Anja heeft niet genoeg "persoonlijkheid" om zoiets over te brengen..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Wendy snapt Anja's sarcasme niet
Dom wijf
Eens met Scanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon (VERREWEG de beste stem + ze heeft de X factor)
2) Anja (geweldige stem, géén X factor)
3) Christian (wat mindere stem, wél de X factor)
Anja heeft toch gewoon gelijk... het is een wedstrijd die valt of staat met geluid... als je dan niets hoort tijdens je optreden zou ik ook pissed zijn... en ik vind dat ze het netjes heeft opgelost nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De productie heeft nu zoiets van "We laten Anja denken dat ze d'r excuses aanbied maar ondertussen graaft ze nog dieper haar eigen graf door het publiek even er aan te herinneren wat ze deed. "
Nee, het heet Kiss from a rosequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:44 schreef Gia het volgende:
Dat ene nummer heette toch niet 'bad man forever' maar 'Batman forever'.
Het klopt van geen kant de productiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Haha, of we starten even Licence to Kill in.
Dat was Goldfinger hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to killquote:
ze hadden de band al klaar gezet voor de sing-offquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Niet waar. Het was Goldfingerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to kill
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to kill
Ja, ik vond het genant zelfsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:42 schreef Logician het volgende:
Die reactie van henk op sharon zat zo vol woede, dat ik het idee krijg dat hij behoorlijk pissed was over de reactie van henk jan smits op anja carrey, een behoorlijk sneue reactie imho..
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef Gezondaar het volgende:
Nou ja, als iedereen zegt dat het LtK was, dan zal het wel zo zijn![]()
Toch dacht ik echt Gf te horen. Weird...![]()
Dan was het balen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel dat dat de vraag was voor één miljoen.![]()
Ah doe normaal! X6 was om te janken zo slechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:44 schreef Gia het volgende:
Dat ene nummer heette toch niet 'bad man forever' maar 'Batman forever'.
Die uitspraak van Wendy is super beroerd.
De kandidaten zitten ook in de reeeeed room, i.p.v. in de red room.
Echt erg..
Mijn volgorde:
1 X6
Morgen op de wip: Melanie, Dorine/Hearts
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef Logician het volgende:
6. Melanie = Leuke stem - X factor
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
ze hadden de band al klaar gezet voor de sing-off
Tof, dat sterkt mijn zelfvertrouwenquote:
Ja, dat snapte ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef PeRi het volgende:
Wat een choatisch eind zeg, Wendy in de Red Room en dan na 5 minuten een afsluiting met zn allen. Vind het maar niks zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |