Oh, en hierna hou ik op met gespam, maar hier nog een fragment van wat ik schreef naar aanleiding van zijn optreden in Tilburg april 2005:quote:Piece
Maury The Pawn
All Is Not Lost
Something Real
U
No One Would Ever Know
New York
From Grace
Cecilia
Stay Home
B A Part
Adelaide
Dreamweaver
quote:Het afsluitingsoptreden was voor Thomas Dybdahl, wéér een Noorse zanger, en weer met band. Geweldige muziek, en wat een optreden! Het was nog wel een rotzooi, maar ik heb genoten. Weer veel interactie met het publiek, vooral onderstaande was werkelijk geniaal!
Vrouw: 'The songs on the cd are a lot faster, you should play them faster!'
Thomas: 'Really? Mompelt wat met mede-bandleden Is that a problem?'
Vrouw: 'For me it is.'
Thomas: 'Well, maybe that´s just how we play them
live.'
Vrouw: 'But it´s my birthday!'
Thomas:'Oh, okay. Than this one is
specially for you: . . . . This one is called Stay Home.'
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo beter? Dat kan niet eens. Sowieso een non-vergelijking.
De gustibus non discutandum. Als ik de mensen in het Rice-topic zie, ben ik blij dat zij niet hier komen. Wat een onbeschaafde reacties op tegenslagen.
Ik kom in allebeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo beter? Dat kan niet eens. Sowieso een non-vergelijking.
De gustibus non discutandum. Als ik de mensen in het Rice-topic zie, ben ik blij dat zij niet hier komen. Wat een onbeschaafde reacties op tegenslagen.
Ik ken meer volk dat naar Paradiso gaat dan naar Oosterpoort hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Spec, je gaat naar Paradiso!! Wat goed.. post je even een verslagje na afloop?
O of P?quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef ralfseltje het volgende:
Ik krijg er steeds meer zin inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hoor, woensdagavond gaat me misschien niet lukken, maar donderdag staat ie eropquote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Spec, je gaat naar Paradiso!! Wat goed.. post je even een verslagje na afloop?
Oosterpoortquote:
Tot hoe laat gaat dat bandje door, en wat kost dat? Mss dat ik anders daar ook nog wel even ga kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga daarna nog naar m'n oude bandje, die speelt in de kleine zaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kzal eens kijken, moet ook nog met de trein terug naar Amersfoortquote:Op woensdag 25 april 2007 11:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Ehm, ze spelen om 0.00om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En entree weet ik niet, misschien kun je d'r ook nog wel in met een stempel van je Thomas Dydahl kaartje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet nu ook hoe dat is..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt gewoon met hem gesproken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop