Tevens een fijnere baardquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:31 schreef Falco het volgende:
Morgenavond de finale tussen de toffe brillen-dragers
Adams vind ik wel een toffere bril hebben.
Die OPquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:30 schreef Bruce117 het volgende:
De Finale is Bekend.
Martin Adams - Phil Nixon.
Zal zoals verwacht Adams winnen of zal de naam Phil toch iets extra's met zich meebrengen.
[afbeelding]
Hij gooide echt als een dweil... Als Nixon niet had gewonnen, dan had Adams hem wel ingemaakt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:33 schreef 9christensen het volgende:
als de ruiter met een beetje fatsoenlijke scores begon, had ie wel gewonnen
Tja, dat is dan ook een van de essentiele dingen bij het dartenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:33 schreef 9christensen het volgende:
als de ruiter met een beetje fatsoenlijke scores begon, had ie wel gewonnen
Zeker netjes interview en goed verwoord.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:40 schreef wdn het volgende:
De Ruiter:
Ik heb gevochten. Ik heb niet opgegeven maar Nixon heeft verdiend gewonnen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:45 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Zeker netjes interview en goed verwoord.
Tenminste niet zo'n huilie als barney.
Heel mijn topic verpest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:10 schreef mitt het volgende:
Ik hoop toch nog op een stuntje van The Sensation.
[afbeelding]
Mr. Darteritusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:10 schreef mitt het volgende:
Ik hoop toch nog op een stuntje van The Sensation.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Mooie finale van de Bejaarden Darts Organisation.
Klaasen en King staan er ook tussenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Marcosss het volgende:
http://www.partybets.com/cgi-bin/intro.cgi?bf=Sid%3D31518%26l%3D
Wie staat daar op 4?![]()
Die Nixon mag ik wel. Lijkt mij een aardige gozerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben morgen de enige die voor Nixon gaat strijden zie ik.
Nixon ook wel denk ik...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Adams wil heel graag winnen staat in de Veronica gids, de eerste bladzijde van zondag.
The Fratellis - Chelsea Dagger?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef The_Verve het volgende:
Zal hier vast vaker gevraagd zijn maar hoe heet dat Lakeside-liedje die ze op SBS6 vaak draaien?
Maar dat staat niet in de Veronica-gidsquote:
Mwah. Is weer beetje Hollands gemekker. Is gewoon een leuk toernooi, jammer dat de twee grijze muizen de finale halen...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben een week op wintersport geweest, heb de helft maar doorgekregen, maar dit kan qua gemiddeldes en qua uitstraling gewoon niet eens in de buurt komen van het PDC-WK lijkt mij .... mag het woord aanfliuting cq flop gebruikt worden?
De echte grote namen missen.. oké, Adams, King, maar voor de rest..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Is weer beetje Hollands gemekker. Is gewoon een leuk toernooi, jammer dat de twee grijze muizen de finale halen...
Ja hoor, dat zeker. Ik zie het alleen binnen nu een 3 jaar van de buis gaan, iedereen gaat naar de PDC.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is toch wel een leuk toernooi? Uitstraling genoeg hoor...
Daarmee doe je ze toch echt tekort. Zeker Adams. Ik vind hem allesbehalve een grijze muis. Geen karikatuur zoals King en Hankey, maar toch...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Is weer beetje Hollands gemekker. Is gewoon een leuk toernooi, jammer dat de twee grijze muizen de finale halen...
Het bier staat koudquote:Op zondag 14 januari 2007 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
19.00.
Wel leuk, maar qua uitstraling haalt het het niet hoor... maar goed, ik hoop 7-2 voor Adamsquote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is toch wel een leuk toernooi? Uitstraling genoeg hoor...
Liedje over de Lakeside inderdaad.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:45 schreef Siegfried het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Dagger?
Of dat liedje over de lakeside?
en een hoop gelulquote:Op zondag 14 januari 2007 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
SBS begint trouwens al om 18.00, zou wel een samenvattinkje van het toernooi zijn ofzo.
Wanhoop niet, Co Stompé blijft gewoon hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat dit het einde wordt voor de BDO.
3quote:Op zondag 14 januari 2007 18:58 schreef Arcee het volgende:
Het is sowieso triest en onzinnig dat er 2 bonden zijn.
Ah dat verklaart ook waarom hij zonder coltrui aan de bar hingquote:Op zondag 14 januari 2007 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Co is duidelijk anti-PDC, vooral door het geld waar mee gezwaaid wordt.
Iedereen kan naar de PDC volgens mijquote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kan klaasen naar de PDC???
Hij gooit het snelste van iedereen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Vakkie_W het volgende:
van de VoortWat heeft die gozer nou laten zien?
van Gerwen, Klaassen en van de Voort gaan naar de andere bondquote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef nightfall het volgende:
ik heb het gemist,. gaan ze nou?
Niet als je in de finale staat van de Lakeside (sinds dit jaar pas).quote:
Kan die mooi met Baxter gaan spelenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gooit het snelste van iedereen.
Hoezo was toch al? Als winnaar de volgende 3 jaar automatisch meedoen....quote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet als je in de finale staat van de Lakeside (sinds dit jaar pas).
Daar staan ze niet in dusjaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf de halve finalequote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gooit het snelste van iedereen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:09 schreef KneiterS het volgende:
Is het op de BBC helemaal live? of weer met vertraging?
Tjs, als je ergens anders meer kan krijgen voor niets presteren waarom niet. In het geval van van der Voort dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Tsjongejonge wat een schertsvertoning van Klaassen, Van Gerwen en vooral Van der Voort... die laatste heeft nog helemaal nooit iets gepresteerd en die andere 2 moeten nog maar bewijzen dat ze geen eendagsvlieg zijn... en dan met zoveel bombarie overstappen.... die managers achter die lui zijn echte haviken, die spelers hebben geen kont te vertellen gehad over hun overgang...
Hoezo, Barney stond vorig jaar in de finale en die is ook gewoon gegaan.... maar die overstap is nog te begrijpen, die had bij de BDO geen uitdaging meer.... deze 3 kiezen gewoon voor de poen, althans hun managersquote:Op zondag 14 januari 2007 19:08 schreef nightfall het volgende:
volgens mij wou king ook wel,. maar die mag niet he..
gelijk als ik het zo ziequote:Op zondag 14 januari 2007 19:09 schreef KneiterS het volgende:
Is het op de BBC helemaal live? of weer met vertraging?
Die Van der Voort is echt een triest figuur ja... die heeft en bij zijn managers en bij dat mokkel van hem geen hol te vertellenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Tjs, als je ergens anders meer kan krijgen voor niets presteren waarom niet. In het geval van van der Voort dan.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:09 schreef Bruce117 het volgende:
Let's Play Darts
wat ik bedoel is dat king de halve finale heeft gehaald,. dit jaar hebben ze moeten tekenen dat ze nog een jaar blijven als ze de halve finale halen..quote:Op zondag 14 januari 2007 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, Barney stond vorig jaar in de finale en die is ook gewoon gegaan.... maar die overstap is nog te begrijpen, die had bij de BDO geen uitdaging meer.... deze 3 kiezen gewoon voor de poen, althans hun managers
En de 4e van het Keukenkwartet (King)?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
van Gerwen, Klaassen en van de Voort gaan naar de andere bond
zou me niks verbazen als het een grote bond wordt (PDC en BDO) weer... zou wel het mooiste zijnquote:
Regels zijn aangepast.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, Barney stond vorig jaar in de finale en die is ook gewoon gegaan.... maar die overstap is nog te begrijpen, die had bij de BDO geen uitdaging meer.... deze 3 kiezen gewoon voor de poen, althans hun managers
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Regels zijn aangepast.
Is pas de 1000e keer dat we het daar over hebben deze week
King moet verplicht nog een jaar verder bij BDOquote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En de 4e van het Keukenkwartet (King)?
Zolang mensen als Croft nog iets te zeggen hebben bij de BDO zal er echt niet weer 1 bond ontstaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het een grote bond wordt weer... zou wel het mooiste zijn
Hij zou toch expres verliezen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
King moet verplicht nog een jaar verder bij BDO
Nixon dus ook?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
King moet verplicht nog een jaar verder bij BDO
Oeps, ik zat nog bij SBS. Maar weer snel overgestapt.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef BigFire het volgende:
BBC commentator doet net alsof het dit jaar een super goed toernooi was. moet ie dat verplicht zeggen van de BDO ofzo?? het was namelijk abnormaal slecht dit jaar.. met uitzondering van Adams.
Nu niet, waarschijnlijk na de break.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oeps, ik zat nog bij SBS. Maar weer snel overgestapt.
Maar 1 van de BBC commentatoren is de PDC-speler John Part. Weet alleen niet of hij er nu ook zit.
nee zit er niet bij nu. misschien na de pauze.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oeps, ik zat nog bij SBS. Maar weer snel overgestapt.
Maar 1 van de BBC commentatoren is de PDC-speler John Part. Weet alleen niet of hij er nu ook zit.
ik dacht 7-3, dat is nog te veelquote:Op zondag 14 januari 2007 19:37 schreef wdn het volgende:
Op deze manier is een 7-0 waarschijnljk.
hehquote:Op zondag 14 januari 2007 19:37 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk is die best man van Nixon al reden genoeg om voor Adams te zijn
Neen. Niet buiten de UKquote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kan je die zender ook op het internet kijken?
11-2 dusquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
10-3 in legs nu als ik het goed heb.
12-3 danquote:Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef wdn het volgende:
Jasza: aangezien adams op 4-0 staat zijn het er 12
Ik heb Sevilla niet gespeeld, ik speel alleen mn POD's.Tot je je excuus aan hebt geboden, communiceer ik niet meer met jou.quote:
Ik gun het Adams ookquote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt gewoon 7-0
En ik gun het Wolffie zo... en zijn vrouw is ook zo![]()
Eeerst stond Sevilla daar hondquote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik heb Sevilla niet gespeeld, ik speel alleen mn POD's.Tot je je excuus aan hebt geboden, communiceer ik niet meer met jou.
Nu weer on topic:
Adams blijft lekker constant
Of het 7-0 of 7-1 wordtquote:Op zondag 14 januari 2007 19:50 schreef airwolf_ het volgende:
ik zit echt op het puntje van mijn stoel.......wat een enorme spanning
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:50 schreef airwolf_ het volgende:
ik zit echt op het puntje van mijn stoel.......wat een enorme spanning
Toch jammer dat die dat gisteren niet deedquote:Op zondag 14 januari 2007 19:52 schreef wdn het volgende:
Nixon mist echt ALLES
Kan hij eens op 2 legs komen in een set mist hij 3 pijlen
VIJF - 0
Eerlijk gezegd zag ik dit vooraf wel gebeurenquote:
Of als King, flight first gooien.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:52 schreef rubbereend het volgende:
Adams probeert nog een uitdaging te vinden; dan maar achter in zn eigen pijlen gooien!
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef nightfall het volgende:
beetje typerend voor het hele tournooi ook,. het had maar weinig glans,.
Lijkt wel een beetje op de PDC dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef nightfall het volgende:
en dat zal alleen maar minder worden als er meer en meer spelers overstappen naar de PDC...quote:Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef nightfall het volgende:
maar dat kwam toen vooral door het absurd hoge niveau van Hankey dat toernooiquote:Op zondag 14 januari 2007 19:54 schreef Leatherface het volgende:
De meest eenzijdige finale sinds Hankey - Baxter.
170-finish als laatste pijlenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat kwam toen vooral door het absurd hoge niveau van Hankey dat toernooi
net als de grote toernooien in Nederland. Het is wachten op het eerste grote PDC toernooi in Nederlandquote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dat zal alleen maar minder worden als er meer en meer spelers overstappen naar de PDC...
De Lakeside lijkt me eerlijk gezegd ten dode opgeschreven als dit zo doorgaat...
Oeeee, spannendquote:
Echt hequote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef NorthernStar het volgende:
Volgens mij laat Adams hem nu opzettelijk een set winnen.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |