Nee, het is niet om aan te horen en NL heeft nu door dat het aankomt bij Ilona en gaat lekker door.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik de enige die niet goed wordt van NL ?
hoop dat dit aangeeft dat ze vandaag de rest van de stapel krijgen.quote:Sylvia laat zich niet kennen en is uiteindelijk met de nodige tegenzin toch aan de schoonmaakbeurt begonnen. Tsja, en het mag gezegd worden, de keuken ziet er direct een stuk beter uit. Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
Sterker nog: doordat Brian Nena en Natasia het uitje niet gunde (want Nena wil niet met dr benen wijd voor Brian) heeft Brian zelf het volgende slachtoffer aan Nathanael gegeven.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:30 schreef Miraaa het volgende:
Het is echt overduidelijk dat NL en Brain gisteravond op nieuwe plannen heeft zitten broeien.
Huub is over, want hij wil geen nieuwe hetse tegen zich......dus nu is Nena aan de beurt en brain is weer dom genoeg om mee te gaan.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
ik kan eht niet aan om te luisteren naar de stream van NL
Hij IS nepquote:Op zondag 14 januari 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Nl lijkt ook zo vreselijk nep...
Je bent toch niet serieus hequote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef partyyboyy het volgende:
NL is wel een sociale man
Begin hem steeds meer te waarderen
maar wat NL niet weet is dat Huub inmiddels never nooit Nena er meer uit gaat stemmenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: doordat Brian Nena en Natasia het uitje niet gunde (want Nena wil niet met dr benen wijd voor Brian) heeft Brian zelf het volgende slachtoffer aan Nathanael gegeven.
Nee en dat maakt het weer zo leuk dat Nena heel snel haar aansluiting heeft gevonden door dat spelletje Truth or Darequote:Op zondag 14 januari 2007 14:48 schreef Danny het volgende:
maar wat NL niet weet is dat Huub inmiddels never nooit Nena er meer uit gaat stemmen
En de laatste opgeven die blind goeroe Nathanael volgt?? Neuh, zo dom is hij nietquote:Op zondag 14 januari 2007 14:50 schreef happyme28 het volgende:
Zo in de prietpraat is hij wel te pruimen. Maar als het over het spel gaat, maakt hij echt de verkeerde keuzes als je het mij vraagt. Het had hem goed gestaan als hij nou eens tegen Brian in zou gaan, dan had ik 'm gewaardeerd, want hij ziet heus wel hoe Brian is. Hij liet hem niet voor niets in het begin links liggen.
Ik meen dat echt ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |