quote:Op zondag 14 januari 2007 09:30 schreef F04 het volgende:
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/6294ScreenShot004.jpg]afbeelding][/URL]
Goedemorgen
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/4846ScreenShot003.jpg]afbeelding][/URL]
Daar ligt ze dan, de diva met grote zorgen. Vandaag loopt de deadline van Wilgo af, maar misschien blijft ze alsnog. Vanavond komt manlief langs. Kunnen de twee alles goed praten of lopen ze vanavond samen De Gouden Kooi uit?
Omdat het plaatje dan heel groot word weergegeven.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:38 schreef demins het volgende:
[afbeelding]
@F04 Waarom gebruik je niet de "direct url" ?
"Ge"?quote:Op zondag 14 januari 2007 09:43 schreef demins het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ge moet dan wel de breedte aanpassen: 580 pixels
Ik kan heel ver gaan als het jou betreft, he?quote:Op zondag 14 januari 2007 09:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Ge"?![]()
![]()
Bedankt voor je kaartje.Met hondjes!!
![]()
![]()
![]()
Ik doe hetzelfde maar gebruik dan niet de BBcode, maar de direct url (tweede van boven), dat gaat dan net zo snel.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:49 schreef F04 het volgende:
Ik ga het liefst zo snel mogelijk te werk en dat is screencap maken en dan uploaden op imagebee, en die geeft dan weer BBcodes enzo...
quote:
Ik vind het rustgevend om naar slapende bewoners te kijken. Zo lijken ze 'bijna' aardig.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan heel ver gaan als het jou betreft, he?
'Ge' was een typefout die ik wel leuk vond om te laten staan! Jij bent er ook al vroeg bij!![]()
Je bent weer helemaal bij!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu eens een paar afleveringen op tv achter elkaar te kijken, want ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste tijd niet echt intensief heb gevolgd maar wat zit er toch voor achterlijkde domme schofterige kutlui in die Kooi
Natanael, Natasia, Brian, Bart en Nena zijn echt om te kotsen zo irritant, dom en achterbaks
De enige die ik nog enigszins sympathiek vind overkomen is Huub en Sylvia... Ilona is me te nietszeggend
Je bent nét op, en het eerste waar je aan denkt is... éven iets rustgevends. Het tweede is... Demins zingend in een hondenpak. Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 14 januari 2007 10:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het rustgevend om naar slapende bewoners te kijken. Zo lijken ze 'bijna' aardig.![]()
Hoe ver? Jij in hondenpak zingend voor de deur?![]()
Update-topicquote:Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef J-Will het volgende:
kan iemand mij even bijpraten?
Zijn er mensen die misschien weg willen?
Hoe zit het tussen Nena en Brian & Bart en Lesley?
Nog sappige dingen gebeurd // is de nieuwe Nicolaas al opgestaan?
Ik vind dit niet kunnen, het is blijven of gaan en al zeker geen gesprekken zonder camera's.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef F04 het volgende:
Jaah, de brief van Natasia gisteren.
Vandaag komt Wilgo om 5 uur om met Natasia te praten. Ze gaan in het kantoor zetten zonder camera's.
linkje staat in m'n sigquote:Op zondag 14 januari 2007 10:19 schreef Zigger het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen, het is blijven of gaan en al zeker geen gesprekken zonder camera's.
TOTAAL ABSURD!!!!!
Waar kan ik die brief trouwens terugvinden?
Nu nog eerst op het goede formaat (580 pixels) maken in Paint of Photoshop. Dan ben je die rode stippelrand kwijt en verstoor je de pagina-lay-out niet.quote:
ik vind het wel fijn als je door aan te klikken een groter plaatje te zien krijgt eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Nu nog eerst op het goede formaat (580 pixels) maken in Paint of Photoshop. Dan ben je die rode stippelrand kwijt en verstoor je de pagina-lay-out niet.
Zie SCquote:Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent nét op, en het eerste waar je aan denkt is... éven iets rustgevends. Het tweede is... Demins zingend in een hondenpak. Gaat het wel goed met je?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |