.
De moskee moet trouwens onderdeel gaan worden van een hele wijk, die op het terrein van het Proefstation moet komen. Behalve een moskeekomt er het ISW, InHolland, een seniorenflat en wat sociale woningbouw. Tenminste dat zijn de plannen.

Hoef je iig geen wekker meer te kopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal de waarde van je huis goed doen.![]()

Ze zullen het wel zat geworden zijn, op de kots van 15 jarige breezah sletjes op te ruimen.. als zij na een bijna alcoholvergiftiging nog even een hamburger denken achter over te slaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Strychnine het volgende:
Nouja, de molen (zo heette hij vroeger in ieder geval) die naast de stelling zit, heeft volgens mij niet zo veel klandizie. Of je moet de aangschoten breezertjes van het Teejater meetellen die om 10 uur weer naar huis moeten en een vette hap willen... Zie er nooit iemand.

Good pointquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zullen het wel zat geworden zijn, op de kots van 15 jarige breezah sletjes op te ruimen.. als zij na een bijna alcoholvergiftiging nog even een hamburger denken achter over te slaan.![]()

Die vent is heilig.quote:

In de Snollywood hebben ze dat ook.. maar sta je daar met -5 op je hamburger te wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die vent is heilig.
In Outland hebben ze het ook goed gedaan. Op de bovenste verdieping kan je beetje rlxen en wat eten enzo. Broodje Unox, hamburgers![]()

Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de Snollywood hebben ze dat ook.. maar sta je daar met -5 op je hamburger te wachten![]()
Ik vind het altijd wel relaxed, ff wat eten tijdens het stappen..

Zelfs ik, ziek en al, moet ervan kwijlenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjes

Ik ga altijd voor een broodje beenhamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjes

JAA! Dr zit ergens zo'n tentje in de buurt van skihut rotterdam, met geniale broodjes beenham.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor een broodje beenham![]()
![]()

Ja je bedoelt zeker die ene tegenover de Zin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
JAA! Dr zit ergens zo'n tentje in de buurt van skihut rotterdam, met geniale broodjes beenham.

quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:38 schreef keijz het volgende:
Gebleekte heeft wel een een foto gepost toch, in deel 2 ofzo

Die foto was op een regenachtige Dance Parade jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Strychnine het volgende:
jezus, ben jij even veranderd o.O
maar, hallo

riiiiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:03 schreef Gebleekte het volgende:
Oké oké ik beken. Had geen zin om ouwe herrineringen op te halen dus zei maar ff dat ik niet de bewuste kevin ben![]()
Ligt niet aan jou ofzo hoor, heb ik altijd als het om de basisschool gaat. Moet je weer herrineringen ophalen uit een tijd waarvan je of niks weet, of waarbij het toch nutteloos is om iets over te weten.
Maaruhh .. hoi dus.. tijd niet gezien? Sweelincklaan ofzo?

Nu nog een foto van jouquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Strychnine het volgende:
jezus, ben jij even veranderd o.O
maar, hallo

Gut gut zo erg is het toch niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:22 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die foto was op een regenachtige Dance Parade ja![]()

Of frisdrankquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, doet er nog iemand van jullie mee aan het "Westlandse Hokkenvoetbaltoernooi" ?![]()
Is hier in 's-gravenzande, je kan je inschrijven met een groep voor 30 euro. Hiervoor krijg je een krat bier (of frisdrank ) en een schaal met snacks.
Wel geinig toch![]()

Er staat er een in m'n fobo, and thats enough for nowquote:

quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:19 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Er staat er een in m'n fobo, and thats enough for now![]()
Ik doe niet aan mensen afschrikken![]()

Die Don heeft geld zat. Ze vreten me helemaal leeg daar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:01 schreef vipergts het volgende:
Leuk toch die moskee, dan koop je als voormalig rijschoolhouder een leuk huisje naast de proeftuin en dan komt er opeens een moskee en een school met tuig. Dan heb ik het nog niet over zijn overbuurman en dat wijkje grote huizen die ook niet blij zullen zijn. Lekker dat gejank horen. en vervolgens word je Mercedes, BMW, Audi Jaguar op andere prijzige vierwieler meegenomen of het de aanbieding van de Lidl is.

Hebben ze mij ook gedaan.. me leeg vreten...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die Don heeft geld zat. Ze vreten me helemaal leeg daar.

Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook gedaan.. me leeg vreten...![]()

Same herequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanBlij dat ik dat niet hoefde te betalen

Ik moet nog een halve dag werken, en dan morgen naar Val Thorensquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh, ik heb me 'verslapen', wordt lastig om om 8 uur op school te zijn nu![]()

Yeahquote:

Alvast veel plezierquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik moet nog een halve dag werken, en dan morgen naar Val Thorens![]()

quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:24 schreef GotC het volgende:
[..]
YeahWas wel nodig, na 3 jaar dezelfde avatar te hebben gehad
. En was in een verveelbui, ook gelijk m'n fotoboek helemaal vernieuwd, met photoshop
. Zucht.

quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:50 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja, die vorige kon idd écht niet meer

Waarom ga je met dit weer nou paardrijden, ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het zo koud![]()
En ik ga het nog kouder krijgen aangezien ik zo naar mijn paardje moet en alleen buiten kan rijden.
Misschien moet ik het paard op mijn rug nemen en zelf gaan rennen, daar moet ik het toch warm van krijgen![]()

Waar staan die paarden dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef Strychnine het volgende:
*grijnst*
Nouja, dat paard moet toch elke dag beweging krijgen en zo ¬¬
en ik ook![]()

Op welke dagen werk jij eigenlijk bij de AH? Ik dacht dat ik je pas zag maar staat weer zo nerd als ik de verkeerde voor me heb en ik zeg dat ik je van 1 of andere internetsite kenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]Was zo van vorig jaar.
En ik wil ook op vakantie!

Lucky youquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanBlij dat ik dat niet hoefde te betalen

Dat staat best nerd jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Op welke dagen werk jij eigenlijk bij de AH? Ik dacht dat ik je pas zag maar staat weer zo nerd als ik de verkeerde voor me heb en ik zeg dat ik je van 1 of andere internetsite ken![]()
is het eigenlijk ook, maar goed ..

Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat staat best nerd ja
Maar ze hebben toch naamkaartjes bij de AH

Dat had idd wel een naaistreek geweest ja. Had ook maar besloten om het dit jaar nog maar te gaan halen omdat het elk jaar toch maar weer duurder word.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:13 schreef GotC het volgende:
Nja bij mijn broer hadden ze (8 jaar geleden) ook alles betaald, en om mij nu te naaien door dat neit te doen..tsja.
Maar rijlessen zijn tegenwoordig veels te duur
En als ik werk (nu al 2 weken niet) werk ik op maandagochtend 6-8, dinsdagavond 5-9, vrijdagavond 5-9 en zaterdag 1-9
. Ik sta van niks versteld tegenwoordig dus bring it on haha

quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet![]()

Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te starenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet![]()

Ik ben geen cassiere!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef keijz het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te staren![]()

Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben geen cassiere!Wel inmiddels voor getraind, mrgoed
.
En Gebleekte, ik hou je daaraan!

Dat wel, maar aangezien alle vrouwen blijkbaar cassieres lijken te zijn, blijkt uit de reactie boven die van mij..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:13 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?
En is goed, kom wel snel een x langsHoezo heb je eigenlijk al twee weken niet gewerkt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |