En dat zijn echte Mirri-onderwerpen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:56 schreef Mirri het volgende:
Bij na 1,2 krijg ik veel meer te maken met lastigere onderwerpen als magnetisme, ruimtevaart, atoomfysica en kernfysica. Dus ook veel met golf- en deeltjes theorie![]()
Absoluut! Ik heb een pws over quantummechanica gemaakt, dus deze onderwerpen moeten me wel liggen natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 18:32 schreef Arcee het volgende:
Duidelijk.
[..]
En dat zijn echte Mirri-onderwerpen.
pws = profielwerkstuk?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:34 schreef Mirri het volgende:
Absoluut! Ik heb een pws over quantummechanica gemaakt, dus deze onderwerpen moeten me wel liggen natuurlijk![]()
Doet je PM 't niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:27 schreef Mirri het volgende:
Geef eens antwoord op mijn vraag.
Exact.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef Helly het volgende:
Nu is het verschil tussen wiskunde A en wiskunde B vooral een niveauverschil, vroeger was het vooral een verschil in onderwerpen, B was o.a. analyse, algebra en meetkunde terwijl A o.a. statistiek bevatte. Als je een echt betapakket wilde was het vrij normaal om ze allebei te kiezen.
wie ben jij?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef Helly het volgende:
Nu is het verschil tussen wiskunde A en wiskunde B vooral een niveauverschil, vroeger was het vooral een verschil in onderwerpen, B was o.a. analyse, algebra en meetkunde terwijl A o.a. statistiek bevatte. Als je een echt betapakket wilde was het vrij normaal om ze allebei te kiezen.
jaquote:
het is niet dat ik teleur gesteld ben in Ireen, maak je geen zorgen. Maar ik baalde wel.quote:
Wat vind je van Cindy Klassen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Helly het volgende:
[..]
Gewoon een schaatsliefhebber die af en toe meeleest hier.
Ik heb het opgenomen...en ik heb het al 5 keer terug gezien..Kreeg gelijk zo'n opmerking:quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is niet dat ik teleur gesteld ben in Ireen, maak je geen zorgen. Maar ik baalde wel.
Knap hoe Ireen al snel voor de camera verscheen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen...en ik heb het al 5 keer terug gezien..Kreeg gelijk zo'n opmerking:
"Denk je dat ze op een keer zal winnen, als je maar blijft kijken?"![]()
Ik ben wel teleurgesteld. Dit had ze moeten winnen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef rubbereend het volgende:
het is niet dat ik teleur gesteld ben in Ireen, maak je geen zorgen. Maar ik baalde wel.
Ik vind dat interview ook zo ontroerend...een paar keer die snikken tussendoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb inmiddels al 4 keer de herhaling gezien. Die beelden van Ireen naast de baan
![]()
Ireen had sowieso nauwelijks sneller gekund op de 5km. Dat is nou eenmaal niet haar afstand. Sablikova reed gewoon een buitenaardse 5km!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben wel teleurgesteld. Dit had ze moeten winnen.
En ik baal ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |