Laat hier weten wat je voelde toen je zijn muziek hoorde.. en alle andere dingen die je kwijt wil.quote:“a love story”
honey i told you
that these things never last
and one of these days now
you`ll start dreaming of the past
when life was once too short for all the things we`d do and the shots we`d call
and endless summer without a fall
when promises were meant to keep
and nighttime wasn`t meant for sleep
a love story at it`s peak
doesn`t it feel good
to know that you`ve been loved
and doesn`t it make you
laugh when you think of
the day when we all got lost on the old mans farm
just trying to get across
it was only then i knew what love was
sunday mornings that never ended and hangovers that never mended
a love story at it`s peak
Hier sluit ik me bij aan. De limewire is inmiddels opgestartquote:Op zondag 14 januari 2007 17:04 schreef Lief-visje het volgende:
Lekkere muziek ! Mooie stem !
So Sweetquote:
Jeff én Tim Buckley wat mij betreft.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef cafca het volgende:
Goeie muziek
Ook zijn werk met the National Bank kan ik aanbevelen!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het af en toe wel érg op Jeff Buckley vind lijken..
de makkelijke muziek is vaak het lastigste om te makenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
B A Part van het nieuwe album is weer net even anders, klinkt iets 'makkelijker'.. zeker niet minder interessant..
bij een buitenlands programma franse zender live optreden overigens.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op welke zender, bij welk programma?
hij deed een paar nummers. Er werd niet aangegeven wat de naam van het nummer was.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk nummer?
zou het snel uitverkocht zijn? Kan me voorstellen dat ik er ook naartoe wilquote:Op zondag 18 februari 2007 00:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wordt gewoon Oosterpoortje dan.. vorige keer stond hij nog in Vera. Maandag bellen voor kaarten.
Ik zie je daar! Je bent de man..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef ralfseltje het volgende:
Ik ben erbij in de Oosterpoort, vandaag maar meteen een kaartje gehaald
Oh dat zou wel heel cool zijn! Ik ken zijn muziek nu al een paar jaar en hij is gewoon ZO goed. Zo mooi.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:10 schreef JH87 het volgende:
Ik weet niet wat Kon Nach voor moet stellen. Logischerwijs ga je uit van Koninginnenach, maar dat is dit jaar toch weer gewoon de 29e dacht ik zo.![]()
Volgens mij sta je alleen voor het podium in Groningen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iedereen wil naar Paradiso, wij hebben dan in Groningen ons 'eigen' concert..
Haha.. ik neem sowieso mensen mee..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef nipeng het volgende:
[..]
Volgens mij sta je alleen voor het podium in Groningen.
Ik ik ik!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Al die mensen die in oktober in Vera waren zullen er ook wel zijn. Die zitten blijkbaar niet op FOK!
Oh, en hierna hou ik op met gespam, maar hier nog een fragment van wat ik schreef naar aanleiding van zijn optreden in Tilburg april 2005:quote:Piece
Maury The Pawn
All Is Not Lost
Something Real
U
No One Would Ever Know
New York
From Grace
Cecilia
Stay Home
B A Part
Adelaide
Dreamweaver
quote:Het afsluitingsoptreden was voor Thomas Dybdahl, wéér een Noorse zanger, en weer met band. Geweldige muziek, en wat een optreden! Het was nog wel een rotzooi, maar ik heb genoten. Weer veel interactie met het publiek, vooral onderstaande was werkelijk geniaal!
Vrouw: 'The songs on the cd are a lot faster, you should play them faster!'
Thomas: 'Really? Mompelt wat met mede-bandleden Is that a problem?'
Vrouw: 'For me it is.'
Thomas: 'Well, maybe that´s just how we play them
live.'
Vrouw: 'But it´s my birthday!'
Thomas:'Oh, okay. Than this one is
specially for you: . . . . This one is called Stay Home.'
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo beter? Dat kan niet eens. Sowieso een non-vergelijking.
De gustibus non discutandum. Als ik de mensen in het Rice-topic zie, ben ik blij dat zij niet hier komen. Wat een onbeschaafde reacties op tegenslagen.
Ik kom in allebeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo beter? Dat kan niet eens. Sowieso een non-vergelijking.
De gustibus non discutandum. Als ik de mensen in het Rice-topic zie, ben ik blij dat zij niet hier komen. Wat een onbeschaafde reacties op tegenslagen.
Ik ken meer volk dat naar Paradiso gaat dan naar Oosterpoort hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Spec, je gaat naar Paradiso!! Wat goed.. post je even een verslagje na afloop?
Ja hoor, woensdagavond gaat me misschien niet lukken, maar donderdag staat ie eropquote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Spec, je gaat naar Paradiso!! Wat goed.. post je even een verslagje na afloop?
Tot hoe laat gaat dat bandje door, en wat kost dat? Mss dat ik anders daar ook nog wel even ga kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond
Ik ga daarna nog naar m'n oude bandje, die speelt in de kleine zaal
Kzal eens kijken, moet ook nog met de trein terug naar Amersfoortquote:Op woensdag 25 april 2007 11:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Ehm, ze spelen om 0.00
En entree weet ik niet, misschien kun je d'r ook nog wel in met een stempel van je Thomas Dydahl kaartje!
Ik weet nu ook hoe dat is..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt gewoon met hem gesproken!
Zeker niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef ralfseltje het volgende:
Ah zo te zien ben ik niet de enige Groninger bij Tom Mcrae straks!
En.. wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:42 schreef Roellio het volgende:
De dames uit mijn sociale kring zijn er tegenwoordig ook helemaal gek van. Grappig dat ik 't hier tegenkom, dacht dat niemand het kende.
Niet helemaal mijn smaak, maar qua zang en muziek best goed hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En.. wat vind je er zelf van?
Je kent ze klaarblijkelijk niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De dames uit je sociale kring hebben hart, oren, ogen en gevoel op de juiste plaats!
Ook wel de Gouden Combinatie genoemdquote:Op maandag 23 juli 2007 16:25 schreef Spec87 het volgende:
Behalve z'n Fender Telecaster en de Vox AC30?
Jazeker. Check je pm.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat al ergens te zien/horen?
Nou, Stanley, weer eens wat nieuws.quote:28 maart wordt The National Bank in Vera verwacht, dat is Thomas Dybdahl begeleid door leden van Jaga Jazzist. Dat wordt erg de moeite waard!
Tot daar hé.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sowieso bier voor jou 28/3!
Vera-postersquote:Op maandag 30 juni 2008 13:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
JH, ik heb trouwens van Vera nog een hele vette poster van The National Bank meegekregen. Hangt nog altijd vrij prominent in de woonkamer. Goede kwaliteit materiaal ook.
Altijd! Dat zou je een donders goed biertje opleveren.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
JH, als je de Vera-poster van National Bank nog verlangt te bezitten, laat het me weten.
Dat zou heel vet zijn. Als 'ie dan ook even naar Rotown/Watt of desnoods Paradiso komt, dan hoef ik niet helemaal dat roteind naar Groningen af te leggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Programmeur Vera heeft mij gezegd dat 'de plannen verschoven zijn naar het najaar'.
Absoluut. Ben ik zo trots op.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Relativerend en nuchter als een echte 'Ollander.
druk mee bezigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik houd niet van albums die bij de eerste keer meteen 'lekker in het gehoor liggen'.
Laat het groeien, baby.
Kickje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Noorse singer/songwriter Thomas Dybdahl is een cadeautje voor de muziekliefhebber. Zijn hoge stem, onberekenbare teksten en bijzondere begeleiding (door \'That Great October Sound\') maken het luisteren naar zijn muziek een zeer speciale ervaring.
Zelf werd ik op een gure dag in november vorig jaar door een vriendin gewezen op zijn bestaan. Nog diezelfde avond zou hij optreden in \'de stad\'. Ik besef nu pas wat ik gemist heb, maar het openen van dit topic moet mij in staat stellen mijn smart te halveren.
[ afbeelding ]
Juweeltje is \'A Love Story\'
[..]
Laat hier weten wat je voelde toen je zijn muziek hoorde.. en alle andere dingen die je kwijt wil.
quote:sometimes it`s hard to see the change from where you stand
you wake up in a pool of your own selfpity
you try hard to lose whatever dignity she`s left you with
but maybe it`s time to realise that you`re stained but not weak,
calm but not sleak, she`s out of your league
it`s always been you
speak out your name and try to hold a thought for one damn minute
you told me yourself you`d all appreciate a man of thought
cause this is hightrade out, but you would ever have me do for something new
cause in your own stream of thought betray is all you can, desperate man...
it`s always been you
quote:I often wonder how exciting life would be
If only I would seize the opportunity
To break free of all conventions and comfort
But a worried face soon comes over me
But I am only once, not twice
At the mercy of dice
At the mercy of dice
We went to bed and turned the stereo on low
Heard the timber creek and windows rattled gently
Allthough we smiled there were no words left to say
A soothing draft was all I had for company
At the mercy of dice
At the mercy of dice
Tnx, dankzij jouw bericht nu ook kaartjes voor april.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:31 schreef Obiekulu het volgende:
Tickets binnen voor april, in Utrecht.
Aanrader hoor!
Leuk!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Tan het volgende:
[..]
Tnx, dankzij jouw bericht nu ook kaartjes voor april.Hopelijk gaat het ook gewoon door enzo.
Ik las het ja, het is al drie keer verzet... Het lijkt me echt supertofquote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Leuk!
En laten we het inderdaad hopen.. het Metropole Orkest staat al twee jaar te trappelen, ik denk dat het heel bijzonder wordt.
Binnen, ziet er geweldig uit. Goede kwaliteit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef Obiekulu het volgende:
De zgn October-trilogie is opnieuw uitgebracht op vinyl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |