quote:Op zondag 14 januari 2007 17:01 schreef Falco het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je nog steeds een beetje nageniet. Zo van: "Mên, wat was het een gaaf schaatsweekend?"
ik denk dat ze zich geen houding wist te geven. Ze baalde natuurlijk maar je kan moeilijk met eenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook.
You don't win silver, you lose gold.
Dat was bij Wüst vandaag wel heel erg het geval.
Nee, ik ben gelijk in mijn natuurkundeboeken gedoken..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:01 schreef Falco het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je nog steeds een beetje nageniet. Zo van: "Mên, wat was het een gaaf schaatsweekend?"
Ja jeetje inderdaad..altijd maar dat gezeik over iemands reactie die heeft verloren..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ik denk dat ze zich geen houding wist te geven. Ze baalde natuurlijk maar je kan moeilijk met eengezicht op het podium gaan staan.
Dit jaar eindexamen VWO? Welke vakken? Of werkt dat niet meer zo?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef Mirri het volgende:
Nee, ik ben gelijk in mijn natuurkundeboeken gedoken..![]()
Oude examens maken oude examens maken oude examens maken.....![]()
Ja, idd een megabetapakket.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit jaar eindexamen VWO? Welke vakken? Of werkt dat niet meer zo?
Mirri heeft natuurlijk een megabetapakket.
who...heftig pakket!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, idd een megabetapakket.![]()
Ik doe dit jaar eindexamen vwo, met het profiel natuur & techniek + 2 keuzevakken.
Ik heb dus: Nederlands, Engels, natuurkunde 1,2, scheikunde 1,2, wiskunde B1,2 en als keuzevakken: aardrijkskunde en biologie 1,2
Hoeveel vakken zijn dat wel niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef Mirri het volgende:
Ja, idd een megabetapakket.![]()
Ik doe dit jaar eindexamen vwo, met het profiel natuur & techniek + 2 keuzevakken.
Ik heb dus: Nederlands, Engels, natuurkunde 1,2, scheikunde 1,2, wiskunde B1,2 en als keuzevakken: aardrijkskunde en biologie 1,2
Had jij wiskunde A erbij gekozen terwijl je al wiskunde B had? Ik wist niet eens dat dat kon..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoeveel vakken zijn dat wel niet?
Voor zover 't nog te vergelijken is vrijwel 't zelfde pakket als ik had.Wiskunde A ipv Aardrijkskunde.
Nou, toen iig nog wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:46 schreef Mirri het volgende:
Had jij wiskunde A erbij gekozen terwijl je al wiskunde B had? Ik wist niet eens dat dat kon..
Ik heb 7 vakken.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, toen iig nog wel.
Maar hoeveel vakken heb je nu dan? Is dat "1, 2" twee vakken?
En dat zijn echte Mirri-onderwerpen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:56 schreef Mirri het volgende:
Bij na 1,2 krijg ik veel meer te maken met lastigere onderwerpen als magnetisme, ruimtevaart, atoomfysica en kernfysica. Dus ook veel met golf- en deeltjes theorie![]()
Absoluut! Ik heb een pws over quantummechanica gemaakt, dus deze onderwerpen moeten me wel liggen natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 18:32 schreef Arcee het volgende:
Duidelijk.
[..]
En dat zijn echte Mirri-onderwerpen.
pws = profielwerkstuk?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:34 schreef Mirri het volgende:
Absoluut! Ik heb een pws over quantummechanica gemaakt, dus deze onderwerpen moeten me wel liggen natuurlijk![]()
Doet je PM 't niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:27 schreef Mirri het volgende:
Geef eens antwoord op mijn vraag.
Exact.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef Helly het volgende:
Nu is het verschil tussen wiskunde A en wiskunde B vooral een niveauverschil, vroeger was het vooral een verschil in onderwerpen, B was o.a. analyse, algebra en meetkunde terwijl A o.a. statistiek bevatte. Als je een echt betapakket wilde was het vrij normaal om ze allebei te kiezen.
wie ben jij?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef Helly het volgende:
Nu is het verschil tussen wiskunde A en wiskunde B vooral een niveauverschil, vroeger was het vooral een verschil in onderwerpen, B was o.a. analyse, algebra en meetkunde terwijl A o.a. statistiek bevatte. Als je een echt betapakket wilde was het vrij normaal om ze allebei te kiezen.
jaquote:
het is niet dat ik teleur gesteld ben in Ireen, maak je geen zorgen. Maar ik baalde wel.quote:
Wat vind je van Cindy Klassen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Helly het volgende:
[..]
Gewoon een schaatsliefhebber die af en toe meeleest hier.
Ik heb het opgenomen...en ik heb het al 5 keer terug gezien..Kreeg gelijk zo'n opmerking:quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is niet dat ik teleur gesteld ben in Ireen, maak je geen zorgen. Maar ik baalde wel.
Knap hoe Ireen al snel voor de camera verscheen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen...en ik heb het al 5 keer terug gezien..Kreeg gelijk zo'n opmerking:
"Denk je dat ze op een keer zal winnen, als je maar blijft kijken?"![]()
Ik ben wel teleurgesteld. Dit had ze moeten winnen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef rubbereend het volgende:
het is niet dat ik teleur gesteld ben in Ireen, maak je geen zorgen. Maar ik baalde wel.
Ik vind dat interview ook zo ontroerend...een paar keer die snikken tussendoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb inmiddels al 4 keer de herhaling gezien. Die beelden van Ireen naast de baan
![]()
Ireen had sowieso nauwelijks sneller gekund op de 5km. Dat is nou eenmaal niet haar afstand. Sablikova reed gewoon een buitenaardse 5km!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben wel teleurgesteld. Dit had ze moeten winnen.
En ik baal ook.
Vast en zeker een soort sport psycholoog...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
en wie was trouwens die vent waar ze op de berg mee zat te praten?
Ze had niet zo snel van start moeten gaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ireen had sowieso nauwelijks sneller gekund op de 5km. Dat is nou eenmaal niet haar afstand. Sablikova reed gewoon een buitenaardse 5km!
Wel cool dat Wiskunde A je uiteindelijk heeft doen besluiten ook te gaan posten.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Helly het volgende:
[..]
Gewoon een schaatsliefhebber die af en toe meeleest hier.
Dat had niet uitgemaakt, dat zei Ireen zelf ook..haar lichaam is er gewoon op gebouwd om het zo te doen..en niet anders..quote:Op zondag 14 januari 2007 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze had niet zo snel van start moeten gaan.
Dat zei ze ja, maar ik had gedacht dat Kemkers haar op een behoudener schema had laten gaan. Het was volgens mij echt niet nodig die 14 seconden te verspelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
Dat had niet uitgemaakt, dat zei Ireen zelf ook..haar lichaam is er gewoon op gebouwd om het zo te doen..en niet anders..
En als Ireen het zegt, geloof ik haar. Maar ik zal het eens aankaarten, als ik weer eens in een diep gesprek met haar zit...![]()
zoals ze zelf al zei, dat had niets uitgemaakt dan had ze net zo kapot gegaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze had niet zo snel van start moeten gaan.
Post wel af en toe hoor, onder andere in het adelskalender topic, maar die live topics gaan me vaak te snel.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel cool dat Wiskunde A je uiteindelijk heeft doen besluiten ook te gaan posten.
of het duurvermogen van ireen is op het moment wat minder, want normaal heeft ze niet zó'n groot verval iin rondetijden, dat geldt voor alledrie de langere aftanden die ze gereden heeft. verder had kemkers het erover dat ze moeilijker kan schakelen dan anderen in de buitenlucht.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals ze zelf al zei, dat had niets uitgemaakt dan had ze net zo kapot gegaan.
Dat lijkt me ook wel een elementair verschil.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef Mirri het volgende:
Zo praat je toch ook niet over je vrienden
Ik constateer wel, dat sporters en andere VIPs altijd heel erg beoordeeld worden om wat ze doen..quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een elementair verschil.
Bovendien kan ik ook met mensen praten over hoe mijn vrienden zich een houding geven.
Ja, logisch, daar ben je een publiek figuur voor. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik constateer wel, dat sporters en andere VIPs altijd heel erg beoordeeld worden om wat ze doen..
Het was haar broer, staat in de krantquote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vast en zeker een soort sport psycholoog...
okequote:Op maandag 15 januari 2007 08:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het was haar broer, staat in de krant
Geeft maar weer eens aan hoe hoog het niveau(van zowel de schaatsers als het ijsquote:Hedrick prevents Canadian sweep
Posted: Sunday January 14, 2007 5:09PM; Updated: Sunday January 14, 2007 5:09PM
WEST ALLIS, Wis. (AP) -- Chad Hedrick won the 10,000 meters Sunday, preventing Canadian skaters from winning all eight speedskating events in regional qualifying for next month's World Allround Championships.
Hedrick won in 13 minutes, 55.40 seconds at the Pettit National Ice Center. Steven Elm won the 1,500 in 1:49.24. Kristina Groves won the women's 1,500 (1:57.55) and Clara Hughes won the 5,000 (7:04.08).
Canadians won seven races during the two days of North American/Oceania regional qualifying for the championships on Feb. 9-11 in Heerenveen, Netherlands.
"They kicked our butts all weekend," said Hedrick, who won gold, silver, and bronze medals at the 2006 Winter Olympics.
Six spots were available for men and women. Three skaters pre-qualified, including World Allround champion Shani Davis and Canadians Cindy Klassen and Denny Morrison.
Davis will be joined by Hedrick in Heerenveen, along with Arnie Dankers, Justin Warsylewicz, Elm and Morrison. American skaters Catherine Raney and Maria Lamb qualified along with Canadians Christine Nesbitt, Klassen, Groves and Hughes.
Hedrick, who took several months off after his Olympic success, has struggled in World Cup competition.
"I've been skating miles and miles every week right now," Hedrick said. "I just have to polish up on small things."
quote:"I've been skating miles and miles every week right now," Hedrick said. "I just have to polish up on small things.
collalbo ligt dan ook wel op 1200 meter hoogte.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:
Noord-Amerikaanse kampioenschappen:
[..]
Geeft maar weer eens aan hoe hoog het niveau(van zowel de schaatsers als het ijs) afgelopen weekend lag. Op de 1500 meter won Elm in 1.49, en de 10 won Hedrick waar hij met die tijd in Collalbo anderhalve ronde aan de broek zou krijgen van Kramer.
Wel lijkt het erop dat Hedrick weer druk aan het trainen is:
[..]
Milwalkee ligt volgens mij ook wel op hoogte. Maar da's gewoon niet zo'n snelle baan.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
collalbo ligt dan ook wel op 1200 meter hoogte.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |