115 pp per dag.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe duur??
en voor 't hele weekend?
Zullen we alvast een topic aanmaken dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Sien is de nieuwe voetbalmod, als er iemand aftreed dan is sien de opvolger![]()
Daarom ga ik ook altijd stappen in m'n ouwe jasquote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn jas is gister gejat in de Buona in Uitgeest
Ballentent
Als je betaald hebt voor de kapstok, zijn ze aansprakelijk he, al die bordjes van "eigen risico" zijn juridisch gezien niet rechtgeldig, je betaald namelijk voor een dienst waarbij je verwachten mag dat je je jas weer terugkrijgt na afloop en indien dat niet zo is, blijven ze in gebreke.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn jas is gister gejat in de Buona in Uitgeest
Ballentent
De betaalde garderobe was vol, dus onze jassen moesten in een andere garderobe, die net die avond niet betaald was. Er was ook niemand om er op te letten dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je betaald hebt voor de kapstok, zijn ze aansprakelijk he, al die bordjes van "eigen risico" zijn juridisch gezien niet rechtgeldig, je betaald namelijk voor een dienst waarbij je verwachten mag dat je je jas weer terugkrijgt na afloop en indien dat niet zo is, blijven ze in gebreke.
Vrijwel niemand weet dat, of maakt er evt. een zaak van, maar je staat in je recht.
Allemaal links gelul over dat klimaatquote:Op zondag 14 januari 2007 15:59 schreef DIGGER het volgende:
Dit is trouwens een Wereldbeker wedstrijd Biathlon anno 2007 in het kader van de opwarming van de aarde:
[afbeelding]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De betaalde garderobe was vol, dus onze jassen moesten in een andere garderobe, die net die avond niet betaald was. Er was ook niemand om er op te letten dus.
Hoe zit het dan?
Dat onthouden we.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.
Mis je dus je jas, dan zullen ze je altijd daar op wijzen, terwijl die bordjes dus niet rechtsgeldig zijn. Alleen zal vrijwel niemand daar een probleem van maken omdat ze denken dat de uitbater gewoon in z'n recht staat.
Goeie rechtsbijstandsverzekering is in die zin nooit weg.
Pas het dan ook in de zaak.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Godver, koop ik een beschermhoesje voor m'n Ipod Nano, past dat kutding niet. Ik heb echt altijd zulke dingen. Hopelijk kan ik het nog ruilen, maar ja, zal wel weer niet omdat ik die verpakking als een aso heb opengemaakt.
Verpakking openmaken in de winkel?quote:
Als je een medewerker vraag, kan dat zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verpakking openmaken in de winkel?
Niet als het helemaal dicht gesealed is in plastic. Van die verpakkingen die je echt met een schaar moet openknippen. Btw, het hoesje is gewoon fout gefabriceerd, hij past wel, op 4 mm na ofzo.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je een medewerker vraag, kan dat zo.
Sien wordt mod van het keldertjequote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Sien is de nieuwe voetbalmod, als er iemand aftreed dan is sien de opvolger![]()
Noh, dan weet ik et ook niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet als het helemaal dicht gesealed is in plastic. Van die verpakkingen die je echt met een schaar moet openknippen. Btw, het hoesje is gewoon fout gefabriceerd, hij past wel, op 4 mm na ofzo.
Idd, hoeveel verschillende vormen van een ipod nano zijn er?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet als het helemaal dicht gesealed is in plastic. Van die verpakkingen die je echt met een schaar moet openknippen. Btw, het hoesje is gewoon fout gefabriceerd, hij past wel, op 4 mm na ofzo.
Weinig. 2, 4 en 8 GB zijn allemaal evengroot, verder allemaal zelfde maat tochquote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, hoeveel verschillende vormen van een ipod nano zijn er?
Dan zou ik hem terugbrengen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weinig. 2, 4 en 8 GB zijn allemaal evengroot, verder allemaal zelfde maat toch.
Op de verpakking staat Ipod Nano, ik heb een Ipod Nano, lijkt mij prima keuze.
Ssssstquote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:oi
Ireen
snooker op TV
Gisteravond een verjaardagsgfeestje gehad, kwam om 7 uur vanochtend thuisdat zijn de betere feestjes
[..]
Sien wordt mod van het keldertje
Yup, morgenavond proberen. Verpakking helemaal kapot, maar pech dan maar.quote:
Ach dat maakt toch niks uit.. jij verwacht dat hij past (anders moeten ze het er ook niet op zetten).quote:Op zondag 14 januari 2007 17:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, morgenavond proberen. Verpakking helemaal kapot, maar pech dan maar.
Hoe krijg je het anders open.
moet je maar binnen de slotjes blijvenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ssssstdat zou je niet vertellen
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch niks uit.. jij verwacht dat hij past (anders moeten ze het er ook niet op zetten).
Ik zou net zo lang zeuren toch je:
a) je geld terug krijgt.
b) een passend hoesje krijgt
Kan je 'em dan niet iets uitrekken?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nope, de onderkant van m'n Ipod komt al tegen de onderkant van dat hoesje aan. Het is hard plastic, dus je kan niks doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan je 'em dan niet iets uitrekken?
Ik zat niet op te lettenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je maar binnen de slotjes blijven
Ja, die bordjes slaan idd nergens op, maar niemand lijkt dat te weten.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.
Mis je dus je jas, dan zullen ze je altijd daar op wijzen, terwijl die bordjes dus niet rechtsgeldig zijn. Alleen zal vrijwel niemand daar een probleem van maken omdat ze denken dat de uitbater gewoon in z'n recht staat.
Goeie rechtsbijstandsverzekering is in die zin nooit weg.
Heb ik nou altijd met condoomsquote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Godver, koop ik een beschermhoesje voor m'n Ipod Nano, past dat kutding niet.
nou het was gewoon een fabelachtige race van Sablikova, daar valt weinig aan te doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten![]()
Al een beetje over het verlies van Ireen heen ??
Ireen had gewoon een wind moeten laten in de laatste honderd meter, was voldoende geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou het was gewoon een fabelachtige race van Sablikova, daar valt weinig aan te doen.
Moet je eens wat kleinere kopen, misschien flubberen ze dan niet.quote:
Nog kleinere?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet je eens wat kleinere kopen, misschien flubberen ze dan niet.
beetje raar om een Ipod in een condoom te stoppenquote:
geen idee. trilt zo'n ipod?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje raar om een Ipod in een condoom te stoppen
Dan moet je maar op de BBC gaan kijken. Daar begint het wel om 18.00quote:Op zondag 14 januari 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
Net 2 uurtjes geslapen. Denk je om 18.00 uur darten te gaan kijken hebben ze een voorbeschouwing van en uur.
T20 T20 S20quote:
Van 2007 hoop ik hè?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n eerste binnen inmiddels.
daar gaat m'n kloonquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gisteren bijna de hele dag dvd liggen kijken [afbeelding]
Help ik heb het MVP syndroom ik begin gewoon te denken dat m'n klonen mezelf zijnquote:
groot gelijk dat ze overstappen!quote:Op zondag 14 januari 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
nu stappen ze ineens allemaal over naar de pdc![]()
die van Gerwen denkt ook dat ie al god is
Jij bent over een paar maandjes te vinden in het Gelredome?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot gelijk dat ze overstappen!
Fokforum_dark is veel mooierquote:Op zondag 14 januari 2007 19:15 schreef borisz het volgende:het fok_silver doet het niet goed meer heb nu text only
![]()
ja, waarschijnlijk welquote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij bent over een paar maandjes te vinden in het Gelredome?
Hehe, viel me op dat nergens de naam ID&T meer voorkwam in dit hele gebeurenquote:
van de site van het Gelredomequote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe, viel me op dat nergens de naam ID&T meer voorkwam in dit hele gebeuren
Het is ook gebouwd voor feesten en evenementen. Het Gelredome maakt trouwens dik winst, miljoenen!quote:En het Gelredome heeft echt geld nodig, het ene naar het andere feest/evenement plannen ze er
ja ik las het in je topic in UVT; waarom ga je niet?quote:Trouwens Promo gaat ook "solo" hij geeft ism Q-dance een feestje in de HMH wat denk ik wel een soort van Club R_aw gaat worden alleen dan groter en meer show omdat Q-dance erbij zit.
Ga wss zelf helaas niet
De persoon met wie ik altijd ging gaat minder, en de rest van m'n vrienden trekken een Luna en mss een Thunderdome nog wel maar die herrie die ik die nacht van Promo en co verwacht gaan ze gewoon niet leuk vindenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van de site van het Gelredome
Tiësto met ‘Elements of Life’ in Gelredome
Tijs Verwest, oftewel Tiësto, komt terug naar Gelredome! Na de succesvolle ‘Tiësto in Concert’ shows van 2003 en 2004 staat hij begin juni wederom in Gelredome, ditmaal met de spectaculaire ‘Elements of Life’ show.
ID&T is de organisator van het soloconcert van werelds meest populaire DJ. ‘Ik kijk er erg naar uit om weer in het Gelredome op te treden’, aldus een enthousiaste Tiësto. ‘De shows in 2003 en 2004 gelden nog steeds als een van de hoogtepunten in mijn carrière tot nu toe.’
‘Ik heb er vertrouwen in dat deze nieuwe show het succes van ‘Tiësto in Concert’ zal overtreffen.’ Tiësto treedt ook op in België. Op 19 mei 2007 staat hij in de Ethias Arena in Hasselt.
Hou www.gelredome.nl en www.tiesto.com in de gaten voor meer informatie!
[..]
Het is ook gebouwd voor feesten en evenementen. Het Gelredome maakt trouwens dik winst, miljoenen!
[..]
ja ik las het in je topic in UVT; waarom ga je niet?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De persoon met wie ik altijd ging gaat minder, en de rest van m'n vrienden trekken een Luna en mss een Thunderdome nog wel maar die herrie die ik die nacht van Promo en co verwacht gaan ze gewoon niet leuk vinden
Daarnaast wil ik op mezelf gaan wonen, zelfs als ik nog geen vriendin ofzo heb en dat gaat ook geld kosten.
quote:En dat van ID&T had ik dus nergens gehoord, kwam op mij echt over dat Tiesto dit zelf deed vanuit Blackhole (is toch zijn label??) Dus zoals Promo het met Club R_aw doet, alleen is dat van Tiesto dan iets groter
Dat niet, maar riep altijd dat ik dan niet alleen wou zijn maar de drang naar zelfstandigheid is best groot aan het wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klinkt net alsof dat heel ongebruikelijk is, zonder een vriendin op jezelf gaan wonen
Okequote:Blackhole is het (goedlopende) label van Tiesto
Ja, van dit jaar, overall sta ik op een stuk of 8 denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van 2007 hoop ik hè?
Ik heb twee jaar niet gegooid, en het gaat nu nog steeds bagger. Af en toe een uitschieter naar 100+.
Redelijk, gelukkig stond ik morgen al niet ingepland, dus kan morgen nog even goed uitziekenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer wat opgeknapt Bos?
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, gelukkig stond ik morgen al niet ingepland, dus kan morgen nog even goed uitzieken
en eventueel de Greenmile DVD bekijken
ook niet voor je hart!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
Darts is niet goed voor je hard
je wat? of bedoel je een hart?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
Mijn god Borisquote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
verleden tijd dus je leeft niet meer?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
Ja idd... erg bizar.. wel spannendquote:Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Adams wint dan toch!
Of een beschermhoesje om je...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje raar om een Ipod in een condoom te stoppen
En nog weggespeeld met pocket 2'squote:Op zondag 14 januari 2007 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
3 potjes na elkaar bij 't pokeren...
Ace/King suited.
King/Queen suited
Jack/10 suited
Het kan ook nog bingo zijn geweest?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef sjimz het volgende:
Bij mij om de hoek is waarschijnlijk een roofmoord geweest vanwege een illegaal pokertoernooi.
Nou het was zeker bingo! Want het is gelukt.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het kan ook nog bingo zijn geweest?
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef sjimz het volgende:
Bij mij om de hoek is waarschijnlijk een roofmoord geweest vanwege een illegaal pokertoernooi.
Je bedoelt Reyes neem ik aan?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef sjimz het volgende:
da's dan inderdaad niet zo ver weg.... laffe moord dit.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
jup dat is op de jacob van lennepkade..terwijl ik zelf in de j v lennepstraat woon.
Wat is dan een niet laffe moord?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
da's dan inderdaad niet zo ver weg.... laffe moord dit.
Een moord vind ik niet per definitie laf. Dat het fout is, is wat anders.quote:
dat is wel een goeie vraag eigenlijk, maar dit komt mij in ieder geval nogal laf over.quote:
wat is dan geen laffe moord?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een moord vind ik niet per definitie laf. Dat het fout is, is wat anders.
leuk huisje, in die omgeving had ik ook wel wat leuks gewetenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
Online even een voorjaarsvakantieweekje geboekt voor in mei:
best leuk huisje
Hoezo????quote:Op zondag 14 januari 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
leuk huisje, in die omgeving had ik ook wel wat leuks geweten
wat hoezo?quote:
Goede filmquote:Op maandag 15 januari 2007 00:09 schreef dndiek het volgende:
Zo, dat was The Terminal
ja, op www.belgischschoon.be staan een aantal leuke dingenquote:Op maandag 15 januari 2007 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, het klonk of je nog iets wist
* Bluezz gaat ook snurkselen
Ikzelf vind als je de verkrachter van je kind vermoord.quote:
waar ging het dan over?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:54 schreef borisz het volgende:
De geschiedenisles was errug leuk, erg veel gelachten
over de bataafse republiek, maar mijn geschiedenisleraar kan zoquote:
borisz! Laat je nederlandse lessen dan niet versloffenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:54 schreef borisz het volgende:
De geschiedenisles was errug leuk, erg veel gelachten
Dat is fijn, zo'n leraarquote:Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
over de bataafse republiek, maar mijn geschiedenisleraar kan zovertellen met erg veel humor.
hoe die t daar nu komtquote:Op maandag 15 januari 2007 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
borisz! Laat je nederlandse lessen dan niet versloffen
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:04 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Ja idd.. heerlijk dat zonnetje..quote:Op maandag 15 januari 2007 10:47 schreef lookinforyou het volgende:
Goedemorgen Hools![]()
Het is weer een mooie dag.......
Inderdaad jammer Sien,quote:Op maandag 15 januari 2007 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. heerlijk dat zonnetje..
Jammer dat ik de rest van de dag binnen zit..
ik kan in ieder geval droog fietsen....quote:Op maandag 15 januari 2007 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. heerlijk dat zonnetje..
Jammer dat ik de rest van de dag binnen zit..
Neequote:Op maandag 15 januari 2007 11:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Inderdaad jammer Sien,
De rest van de week wordt het weer bagger met het weer.
Heb je je vriendin nu al eens ten huwelijk gevraagd??
En ze leest niet mee in HOOLS?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NeeIk ben nog een idee aan 't uitwerken
Maar dat komt allemaal goed
Gefeliciteerd! (er van uit gaande dat ze ja zegt)quote:Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een moord op iemand die zelf al meerdere moorden op zijn geweten heeft of andere zware delicten.quote:
Ik zou het iets anders formuleren als ik jou wasquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:33 schreef RayMania het volgende:
Ik kan mij voorstellen als je kind wordt misbruikt, dat je dan wel geneigd bent om de dader te vermoorden.
Bos, alweer wat beter?
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
over de bataafse republiek, maar mijn geschiedenisleraar kan zovertellen met erg veel humor.
Het is ook op die manier bedoeldquote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zou het iets anders formuleren als ik jou was![]()
Dit klinkt wel erg euh... dubbelzinnig.
als ik heel eerlijk ben vind ik de doodstraf ook laf. Maargoed dat is een vrij diepgaande enn persoonlijke discussie.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een moord op iemand die zelf al meerdere moorden op zijn geweten heeft of andere zware delicten.
OKee, laten we het zo zeggen dat ik ook geen voorstander ben van de doodstraf, maar ik zie een verschil tussen laf en fout.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk ben vind ik de doodstraf ook laf. Maargoed dat is een vrij diepgaande enn persoonlijke discussie.
ow... jammerquote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, laten we het zo zeggen dat ik ook geen voorstander ben van de doodstraf, maar ik zie een verschil tussen laf en fout.
Einde discussie dus.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, laten we het zo zeggen dat ik ook geen voorstander ben van de doodstraf, maar ik zie een verschil tussen laf en fout.
Einde discussie dus.
Ik wilde me net gaan inlezenquote:
Zo een had ik er vroeger ook, al zat ie vaak op of soms zelf over het randje:quote:Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Gek he, als je pas zo laat gaat werken.....quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:10 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Maar Glenn is zooooo leuk op het ogenblik. Zijn dwarse buien zijn op het ogenblik wat minder (of ik kan ze beter 'handelen') en zijn Nederlandse taal gaat zo goed vooruit dat we er af en toe aan moeten denken om ook het Italiaans er goed in te houden. Precies zoals we verwacht hadden; zodra Glenn naar de PSZ gaat komt het ook helemaal goed met het Nederlands.
Zijn vader leert 'm op het moment het liedje 'O O Den Haag'. Het refrein zit er al helemaal in en gisteren bij de Albert Hein barst hij ook spontaan in een aria uit: De Schilderswijk, De Lange Pootjes en het Plein!
Neehee Glenn, het moet zijn De Lange Poten. NEE IS LANGE POOTJES!
Dit tot grote hilariteit van de mensen die ook bij het brood stonden.
We hebben vanmiddag na een flinke wandeling ook 'ploffertjes' gegeten en hij ligt nu lekker in een 'slaapslak' in zijn bedje te pitten. En waag het niet hem te verbeteren![]()
Het is een peuter, kom op. Dan zijn zulke "spreekfouten" juist leukquote:
dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gek he, als je pas zo laat gaat werken.....
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:29 schreef lookinforyou het volgende:
Justin had afgelopen zaterdag zijn eerste kinderfeestje.
Hij had donderdagavond al buikpijn![]()
quote:
op haar varjaardag? Of als je jullie zolang bij elkaar zijn ofzo. Dat is wel aannemelijk in te kleden zonder dat ze er iets achter zoekt.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik wil er een leuke dag van maken... en dan 's avonds luxe uit eten en haar dan vragen
Moet 't alleen ff zo plannen dat ze van niks weet
Dat is wel zielig voor zulke jonge kinderen. Zoiets moet je uithalen als je een jaar of 15/16 bent.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen.. maar neem je zwemspullen mee!
en dan stiekem gaan bowlen![]()
Ik wens je succes, maak er origineels van Sienquote:Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik wil er een leuke dag van maken... en dan 's avonds luxe uit eten en haar dan vragen
Moet 't alleen ff zo plannen dat ze van niks weet
Gezellig, welke film ?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee nee, naar de film en de Mac![]()
De muis van huis. Flushed away is de Engelse versie.quote:
Hey dat is nog niet eens zo'n raar ideequote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op haar varjaardag? Of als je jullie zolang bij elkaar zijn ofzo. Dat is wel aannemelijk in te kleden zonder dat ze er iets achter zoekt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
De muis van huis. Flushed away is de Engelse versie.
Ik vond hem ook erg leuk.
Eén kind wilde na 10 minuten alweer naar huis, zegt Justin, had je toch helemaal niet hoeven komen.
Dus die maar weer naar huis gebracht.
jammer dat de meesten dat later kwijt rakenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]kinderen kunnen zo heerlijk duidelijk zijn
Zeg ik dan dat dat niet zo is?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een peuter, kom op. Dan zijn zulke "spreekfouten" juist leuk![]()
Heb je die nog bewaard?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat heerlijk die versprekingen bij Glenn
Ik hield destijds een schriftje bij voor de allerleuksten
Als ik goed zoek vind ik het vast wel, zal straks even gravenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef Bos81 het volgende:
Heb je die nog bewaard?
en mogen we meegenieten?
ik wil juist de Vrijdag vrijquote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al jaren de maandag vrij wil hebben![]()
Vrijdag vind ik juist een prima dag om te werken.quote:
Bluezz ?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef golfer het volgende:
Ze kruipt en schuivelt altijd helemaal op haar buik door het huis als die mannen bezig zijn.
ja, best lachen. Behalve hoe er met die kinderen wordt omgegaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Die docu over Ajax is best aardig.
Och. Die kinderen zouden moeten beseffen wat een gigantische kans zij hebben, dan kom je voor je kampioenswedstrijd echt niet te laat hoor...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, best lachen. Behalve hoe er met die kinderen wordt omgegaan.
daar heb ik het ook niet over. Maar de manier hoe die kinderen af en toe worden aangesproken in de kleedkamer...... en dan later zegt die trainer dat hij het plezier niet ziet.... gek hè. Maar het ergste was nog die moeder..... dat kind werd weg gestuurd bij Ajax, dat kind was er echt ziek van en zegt die moeder "kunnen we eindelijk weer op vakantie"quote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och. Die kinderen zouden moeten beseffen wat een gigantische kans zij hebben, dan kom je voor je kampioenswedstrijd echt niet te laat hoor...
36 uur werken dusquote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef Bos81 het volgende:
Voor mij is op dit moment eigenlijk donderdag de ideale dag om vrij te hebben. Bij mijn vorige baan was ik iedere vrijdagmiddag vrij. Dat was ook wel lekker.
hoogtepunt was natuurlijk het bestuurlijk overleg over Wouters...... "ja hoe doen we dat? We hebben niet gezegd 9 punten uit 3 wedstrijden ofzo" en even later "ja we moeten wel een kapstok hebben om het aan op te hangen"quote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Die moeder ja... Dat was vreselijk...
Klopt, dat is stukken fijner dan de 45+ die ik soms maak bij mijn huidige baan.quote:
Dat kan ik me voorstellen, maar eeuh je krijgt er toch wel naar betaald??quote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, dat is stukken fijner dan de 45+ die ik soms maak bij mijn huidige baan.
Ja hoor. alles boven de 40 uur, zijn overuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar eeuh je krijgt er toch wel naar betaald??
Heb ik je er nipt uitgekieperd bij de tennisgame.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:10 schreef borisz het volgende:
De schooldag is weer voorbij![]()
*kan gelijk verder met boekverslag
in het dartstoernooi ook in de eerste ronde eruitquote:Op maandag 15 januari 2007 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik je er nipt uitgekieperd bij de tennisgame.
Wat bedoel je met goed? Geen commerciele films of lekker zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:51 schreef pascalheister het volgende:
Sch/Eilanden/ bluezzz? wat is een goede bioscoop in utrecht?
Volgende keer met echt geld spelen. Is leuker.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:12 schreef Messenga het volgende:
Pokeren blijft leuk. Room ingaan, double queen krijgen, komen er nog 2 boeren en een queen bij, $950,- winnen, en weer weggaan.
Nog geen 18.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgende keer met echt geld spelen. Is leuker.
TV TIP Marcel Luske bij DWDDquote:
voor die foto is een topic in USquote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik hebben even heerlijk uitgewaaid op het strand van Bloemendaal.
Lekker zonnetje, wel beetje veel koude wind.
[afbeelding]
Daar kom ik haast nooit.quote:
Ik vind HC een k*t bioscoop, komt ook door de lokatie.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef VoreG het volgende:
Wat bedoel je met goed? Geen commerciele films of lekker zitten
Ik vind het Rembrand wel goede kwaliteit hebben qua geluid en beeld. Alleen bij Hoog Catherijne zat ik beter.
Locatie is inderdaad niet perfect, maar ik zat best goed daar, geluid was ook niet slecht. En je hebt ook nog dat oude bouwval op de voorstraat, daar durf ik niet naar binnen. Als ze daar Dolby Surround aanzetten lazert de boel in elkaarquote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind HC een k*t bioscoop, komt ook door de lokatie.
Rembrand is prima, en de City ook
Studio?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Locatie is inderdaad niet perfect, maar ik zat best goed daar, geluid was ook niet slecht. En je hebt ook nog dat oude bouwval op de voorstraat, daar durf ik niet naar binnen. Als ze daar Dolby Surround aanzetten lazert de boel in elkaar
Ik tot voor kort ook bijna nooit. Maar als ik ergens een recente en redelijke onduidelijke foto van mezelf zie, wil ik die wel eens posten.quote:
Ja maar pascal moet naar Utrechtquote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef Messenga het volgende:
Geweldige bioscopen zijn hier in de buurt Cinestar in Enschede, Je kan eten, karten en bios voor 20 euro P.P. Daarnaast Merral Theater in Zutphen. Beenruimte van 1.40.
Welk boek?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:10 schreef borisz het volgende:
De schooldag is weer voorbij![]()
*kan gelijk verder met boekverslag
Tortilla flat, is een boek voor engels heb 5 hoofdstukken gelezen, en dat is wel weer genoeg, moet nog meer lezen. je hoeft er alleen maar een verslag over te maken en verder niksquote:
Je bent geen mod meer toch? Dan komt het vast niet door jou.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Kan het kloppen dat hier net een reactie van Rubbereend stond, of komt het gewoon door mij![]()
er staat hier toch een reactie van mijquote:Op maandag 15 januari 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Kan het kloppen dat hier net een reactie van Rubbereend stond, of komt het gewoon door mij![]()
Komende donderdag kan je waarschijnlijk weer goed uitwegwaaienquote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik hebben even heerlijk uitgewaaid op het strand van Bloemendaal.
Lekker zonnetje, wel beetje veel koude wind.
[afbeelding]
ok Rembrand of City dusquote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind HC een k*t bioscoop, komt ook door de lokatie.
Rembrand is prima, en de City ook
Nu wel jaquote:Op maandag 15 januari 2007 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staat hier toch een reactie van mij
Old school.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef rubbereend het volgende:
Isketch!
Welke nummers?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heerlijk, nog ff wat Pink Floyd luisteren tussen eten en schaken.
Dat is een tijd geledenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef rubbereend het volgende:
Isketch!
OPen jij een Hools kamer?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef rubbereend het volgende:
Isketch!
Daarnet Dark Side o/t Moon, nu Hey You.quote:
okee. Mooie nummers.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daarnet Dark Side o/t Moon, nu Hey You.
En terwijl ik dit typ switcht ie naar Is there anybody out there.
ook geen Carnaval TT?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwe Hools zal zo klaar staan overigens.
Ben niet bang. Echt geen Vaduz TT ditmaal.
Cool, kan me voorstellen dat dat niet ontspannen is. Wel leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Club, en het is soms alles behalve ontspannen.Geef ook een beetje les, schrijf verslagen over de resultaten tegen andere teams, speel zelf zo af en toe ook nog eens mee. (Wat een beetje erin is geschoten i.v.m. school de laatste tijd.). Toch zou ik 't niet willen missen.
Nee, dan moet iemand sneller proberen te zijn dan mijquote:Op maandag 15 januari 2007 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, toe nou Bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |