Het zou me anders niet verbazen als hij dat doet. Hij heeft aangegeven dat de relatie wat hem betreft over is, als zij niet vertrekt uit DGK. Waarom zou hij dan nog voor haar (niet zijn) kinderen zorgen? Ik zie het nog gebeuren dat hij die kinderen meeneemt: "Hier Tasia, zorg zelf maar je kinderen! Doei!"quote:Op zondag 14 januari 2007 12:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou helemaal mooi zijn. Buiten dat je kinderen niet bij zo'n gesprek moet hebben was dat NIET de afspraak. Wilgo zou komen om te praten. Als de kids meekomen is het een familiereünie en als DAT zo is ben IK iig uitgekeken.
als ze dat hopen zijn ze erg blind en vraag ik me af wiens oogkleppen groter zijn. Die van Natasia of die van de redactie.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:48 schreef pennep het volgende:
Of het voortrekken de belangrijkste reden is vraag ik mij sterk af. Ik kan mij ook voorstellen dat de redactie hoopt dat Natas lgaat inzien dat het zo niet meer verder kan.
HEt zou zwak zijn aan WIlgo z'n kant om de kinderen op die manier te gebruiken en zichzelf te verlagen naar Natasia haar niveau.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat het maar zo zou kunnen zijn, dat Wilgo de kinderen meeneemt.
hoe mooi dat ook zou zijn, de kids zitten bij zussen en nichtjes en buurvrouwen en wie er dan ook maar even op wil passen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het zou me anders niet verbazen als hij dat doet. Hij heeft aangegeven dat de relatie wat hem betreft over is, als zij niet vertrekt uit DGK. Waarom zou hij dan nog voor haar (niet zijn) kinderen zorgen? Ik zie het nog gebeuren dat hij die kinderen meeneemt: "Hier Tasia, zorg zelf maar je kinderen! Doei!"
Vóór hij naar Suriname vertrok, had hij haar al een ultimatum gesteld: Natasia moest zorgen dat ze bij zijn thuiskomst op 10 januari thuis moest zijn. Natasia bleef.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
HEt zou zwak zijn aan WIlgo z'n kant om de kinderen op die manier te gebruiken en zichzelf te verlagen naar Natasia haar niveau.
Als hij slim is, geeft hij een ultimatum, en zet hij haar radicaal voor het blok en eist hij dat ze er uit moet komen, want anders heeft ze geen gezin meer.
Het lijkt mij dat de voogdij van de kinderen niet automatishc naar Natasia toe zal gaan, aangaande wat we allemaal voorgeschoteld hebben gekregen oten Natasia haar kinderen verliet voor een sctrakke kop.
Allemaal dingen die haar tegen zullen werken.
Maar goed, als zij dat niet kan/wil inzien, dan is het nog een grotere mediahoer dan dat ik al dacht dat ze was.
Haar nicht vertelde Natasia gisteren aan de telefoon, dat Wilgo de kinderen vanmiddag op zou halen. Vandaar dat dit scenario beslist niet ondenkbaar is.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe mooi dat ook zou zijn, de kids zitten bij zussen en nichtjes en buurvrouwen en wie er dan ook maar even op wil passen.
Ben ik niet met je eens. Als ik het goed heb probeert de redactie door extra hulp voor de kinderen bijvoorbeeld de situatie nog een beetje draagelijk te houden. de redactie zal hiermee ook in zijn maag zitten en de case "van de vrouw die haar kinderen verliet voor haar rijbewijs/buikcorrectie" nu toch wel moet afgelopen moet zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Danny het volgende:
[..]
als ze dat hopen zijn ze erg blind en vraag ik me af wiens oogkleppen groter zijn. Die van Natasia of die van de redactie.
Inderdaad, vies authoritair mannetje. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Goed dat Sylvia gewoon weerwoord geeft en in tegenstelling tot Ilona niet gelijk buigt als NL piept.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Darklight het volgende:
Wat een loser die Nathanael
Dan schrijf je haar toch nalatigheid aanquote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Vóór hij naar Suriname vertrok, had hij haar al een ultimatum gesteld: Natasia moest zorgen dat ze bij zijn thuiskomst op 10 januari thuis moest zijn. Natasia bleef.
Natasia is een alleenstaande moeder en heeft alleen ouderlijk gezag. Wilgo is slechts haar partner, maar ze hebben nooit samengeleefd en hij is niet de verwekker van de kinderen.
Sylvia is een sterke speler, en NL is haar gewoon aan het prikken...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Inderdaad, vies authoritair mannetje. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Goed dat Sylvia gewoon weerwoord geeft en in tegenstelling tot Ilona niet gelijk buigt als NL piept.
dan mag ik hopen dat de redactie de kinderen NIET bij Natasia laat. Iedereen die in dat huis zit wil wel even z'n halve familie op visite hebben natuurlijk. Natasia doet het al slim door haar vriendinnen een volle dag kapster te laten spelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haar nicht vertelde Natasia gisteren aan de telefoon, dat Wilgo de kinderen vanmiddag op zou halen. Vandaar dat dit scenario beslist niet ondenkbaar is.
UIteindelijk zal het daar ook vast op uit gaan lopen als ze nu niet meteen haar verantwoordelijkheid neemt, ze begeeft zich iig op de weg daar naartoe.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan schrijf je haar toch nalatigheid aan
Het niet kunnen/willen zorgen voor haar kinderen?
Ik geloof dat de kinderbescherming ook wel aan het meekijken is...
Er zijn zelfs kamervragen gestelt over Natasia
Het kan toch nooit zo zijn dan 'miss thing' denkt haar kinderen even voor onbepaalde tijd te kunnen dumpen om aan haar uiterlijk te kunnen werken?
Dat gaat er bij mij niet in
Tis ook behoorlijk dom omdat dat publiekelijk te doen, maar dat terzijde...
heeft 'ie weleens wat van gekocht waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:01 schreef partyyboyy het volgende:
LOL wat heeft Brian gedaan bij Unilever?
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:02 schreef Danny het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat de redactie de kinderen NIET bij Natasia laat. Iedereen die in dat huis zit wil wel even z'n halve familie op visite hebben natuurlijk. Natasia doet het al slim door haar vriendinnen een volle dag kapster te laten spelen.
Ik zou als ik in het huis zou zitten ook m'n vrouw op laten draven als kapster. Niet alleen lekker de hele dag m'n wijffie bij me, maar haar er nog voor laten betalen ook
En zo heeft Natasia wel meer van die debiele geintjes waar de redactie maar klakkeloos mee accoord gaat
Ja dat hoorde ik Brian net ook zeggenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef Danny het volgende:
er staat STROOM op het hek?!?!
maar dat MOET bullshit zijn. die kids die gisteren bij het hek naar Nena schreeuwden zouden zijn opgepakt (???). verder zou dat ook nog gevaarlijk zijn omdat het hek onder stroom staat?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik Brian net ook zeggen![]()
die waren om 3:30 uur nog heel druk spelletjes aan het spelen, weet niet tot hoelaat ze zijn door gegaanquote:Op zondag 14 januari 2007 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
Nena is nog volledig bewusteloos
EDIT: en Huub ook!
Hmm...ik vond het ook wat vergezocht van Brian maar mss staat er een duidelijke waarschuwing aan de buitenkant van het hek dat er stroom opstaat? Zodat eventuele fans weten dat ze het hek beter niet kunnen aanrakenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dat MOET bullshit zijn. die kids die gisteren bij het hek naar Nena schreeuwden zouden zijn opgepakt (???). verder zou dat ook nog gevaarlijk zijn omdat het hek onder stroom staat?
Dat lijkt me dan toch een ernstig gevaar voor de volksgezondheid. Als dat zomaar MAG dan zet ik 's nachts ook 220 op m'n voordeur en auto.
Ik verwacht dat het ook zwakstroom is net als schrikdraadquote:Op zondag 14 januari 2007 13:23 schreef demins het volgende:
Misschien het hek rond de paardenbak? zwakstroom dan
Tuurlijk wordt er niemand opgepakt voor een beetje schreeuwen op straat, en dat schrikdraad verboden is heb ik ook nog nergens gelezen.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dat MOET bullshit zijn. die kids die gisteren bij het hek naar Nena schreeuwden zouden zijn opgepakt (???). verder zou dat ook nog gevaarlijk zijn omdat het hek onder stroom staat?
Dat lijkt me dan toch een ernstig gevaar voor de volksgezondheid. Als dat zomaar MAG dan zet ik 's nachts ook 220 op m'n voordeur en auto.
ik was om half 5 thuis en dan was er niks meer te zien, dus eerder dan die tijd !quote:Op zondag 14 januari 2007 13:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
die waren om 3:30 uur nog heel druk spelletjes aan het spelen, weet niet tot hoelaat ze zijn door gegaan
Waarom moet dan in GODSNAAM Wilgo nog langskomen?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:52 schreef happyme28 het volgende:
Nena is ook opgestaan en gaat de douche in. Natasia benadrukt nog maar eens dat het niet gaat gebeuren dat ze het huis uit gaat.
Ze wil natuurlijk alles EN in het huis alle luxe EN een slaaf die voor haar klaar staat, rotzooi regelt en voor haar kinderen zorgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom moet dan in GODSNAAM Wilgo nog langskomen?
Laat die jongen lekker een nieuw leven opbouwen met z'n nieuwe vriendin en laat Natasia lekker de tiefus krijgen.
jij HAAT haar echt heh?? ik heb te doen met je.. sterktequote:Op zondag 14 januari 2007 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom moet dan in GODSNAAM Wilgo nog langskomen?
Laat die jongen lekker een nieuw leven opbouwen met z'n nieuwe vriendin en laat Natasia lekker de tiefus krijgen.
zoveel haar heb jij niet dat ze daar de hele dag mee bezig kan zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 13:02 schreef Danny het volgende:
[..]
d
Ik zou als ik in het huis zou zitten ook m'n vrouw op laten draven als kapster. Niet alleen lekker de hele dag m'n wijffie bij me, maar haar er nog voor laten betalen ook
En zo heeft Natasia wel meer van die debiele geintjes waar de redactie maar klakkeloos mee accoord gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |