Daar moeten ze écht wat aan gaan doen ja. Op deze manier lijkt iedereen door de mand te vallen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Geluidsmensen, zorg toch eens voor goed geluid.
Als ik het me goed herinner een verpauperde school, waar de nonnen les gaven. Leerlingen zongen dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Heb ik het goed? Wordt dit eigenlijk gezongen door nonnen? En lopen ze nu rond als slonzige bR33zAhs? En is dit een beetje vals?
Als ze slim is, maakt ze rechtsomkeert, samen met Sharon, en proberen ze zelf iets op te bouwen voor henzelf, zonder dat zo'n glibberige Henkjan (zo goed BVO!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als zelfs X6 tegen gaat vallen, is het wel echt heel erg. Waar blijft Anja om alles te redden?
yep, gangsterachtige r&b-leerlingen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ik het me goed herinner een verpauperde school, waar de nonnen les gaven. Leerlingen zongen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |