quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:06 schreef Oversight het volgende:[..]
![]()
Geen klacht in OP, goed slotje, jammer dat er geen sluitreden bij staat, volgende keer beter.
Er staat dat het een lemming is, lemmingen gaan dicht.
quote:
![]()
Perfecte OP, probleem omschreven, en klacht geformuleerd, NIETS MIS MEE !!!
![]()
Behalve die Janetje die het verrot om een sluitreden aan te geven....
Deze ongetwijfeld superaardige users had het op zich genomen in verschillende subfora bullshittopics te plaatsen, ik zag dat het een bullshittopic was omdat er een ban voor hem was aangevraagd en deze als terecht was aangemerkt.
Geen enkele reden dus om er een uitgebreide sluitpost van te maken, TS was gebanned en wist zelf ook waarom het topic gesloten was, namelijk: zijn gebagger.
quote:
![]()
als je je werk nou zo vervelend vind, waarom doe je het dan?
Oh het is niet vervelend hoor, topics sluiten hoort erbij, dat staat in je jobomschrijving. Wat er wel vervelend is zijn soms de mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen en je willen bezighouden zodat je geen tijd meer hebt om ook maar íets anders verder te doen op het forum. (En dan doel ik niet op het normaal reageren in FB, daartoe zijn we altijd bereid).
quote:
![]()
Daar heb je toch een policy voor?
![]()
Verwijs even naar de gedragsregel die iemand overtreed bij het plaatsen van het slot, zo leren we wat de bedoeling is.
Zullen we ook in alle gevallen proberen te doen.
quote:
![]()
Herhalingen kun je voorkomen door een strikt beleid richting FA's en ban-aanvraag topics...
Laten we nu net een losser modden policy hebben (waar volgens mij in het andere topic aardig is over overlegd.
En als een user genoeg bagger, dan krijgt hij/zij ook absoluut een ban.
Als een user een kuttopic opent of zelf meebaggert wordt 'ie gesloten, vrij simpel. Tja.. dan kan het een goedlopend topic zijn, maar als het een topic is over goudvissen en de desbetreffende user besluit in dat topic met z'n klasgenoot te gaan lullen over hun volgende studieproject, dan gaat 'ie dicht. Mét de opmerking dat TS zelf compleet offtopic lult en dat 'ie dat beter op MSN kan gaan doen.
quote:
![]()
KUT argument, we posten tubgilr niet omdat we weten dat er een ban volgt. simpel zat.
Mijn beste Oversight, het gaat príma in KLB. Als een topic bagger is (en ja, dat is op te maken uit de OP of de reacties die TS zelf plaatst, gaat 'ie dicht. Als een topic een kutOP heeft, heb ik werkelijk een engelengeduld, ik vraag de TS de OP te verbeteren, of in ieder geval duidelijk te maken wat betreft de informatie die erin staat, zodat iedereen enig idee heeft waar het over gaat en normaal kan reageren. Bagger werkt bagger in de hand, simple as that.
Maar goed, ik begrijp dat je enige doel van deze kruistocht tis dat mods slotjes zetten mét duidelijke slotjes van een regel of 12 óók als TS weet dat het een lemming is (ja, dan hebben ze absoluut uitleg nodig waarom 'ie dicht is (jij gaat er vanuit dat users de FAQ en regeltjes niet lezen? Daar staat namelijk ook in dat lemmingen niet gewenst zijn en gesloten worden).
quote:
Feedback heb je hier genoeg gekregen, er is je uitgelegd wat we bedoelen, simple as that.
quote:
![]()
Ga je dat ook uitleggen aan Janetje?
Nergens voor nodig, ik weet prima hoe ik hier moet modden.
quote:
![]()
dat gaat recht in tegen wat je hierboven zegt,.... Mod je nou op gevoel of conform taakomschrijving/ policy?
Dat moet een beetje van beiden zijn. Als je strikt op je gevoel modt, hou je het hier niet uit. Mod je strikt op de policy dan schieten er dingen door (bijvoorbeeld lemmingen) die er niet door zouden moeten schieten.
quote:
![]()
Bagger heeft 6 letters, en je kunt het onder je ctrl-V houden, is dat teveel moeite?
Als iets bagger is, weet de user dat het bagger is, daar heeft hij/zij toch geen zes-letterig woord voor nodig of wel soms? Schatten wij het verkeerd in, wat ook prima kan gebeuren, komt de user klagen in FB, waar wij heel redelijk naar zullen luisteren. Ervaring heeft uitgewezen dat dat heel prima werkt.
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef Oversight het volgende:[..]
![]()
Janetje moet de gelegenheid krijgen om tot inkeer te komen ( bij voorkeur als user ), maar dat heb ik nog niet voor het zeggen...
Nee, gelukkig heb jij dat niet voor het zeggen.
quote:
![]()
Tot die tijd zullen we het gedrag van deze mod strikt moeten observeren om te zien of er voortgang in zit...
Ach als jij niks beters te doen hebt in je leven, doe je je best maar.
quote:
![]()
En hier blijven wijzen op de vergissingen natuurlijk....
Dat is nergens voor nodig.
Als ik een vergissing maak, word ik daar wel op gewezen door de user bij wie ik deze vergissing maak, daar heb ik jou echt niet voor nodig.
Tevens sluit ik me bij deze aan bij T_T,
Dat was het
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde