115 pp per dag.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe duur??
en voor 't hele weekend?
Zullen we alvast een topic aanmaken dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Sien is de nieuwe voetbalmod, als er iemand aftreed dan is sien de opvolger![]()
Daarom ga ik ook altijd stappen in m'n ouwe jasquote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn jas is gister gejat in de Buona in Uitgeest
Ballentent
Als je betaald hebt voor de kapstok, zijn ze aansprakelijk he, al die bordjes van "eigen risico" zijn juridisch gezien niet rechtgeldig, je betaald namelijk voor een dienst waarbij je verwachten mag dat je je jas weer terugkrijgt na afloop en indien dat niet zo is, blijven ze in gebreke.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn jas is gister gejat in de Buona in Uitgeest
Ballentent
De betaalde garderobe was vol, dus onze jassen moesten in een andere garderobe, die net die avond niet betaald was. Er was ook niemand om er op te letten dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je betaald hebt voor de kapstok, zijn ze aansprakelijk he, al die bordjes van "eigen risico" zijn juridisch gezien niet rechtgeldig, je betaald namelijk voor een dienst waarbij je verwachten mag dat je je jas weer terugkrijgt na afloop en indien dat niet zo is, blijven ze in gebreke.
Vrijwel niemand weet dat, of maakt er evt. een zaak van, maar je staat in je recht.
Allemaal links gelul over dat klimaatquote:Op zondag 14 januari 2007 15:59 schreef DIGGER het volgende:
Dit is trouwens een Wereldbeker wedstrijd Biathlon anno 2007 in het kader van de opwarming van de aarde:
[afbeelding]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De betaalde garderobe was vol, dus onze jassen moesten in een andere garderobe, die net die avond niet betaald was. Er was ook niemand om er op te letten dus.
Hoe zit het dan?
Dat onthouden we.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.
Mis je dus je jas, dan zullen ze je altijd daar op wijzen, terwijl die bordjes dus niet rechtsgeldig zijn. Alleen zal vrijwel niemand daar een probleem van maken omdat ze denken dat de uitbater gewoon in z'n recht staat.
Goeie rechtsbijstandsverzekering is in die zin nooit weg.
Pas het dan ook in de zaak.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Godver, koop ik een beschermhoesje voor m'n Ipod Nano, past dat kutding niet. Ik heb echt altijd zulke dingen. Hopelijk kan ik het nog ruilen, maar ja, zal wel weer niet omdat ik die verpakking als een aso heb opengemaakt.
Verpakking openmaken in de winkel?quote:
Als je een medewerker vraag, kan dat zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verpakking openmaken in de winkel?
Niet als het helemaal dicht gesealed is in plastic. Van die verpakkingen die je echt met een schaar moet openknippen. Btw, het hoesje is gewoon fout gefabriceerd, hij past wel, op 4 mm na ofzo.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je een medewerker vraag, kan dat zo.
Sien wordt mod van het keldertjequote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Sien is de nieuwe voetbalmod, als er iemand aftreed dan is sien de opvolger![]()
Noh, dan weet ik et ook niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet als het helemaal dicht gesealed is in plastic. Van die verpakkingen die je echt met een schaar moet openknippen. Btw, het hoesje is gewoon fout gefabriceerd, hij past wel, op 4 mm na ofzo.
Idd, hoeveel verschillende vormen van een ipod nano zijn er?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet als het helemaal dicht gesealed is in plastic. Van die verpakkingen die je echt met een schaar moet openknippen. Btw, het hoesje is gewoon fout gefabriceerd, hij past wel, op 4 mm na ofzo.
Weinig. 2, 4 en 8 GB zijn allemaal evengroot, verder allemaal zelfde maat tochquote:Op zondag 14 januari 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, hoeveel verschillende vormen van een ipod nano zijn er?
Dan zou ik hem terugbrengen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weinig. 2, 4 en 8 GB zijn allemaal evengroot, verder allemaal zelfde maat toch.
Op de verpakking staat Ipod Nano, ik heb een Ipod Nano, lijkt mij prima keuze.
Ssssstquote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:oi
Ireen
snooker op TV
Gisteravond een verjaardagsgfeestje gehad, kwam om 7 uur vanochtend thuisdat zijn de betere feestjes
[..]
Sien wordt mod van het keldertje
Yup, morgenavond proberen. Verpakking helemaal kapot, maar pech dan maar.quote:
Ach dat maakt toch niks uit.. jij verwacht dat hij past (anders moeten ze het er ook niet op zetten).quote:Op zondag 14 januari 2007 17:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, morgenavond proberen. Verpakking helemaal kapot, maar pech dan maar.
Hoe krijg je het anders open.
moet je maar binnen de slotjes blijvenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ssssstdat zou je niet vertellen
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch niks uit.. jij verwacht dat hij past (anders moeten ze het er ook niet op zetten).
Ik zou net zo lang zeuren toch je:
a) je geld terug krijgt.
b) een passend hoesje krijgt
Kan je 'em dan niet iets uitrekken?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nope, de onderkant van m'n Ipod komt al tegen de onderkant van dat hoesje aan. Het is hard plastic, dus je kan niks doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan je 'em dan niet iets uitrekken?
Ik zat niet op te lettenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je maar binnen de slotjes blijven
Ja, die bordjes slaan idd nergens op, maar niemand lijkt dat te weten.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n vrouw doet o.a. aansprakelijkheidsverzekeringen, die weet er alles van, is zat jurisprudentie over, is alleen niet algemeen bekend en elke kroeg/zaal/restaurant of wat dan ook met betaalde garderobe heeft standaard die "niet aansprakelijk" bordjes hangen.
Mis je dus je jas, dan zullen ze je altijd daar op wijzen, terwijl die bordjes dus niet rechtsgeldig zijn. Alleen zal vrijwel niemand daar een probleem van maken omdat ze denken dat de uitbater gewoon in z'n recht staat.
Goeie rechtsbijstandsverzekering is in die zin nooit weg.
Heb ik nou altijd met condoomsquote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Godver, koop ik een beschermhoesje voor m'n Ipod Nano, past dat kutding niet.
nou het was gewoon een fabelachtige race van Sablikova, daar valt weinig aan te doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten![]()
Al een beetje over het verlies van Ireen heen ??
Ireen had gewoon een wind moeten laten in de laatste honderd meter, was voldoende geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou het was gewoon een fabelachtige race van Sablikova, daar valt weinig aan te doen.
Moet je eens wat kleinere kopen, misschien flubberen ze dan niet.quote:
Nog kleinere?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet je eens wat kleinere kopen, misschien flubberen ze dan niet.
beetje raar om een Ipod in een condoom te stoppenquote:
geen idee. trilt zo'n ipod?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje raar om een Ipod in een condoom te stoppen
Dan moet je maar op de BBC gaan kijken. Daar begint het wel om 18.00quote:Op zondag 14 januari 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
Net 2 uurtjes geslapen. Denk je om 18.00 uur darten te gaan kijken hebben ze een voorbeschouwing van en uur.
T20 T20 S20quote:
Van 2007 hoop ik hè?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n eerste binnen inmiddels.
daar gaat m'n kloonquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gisteren bijna de hele dag dvd liggen kijken [afbeelding]
Help ik heb het MVP syndroom ik begin gewoon te denken dat m'n klonen mezelf zijnquote:
groot gelijk dat ze overstappen!quote:Op zondag 14 januari 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
nu stappen ze ineens allemaal over naar de pdc![]()
die van Gerwen denkt ook dat ie al god is
Jij bent over een paar maandjes te vinden in het Gelredome?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot gelijk dat ze overstappen!
Fokforum_dark is veel mooierquote:Op zondag 14 januari 2007 19:15 schreef borisz het volgende:het fok_silver doet het niet goed meer heb nu text only
![]()
ja, waarschijnlijk welquote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij bent over een paar maandjes te vinden in het Gelredome?
Hehe, viel me op dat nergens de naam ID&T meer voorkwam in dit hele gebeurenquote:
van de site van het Gelredomequote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe, viel me op dat nergens de naam ID&T meer voorkwam in dit hele gebeuren
Het is ook gebouwd voor feesten en evenementen. Het Gelredome maakt trouwens dik winst, miljoenen!quote:En het Gelredome heeft echt geld nodig, het ene naar het andere feest/evenement plannen ze er
ja ik las het in je topic in UVT; waarom ga je niet?quote:Trouwens Promo gaat ook "solo" hij geeft ism Q-dance een feestje in de HMH wat denk ik wel een soort van Club R_aw gaat worden alleen dan groter en meer show omdat Q-dance erbij zit.
Ga wss zelf helaas niet
De persoon met wie ik altijd ging gaat minder, en de rest van m'n vrienden trekken een Luna en mss een Thunderdome nog wel maar die herrie die ik die nacht van Promo en co verwacht gaan ze gewoon niet leuk vindenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van de site van het Gelredome
Tiësto met ‘Elements of Life’ in Gelredome
Tijs Verwest, oftewel Tiësto, komt terug naar Gelredome! Na de succesvolle ‘Tiësto in Concert’ shows van 2003 en 2004 staat hij begin juni wederom in Gelredome, ditmaal met de spectaculaire ‘Elements of Life’ show.
ID&T is de organisator van het soloconcert van werelds meest populaire DJ. ‘Ik kijk er erg naar uit om weer in het Gelredome op te treden’, aldus een enthousiaste Tiësto. ‘De shows in 2003 en 2004 gelden nog steeds als een van de hoogtepunten in mijn carrière tot nu toe.’
‘Ik heb er vertrouwen in dat deze nieuwe show het succes van ‘Tiësto in Concert’ zal overtreffen.’ Tiësto treedt ook op in België. Op 19 mei 2007 staat hij in de Ethias Arena in Hasselt.
Hou www.gelredome.nl en www.tiesto.com in de gaten voor meer informatie!
[..]
Het is ook gebouwd voor feesten en evenementen. Het Gelredome maakt trouwens dik winst, miljoenen!
[..]
ja ik las het in je topic in UVT; waarom ga je niet?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De persoon met wie ik altijd ging gaat minder, en de rest van m'n vrienden trekken een Luna en mss een Thunderdome nog wel maar die herrie die ik die nacht van Promo en co verwacht gaan ze gewoon niet leuk vinden
Daarnaast wil ik op mezelf gaan wonen, zelfs als ik nog geen vriendin ofzo heb en dat gaat ook geld kosten.
quote:En dat van ID&T had ik dus nergens gehoord, kwam op mij echt over dat Tiesto dit zelf deed vanuit Blackhole (is toch zijn label??) Dus zoals Promo het met Club R_aw doet, alleen is dat van Tiesto dan iets groter
Dat niet, maar riep altijd dat ik dan niet alleen wou zijn maar de drang naar zelfstandigheid is best groot aan het wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klinkt net alsof dat heel ongebruikelijk is, zonder een vriendin op jezelf gaan wonen
Okequote:Blackhole is het (goedlopende) label van Tiesto
Ja, van dit jaar, overall sta ik op een stuk of 8 denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van 2007 hoop ik hè?
Ik heb twee jaar niet gegooid, en het gaat nu nog steeds bagger. Af en toe een uitschieter naar 100+.
Redelijk, gelukkig stond ik morgen al niet ingepland, dus kan morgen nog even goed uitziekenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer wat opgeknapt Bos?
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, gelukkig stond ik morgen al niet ingepland, dus kan morgen nog even goed uitzieken
en eventueel de Greenmile DVD bekijken
ook niet voor je hart!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
Darts is niet goed voor je hard
je wat? of bedoel je een hart?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
Mijn god Borisquote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
verleden tijd dus je leeft niet meer?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
Ja idd... erg bizar.. wel spannendquote:Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Adams wint dan toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |