Om welke 4 zou het hier gaan dan??quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef noekje het volgende:
Bart: weet je wat me goed doet? Als er aan het eind van de maand iemand gaat.
Als het maar één van de 4 is.
Sylvia Ilona misschien?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:11 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Om welke 4 zou het hier gaan dan??
Huub, Nathasia en ???
In deze volgorde:quote:Op zondag 14 januari 2007 14:11 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Huub, Nathasia en ???
Sylvia en ?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:11 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Huub, Nathasia en ???
Duidelijk Huub, Sylvia, Ilona en ik neem aan ook Nena.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:11 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Huub, Nathasia en ???
Ilona zit erbij, zou het ?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Duidelijk Huub, Sylvia, Ilona en ik neem aan ook Nena.
Waren dat jouw woorden 'een van de 4' of die van Bart?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef noekje het volgende:
[..]
In deze volgorde:
Brian, Natasia, NL en Bart. Het liefst wel met een tussenpoze van pak em beet 3 seconden.
Dat zijn de mijne. Bart boert gewoon op dat er één iemand uit moet. Ik wil dat er 4 uitgaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waren dat jouw woorden 'een van de 4' of die van Bart?
Denk niet van bart,quote:Op zondag 14 januari 2007 14:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waren dat jouw woorden 'een van de 4' of die van Bart?
Aha, dan snap ik 'mquote:Op zondag 14 januari 2007 14:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zijn de mijne. Bart boert gewoon op dat er één iemand uit moet. Ik wil dat er 4 uitgaan.
Is er iemand die met Natasia naar bed wil dan ??quote:Op zondag 14 januari 2007 14:17 schreef icekube het volgende:
OMG Natasia zou Huub op z'n bek geslagen hebben als hij met haar naar bed had willen gaan.
Nieuwsflits Nasty: Er zijn helaas gelukkig nog mensen in de villa die WEL smaak hebben...![]()
ja, als hij op de plee zit, dan komt er toch een hoop spontaniteit uitquote:Op zondag 14 januari 2007 14:25 schreef Danny het volgende:
Natanael heeft 'een vorm van spontaniteit' volgens zichzelf
Misschien kan 'ie spontaan ontbranden, da's ook een vorm van spontaniteitquote:Op zondag 14 januari 2007 14:25 schreef Danny het volgende:
Natanael heeft 'een vorm van spontaniteit' volgens zichzelf
Als je dat al spontaan vindquote:Op zondag 14 januari 2007 14:26 schreef icekube het volgende:
[..]
ja, als hij op de plee zit, dan komt er toch een hoop spontaniteit uit![]()
Nee, het is niet om aan te horen en NL heeft nu door dat het aankomt bij Ilona en gaat lekker door.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik de enige die niet goed wordt van NL ?
hoop dat dit aangeeft dat ze vandaag de rest van de stapel krijgen.quote:Sylvia laat zich niet kennen en is uiteindelijk met de nodige tegenzin toch aan de schoonmaakbeurt begonnen. Tsja, en het mag gezegd worden, de keuken ziet er direct een stuk beter uit. Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
Sterker nog: doordat Brian Nena en Natasia het uitje niet gunde (want Nena wil niet met dr benen wijd voor Brian) heeft Brian zelf het volgende slachtoffer aan Nathanael gegeven.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:30 schreef Miraaa het volgende:
Het is echt overduidelijk dat NL en Brain gisteravond op nieuwe plannen heeft zitten broeien.
Huub is over, want hij wil geen nieuwe hetse tegen zich......dus nu is Nena aan de beurt en brain is weer dom genoeg om mee te gaan.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
ik kan eht niet aan om te luisteren naar de stream van NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |