Fok! kaartenactie o.a.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef Zigger het volgende:
[..]
Kun je dit aub kort toelichten? Ben zeer nieuwsgierig....
Ze is 19 hoor, ze mag neuken met wie, zo vaak en op welke wijze ze maar wil. Dat probleem zie ik niet echt. Het gewelddadige karakter van Brian baart mij meer zorgen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:06 schreef Lieve het volgende:
En dan dat voorstel om te neuken voor een kaartje!! Dit moet stoppen hoor! Dat meiske is pas 19!!!! NEGENTIEN JAAR REDACTIE!!! DOE NORMAAL! GRIJP IN EN DOE NORMAAL ZEG!
ik luister mee, overigens is het niet MIJN brief, maar HAAR briefquote:Op zondag 14 januari 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
Danny: ze hebben het weer over je brief
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik luister mee, overigens is het niet MIJN brief, maar HAAR brief
Ik heb 'm alleen maar wereldkundig gemaakt
iemand? (de Martin waar NL het steeds over heeft en waar ie naast heeft gezeten op z'n homo-uitje)quote:Op zondag 14 januari 2007 12:08 schreef Danny het volgende:
wie is Martin?
Iemand van de redactie. Er gaat altijd iemand mee om hen te begeleiden. Ze worden niet alleen gelaten.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
iemand? (de Martin waar NL het steeds over heeft en waar ie naast heeft gezeten op z'n homo-uitje)
Ja, dat bedoel ik ook. Tuurlijk mag ze doen met wie en wat ze wil, maar deze Brian is dus echt knettertje knetter. Heeft echt een supergroot geestelijk probleem en is blijkbaar enorm op die gekke onstabiele moeder van hem gericht. In combinatie met frustratie en opgekropte agressie, in combinatie met dat andere loco wijf daar..... dat is bijzonder gevaarlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze is 19 hoor, ze mag neuken met wie, zo vaak en op welke wijze ze maar wil. Dat probleem zie ik niet echt. Het gewelddadige karakter van Brian baart mij meer zorgen.
Gebeurt wel is vaker dat. Dan voert iemand van het personeel ze.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:14 schreef Lieve het volgende:
Sylvia ook nog niet wakker? Staan die paarden op... niemand te wachten? Zal toch niet? Op stream 3 lijkt het alsof er 1 is opgestaan. Denk dat dat Sylvia is?
Tsssk... moet ze nodig zeggen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
Natas: "Zoek een baan" ( over de streamers)
+ NLquote:Op zondag 14 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Ik heb werkelijk nog NOOIT iemand gezien met ZULKE grote oogkleppen op als Natasia.
Martin Broziusquote:Op zondag 14 januari 2007 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
iemand? (de Martin waar NL het steeds over heeft en waar ie naast heeft gezeten op z'n homo-uitje)
quote:
Welnee! Er stonden wel wat onaardige voornemens op de fake-weblog van Natanael...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:22 schreef Black_king het volgende:
Er zijn dus serieuze bedreigingen geweest tegen de bewoners van DGK?
Martin is de beveiliger/chauffeur... Hij gaat mee op de meeste uitjes en heeft ook bill clinton beveiligd. (was op zelfde dag als miljonairs fair geloof ik)quote:Op zondag 14 januari 2007 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Het zit er bijna op!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:27 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af hoe zo'n Wilgo het zo lang met zo'n troela heeft weten uit te houden
Ik probeer dit gedoe geen rol te laten spelen in de relatie naar mijn kindjes. ( ik zeg kindjes, maar... de oudste scheelt niet veel met de jongste in het huis. Is misschien niet echt een kindje meer? Toch blijven je kindjes altijd je kindjes, al zijn ze zestigquote:Op zondag 14 januari 2007 12:20 schreef uitgeslapen het volgende:
@Lieve 12:17, Ik hoop niet schaterlachen en tranen met tuiten huilen binnen een tijdspanne van een uur. Zo'n emotionele achtbaan zou verwarrend zijn voor die kleintjes ;-)
Ik geef je helemaal gelijk...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:17 schreef Lieve het volgende:
Get a life, zoek een baan Natas... Ik werk! En heb een leven. En ik zorg goed voor mij en de mijnen. Mijn kindjes hebben een mama, ik ben er om met ze naar de dokter te gaan, met ze te lachen en met ze te huilen en ben de eerste die ziet als er iets is in het leven van mijn kindjes!
17.00 idd. Ik tune dan wel weer in. Zo te zien is er nog niets gaande. Latequote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef snkr-xxx het volgende:
ik dacht gelezen te hebben om 17.00u. ik word echt chagerijnig als die camera's daadwerkelijk uit gaan.
Als hij de kids meeneemt, is het juist goed als die camera's uit gaan. Als de kinderen er niet bij zijn, zouden de camera's gewoon moeten blijven draaien.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef snkr-xxx het volgende:
ik dacht gelezen te hebben om 17.00u. ik word echt chagerijnig als die camera's daadwerkelijk uit gaan.
Ik neem aan dat de kinderen niet meekomen wanneer er een gesprek moet plaatsvinden over het wel of niet beeindigen van een relatie...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als hij de kids meeneemt, is het juist goed als die camera's uit gaan. Als de kinderen er niet bij zijn, zouden de camera's gewoon moeten blijven draaien.
Onzin, alles in het huis moet voor ons zichtbaar blijven (uitgezonderd Tien personeel ed)quote:Op zondag 14 januari 2007 12:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als hij de kids meeneemt, is het juist goed als die camera's uit gaan. Als de kinderen er niet bij zijn, zouden de camera's gewoon moeten blijven draaien.
Als hij komt, dan ongeveer 17.00uurquote:Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef Danny het volgende:
hoe laat komt wilgo?
Omdat je kinderen niet zonder contract mag filmen/uitzenden. Daar gelden speciale regels voor, die nogal afwijken van de regels die voor volwassenen gelden.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Onzin, alles in het huis moet voor ons zichtbaar blijven (uitgezonderd Tien personeel ed)
Als ze problemen daarmee heeft, moet ze maar lekker opzouten. Dat is het spel....
MAar goed, Het is niet zo zeer wat voor een uitzxonderingspositie Natasia blijft krijgen bij DGK, het is hoelang de andere bewoners dit gaan tolereren.
Ik bedoel, waarom moet Sylvia wel camera's bij de begrafenis van haar opa toelaten (wat overmacht is) en Natasia niet (wat totaal in haar macht ligt)...
Als dat tegen de belofte is, zullen de bewoners massaal opstappen, vermoed ik. Het vertouwen beschamen zullen de redactieleden nooit doen.....quote:Op zondag 14 januari 2007 12:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
DAt snap ik, maar ik had het meer over wel of geen camara's bij het Wilgo/Natasia debakel.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat je kinderen niet zonder contract mag filmen/uitzenden. Daar gelden speciale regels voor, die nogal afwijken van de regels die voor volwassenen gelden.
Omdat de redactie 'de zwarte diva' voortrekt en daarmee het programma om zeep helpt.[/quote]quote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef Sonique het volgende:
Ik bedoel, waarom moet Sylvia wel camera's bij de begrafenis van haar opa toelaten (wat overmacht is) en Natasia niet (wat totaal in haar macht ligt)...
Omdat het maar zo zou kunnen zijn, dat Wilgo de kinderen meeneemt.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
DAt snap ik, maar ik had het meer over wel of geen camara's bij het Wilgo/Natasia debakel.
wel die van de kijkers kennelijkquote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef Black_king het volgende:
[..]
Als dat tegen de belofte is, zullen de bewoners massaal opstappen, vermoed ik. Het vertouwen beschamen zullen de redactieleden nooit doen.....
dat zou helemaal mooi zijn. Buiten dat je kinderen niet bij zo'n gesprek moet hebben was dat NIET de afspraak. Wilgo zou komen om te praten. Als de kids meekomen is het een familiereünie en als DAT zo is ben IK iig uitgekeken.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:47 schreef Tissik het volgende:
Omdat het maar zo zou kunnen zijn, dat Wilgo de kinderen meeneemt.
[/quote]quote:Op zondag 14 januari 2007 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat de redactie 'de zwarte diva' voortrekt en daarmee het programma om zeep helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |