Mwah niet echt, heb het net helemaal verbouwd naar mijn smaak en we hebben er niet samen ingewoond... het is niet zo alsof ik herinneringen aan haar heb in dit huis.quote:
Zal het straks ff doen, moet nu de trein gaan halenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Christine het volgende:
Misschien kan je de linkjes ook echte linkjes maken?.
Tevens tvp.
Oh ok.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah niet echt, heb het net helemaal verbouwd naar mijn smaak en we hebben er niet samen ingewoond... het is niet zo alsof ik herinneringen aan haar heb in dit huis.
Ik ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Nijna het volgende:
Eigenlijk wilde ik niet een post maken alleen als tvp, maar ik heb ff geen andere (nuttige?!) bijdrage...
Verder gaat het wel redelijk. Ik ben gelukkig niet meer zo ziek, dat scheelt.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef Nijna het volgende:
Vervelend Ingrid, hopelijk wordt dat gauw minder... Hoe gaat het verder?
Welke AD slik je?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik slik sinds vorige week AD. Gaat tot nu goed, ik ben een stuk rustiger en wat minder depri. Misschien ook omdat ik nu weet dat ik wat aan doe om me wat gelukkig te voelen. Vervelend zijn alleen de side-effects. Ik ben heel snel moe en mijn eetlust is nog steeds niet al te best. Ik weeg nu nog maar 55 kilo. Dat zit wel heel ver onder mijn streefgewicht (75 kilo)
Maandag weer een gesprek met de MW waar ik vorige keer een goed gevoel aan over heb gehouden.
Er zijn dagen dat ik me nog steeds niet goed voel, maar het gaat al een stuk beter dan wat het was. Ik weet in ieder geval waar ik voor doe.
Mijn kinderen....
Dat heb ik gemerkt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef Christine het volgende:
en om af en toe gewoon 'nee' te zeggen als iets me niet uitkomt of als ik iets niet zie zitten. Op die manier heb ik een aantal dingen waar ik echt niet blij mee was van me af kunnen zetten, en eigenlijk gaat het nu allemaal gewoon heel erg lekker!
Er is duidelijk aangegeven dat ik aan het werk wil. Heb ook gesprekken met Arbo-arts gehad. Maar het probleem is dus dat ze werk voor me moeten zoeken wat aan wat eisen moet voldoen door mijn ziekte, en dat kost blijkbaar heel veel moeite...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:35 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je goed aangegeven dat je graag wilt werken? Stomme vraag misschien. Ik weet verder ook niet hoe zulke dingen werken hoor. Omdat het misschien juist fijn zou zijn om weer aan de slag te gaan (ik weet dat ik direct weer aan het werk ga als ik van die lichamelijke ellende af ben![]()
) voor wat structuur enzo, moeten is soms ineens zo erg niet he? Snap ook wat je zegt dat het rot is om daar overal weer mee aan te komen. Ik vind dat ook lastig. Ook met afspreken enzo, maar ja als je er zelf zo mee bezig moet zijn.....ik merk wel vaak dat als het dan maar gezegd is, het daarna wel weer beter gaat. Nou ja niet echt beter maar wel meer ruimte om over andere dingen verder te gaan.
Succes en ik hoop voor je dat het gewoon een dip was, in het geheel ofzo.
Daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Luchtbel het volgende:
Oke ja sorry dat wist ik niet. Lijkt me heel kut als dat zo gaat. Succes.
Nee zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:35 schreef Ingrid19 het volgende:
Christine, goed gezegd. Maar iig voor mij nog erg moeilijk. 50 dingen op een dag, das veel zeg!
Ah zo. Sorry. Maar dan nog, ik kan geen 50 dingen verzinnen om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet.
Het lijstje van 50 dingen is dus zegmaar om uit te kiezen. Je staat 's ochtends op, gaat uitgebreid douchen/ aankleden/ ontbijten, en kiest vervolgens iets van het lijstje om te gaan doen..
Traag, besluiteloos en verwardquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:50 schreef persoon14362 het volgende:
En nog een bijwerking, mijn reactievermogen is enorm traag sinds ik medicatie gebruik en ik speel graag computerspelletjes dus dit is enorm frustrerend.Ik moet maar een andere hobby zoeken.
Wat mooi omschreven hoe ik me weer voel! Even kattenvoer kopen was een hel! Maar ik kan er achteraf ook wel om lachen. Een paar maanden geleden had ik het ook dus ik ken het. Maar het is wel heel vermoeiend.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:26 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Traag, besluiteloos en verwardWat kon ik in het begin lang bezig zijn met boodschappen doen zeg, verschrikkelijk. Kan me nog goed herinneren dat ik op een gegeven moment voor een schap met eieren stond en ik echt geen idee had voor welk merk ik moest kiezen... Het koste me toen tien minuten om een keuze te maken
Achteraf kan ik er wel om lachen maar ik voelde me op dat moment zoooo waardeloos
![]()
Voor de mensen die het moeilijk hebben, probeer vol te houden![]()
Ik geloof niet dat het erger dan wat het nu is kan worden. Tijd kost het wel helaas...quote:Op maandag 29 januari 2007 08:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik ga ook wel doen. Vandaag hopelijk nog.
Ik heb al die tijd al gevreesd dat het zou zo blijven maar ik weet gewoon niet of ik wel kan handelen dat er iets anders moet misschien. Vast wel en zie ik daar nu tegenop maar het voelt weer groots.
Maar ja dit is ook niks, dus er is geen andere oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |