Hopelijk keek Dirk Scheringa mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef Ericr het volgende:
Als ze geld hebben om 4 jaar te overleven.
De laatste twee rondjes van Sablikova waren erg goed... (En die van Klassen érg slecht)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hopelijk keek Dirk Scheringa mee.
En ook bij TVM schijnen ze te willen wijzigen..
En daarnaast zie ik zo gauw niet een van onze dames iets van betekenis kunnen zijn op de 5K. Of Gretha over 4 jaar? Hoe dan ook, laat een Nederlands team daarom die lieve Martina maar ondersteunen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De laatste twee rondjes van Sablikova waren erg goed... (En die van Klassen érg slecht)
Ze had inderdaad een goed slot, maar het was wel een beetje een vertekend beeld, omdat Klassen bijna over de finishline zwalktequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef MiLalaa het volgende:
jammer voor Sablikova. En voor die vriendelijke coach. Hopelijk is hij er over 4 jaar nog steeds bij met haar.
Ze had een geweldig slot van de 5km.![]()
dat is inderdaad waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze had inderdaad een goed slot, maar het was wel een beetje een vertekend beeld, omdat Klassen bijna over de finishline zwalkte
Als ze heel goed is, mag ze wel Nederlander worden... Zij kan ten minste wel een 5KM rijden...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik las zojuist in het brabants dagblad dat Martina Tsjechie wil verlaten. Volgens Novak is er geen financiele ondersteunig is voor haar.
Voor haar carriere is het goed maar ik vind dat ze gewoon voor haar eigen land moet blijven schaatsen.
en dan weer een gefrustreerde Paul en Smitquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als ze heel goed is, mag ze wel Nederlander worden... Zij kan ten minste wel een 5KM rijden...
In dat interview voor de 5 km werd gezegd dat ze de wereldbekerwedstrijden van Calgary en Salt Lake City heeft kunnen schaatsen maar daar na 2 maanden moest wachten tot ze weer kon deelnemen aan wedstrijden omdat het geld er niet was. Dus als ze voor Tsjechie blijft schaatsen kan ze aan veel minder wedstrijden deelnemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef wdn het volgende:
Steunt mee!
hetsjhokleek: het 1 sluit het ander niet perse uit, toch?
En die judoër Mark Huizinga... zijn volgens mij veel meer, maar kan even geen namen bedenken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:33 schreef Ericr het volgende:
Wat dat betreft hadden de Oostblokkers het meestal iets beter als ze aan sport deden. De meesten werden dan opgenomen in het leger, als officier of in ieder geval een functie waarmee ze verzekerd waren van een regelmatig inkomen. Wel grappig om te zien dat sporters in Nederland nu dezelfde route kiezen, o.a. Yuri van Gelder.
De internationale competie blijft inderdaad wel belangrijk. Als één land domineert is dat zeer schadelijk voor de sport.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
In dat interview voor de 5 km werd gezegd dat ze de wereldbekerwedstrijden van Calgary en Salt Lake City heeft kunnen schaatsen maar daar na 2 maanden moest wachten tot ze weer kon deelnemen aan wedstrijden omdat het geld er niet was. Dus als ze voor Tsjechie blijft schaatsen kan ze aan veel minder wedstrijden deelnemen.
Ik hoop eigelijk dat ze in een Nederlands profploeg komt. Zodat ze gebruik kan maken van onze trainingsfaciliteiten ed. Maar wel voor Tsjechie blijft schaatsen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
Wat zonde dat ze geen medaille haalde.Ze heeft m'n hart gestolen vanmiddag.
Vierde plaats is mooi hoor meissie.
[afbeelding]
![]()
[img] URL van plaatje [/img]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:25 schreef Mirri het volgende:
Hoe plak je afbeeldingen in een bericht? Hoe heeft die tong80 dat plaatje erin gekregen, mij lukt dat niet:S
het zijn gewoon toetsen op je toetsenbord.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:35 schreef Mirri het volgende:
en [/img]...waarom die haken...moet daar iets tussen, en hoe kom ik erachter wat de img is? is img iets dat je in moet vullen ofzo...ik snap er geen kont van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |