Een umlaut kan worden vervangen door een e na de klinker, zo'n raar schuin streepje blijkbaar ook. Geldt dat ook voor andere malle tekens? Zo'n klein rondje boven een a bijvoorbeeld? ( Å ).quote:Op zondag 14 januari 2007 21:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij ontmoet ze bij Bloefconcerten, wat weet jij er nou van?
http://www.imdb.com/title/tt0379225/quote:Ray Anderson: Drawing the metaphor of the early attempts to fly. The man going off of a very high cliff in his airplane, with the wings flapping, and the guys flapping the wings and the wind is in his face, and this poor fool thinks he's flying, but, in fact, he's in free fall, and he just doesn't know it yet because the ground is so far away, but, of course, the craft is doomed to crash. That's the way our civilization is, the very high cliff represents the virtually unlimited resources we seem to have when we began this journey. The craft isn't flying because it's not built according to the laws of aerodynamics and it's subject to the law of gravity. Our civilization is not flying because it's not built according to the laws of aerodynamics for civilizations that would fly. And, of course, the ground is still a long way away, but some people have seen that ground rushing up sooner than the rest of us have. The visionaries have seen it and have told us it's coming. There's not a single scientific, peer-reviewed paper published in the last 25 years that would contradict this scenario: every living system of earth is in decline, every life support system of earth is in decline, and these together constitute the biosphere, the biosphere that supports and nurtures all of life, and not just our life but perhaps 30 million other species that share this planet with us. The typical company of the 20th century: extractive, wasteful, abusive, linear in all of its processes, taking from the earth, making, wasting, sending its products back to the biosphere, waste to a landfill. I, myself, was amazed to learn just how much stuff the earth has to produce through our extraction process to produce a dollar of revenue for our company. When I learned, I was flabbergasted. We are leaving a terrible legacy of poison and diminishment of the environment for our grandchildren's grandchildren, generations not yet born. Some people have called that intergeneration tyranny, a form of taxation without representation, levied by us on generations yet to be. It's the wrong thing to do.
Het dikgedrukte is zeker mooi.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:14 schreef problematiQue het volgende:
een van de mooiste metaforen die ik ooit heb mogen horen
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0379225/
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:38 schreef Apropos het volgende:
blaat
Het is bedruipen of beklagen in deze maatschappij, kameraad.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Reya het volgende:
Ga jij jezelf nu ook al beklagen?
Twee of drie jaar geleden,quote:Op zondag 14 januari 2007 21:28 schreef Apropos het volgende:
Toen ik zo oud was als M. hield ik van gedichten als het volgende:
Wil je de sexvideo van Keeley hebbenquote:
Evolutie ook niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:26 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet wie Keeley is...
http://www.msnbc.msn.com/id/16609996/site/newsweek/quote:Has George W. Bush ordered up a "secret war" against Iran and Syria? Some administration opponents on Capitol Hill began asking this question after U.S. forces in recent weeks arrested two groups of Iranian government representatives inside Iraq. Bush particularly alarmed critics when, in announcing his new Iraq policy, he pledged to "interrupt the flow of support from Iran and Syria" and to "seek out and destroy the networks."
O ja, het echte leven begint. Sterkte.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:29 schreef Monidique het volgende:
Leuk! Morgen zeven uur op...
Napalm had gelijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:38 schreef Monidique het volgende:
President Bush misled the nation about the threat Iraq posed. But he wasn't the first to do so.
Kijkt de paus nu naar Spielberg?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Gaat het over dé Keeley?
Ja, jij bezit geen auto.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kijk al uit naar de reactie van het achterbuurtvolk:
Met een beetje geluk verslaat LePen hem in de 1e ronde en is Royal zeker van het presidentschapquote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kijk al uit naar de reactie van het achterbuurtvolk: Sarkozy gekroond tot presidentskandidaat
Sterke centralistische staat van oudsher. Dat verklaart het meeste lijkt mequote:Op maandag 15 januari 2007 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik me dus afvraag. Ik verbaas me hier serieus over.
De UMP is rechts. Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat Fransen volledig blind varen op steun van de staat en de staat als ouder zien en volgens mij steunt de UMP de Fransen hier ook in. Ik heb niet het idee dat ze de staat als middelpunt van het leven nou zou graag willen aanpakken.
Nota bene in het land waar rechts en links zijn "ontstaan".
Nou, omdat het anders stemmen kost?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik me dus afvraag. Ik verbaas me hier serieus over.
De UMP is rechts. Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat Fransen volledig blind varen op steun van de staat en de staat als ouder zien en volgens mij steunt de UMP de Fransen hier ook in. Ik heb niet het idee dat ze de staat als middelpunt van het leven nou zou graag willen aanpakken.
Nota bene in het land waar rechts en links zijn "ontstaan".
Erfenisje van Napoleonquote:Op maandag 15 januari 2007 00:25 schreef du_ke het volgende:
Sterke centralistische staat van oudsher. Dat verklaart het meeste lijkt me.
Ik had vandaag al een vaag vermoeden dat Royal garen zal gaan spinnen bij het feit dat LePen en Sarkozy uit vrijwel dezelfde vijver vissen. Door zijn harde beleid zal Sarkozy haast geen kiezers aanspreken linkser dan centrumrechts.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verslaat LePen hem in de 1e ronde en is Royal zeker van het presidentschap.
Al eerder zelfs men had eeuwenlang absolute monarchen.quote:
Hervormingen kan Frankrijk wel gebruiken lijkt me. Echt lekker gaat het daar niet heb ik het idee. Zeker al die kansarme immigranten in troosteloze buitenwijken van grote steden.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef problematiQue het volgende:
Nou, omdat het anders stemmen kost?
Maar dat is niet iets wat voorbehouden was aan Frankrijk. Hoewel Frankrijk ook niet het enige land is met problemen door een te grote afhankelijkheid van de staat of daar teveel van verwachten.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef du_ke het volgende:
Al eerder zelfs men had eeuwenlang absolute monarchen.
Wel in die mate. Ik geloof dat het land ook Spanje in dit opzicht overtrof.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat is niet iets wat voorbehouden was aan Frankrijk.
Omdat, Harry, als Caesar daar niet had huisgehouden, jij nu geen lelijke Prince-filmpjes kon verspreiden.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:49 schreef Aoristus het volgende:
waarom gaat het over Frankrijk?
Ja, dan kan wel kloppen maar dat wil nog niet zeggen dat de kiezers in zijn voor zulke hervormingen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hervormingen kan Frankrijk wel gebruiken lijkt me. Echt lekker gaat het daar niet heb ik het idee. Zeker al die kansarme immigranten in troosteloze buitenwijken van grote steden.
La douce France begint toch scheuren te vertonen.
Dat niet maar het helpt zeker wel. En zoveel landen met absolute monarchen van die omvang zijn er niet Rusland is bv ook vrij centralistisch ingesteld.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat is niet iets wat voorbehouden was aan Frankrijk.
Duitsland is niet zo'n goed voorbeeld hiervan volgens mij. Italië daarentegenquote:Hoewel Frankrijk ook niet het enige land is met problemen door een te grote afhankelijkheid van de staat of daar teveel van verwachten.
In Duitsland zie je dezelfde soort problemen.
Haha en ze hebben nog een zachte g ookquote:Op maandag 15 januari 2007 00:53 schreef Apropos het volgende:
Ik heb het geluid niet aan staan, maar had de NPS ook wat Wildersstemmers zonder petten, kettingen en andere primatenattributen kunnen verzamelen? Dit is enigzins voorspelbaar.
Ah oke dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:51 schreef Apropos het volgende:
Wel in die mate. Ik geloof dat het land ook Spanje in dit opzicht overtrof.
Hoe weet jij dat ik een Franse achternaam hebquote:Op maandag 15 januari 2007 00:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat, Harry, als Caesar daar niet had huisgehouden, jij nu geen lelijke Prince-filmpjes kon verspreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |