King moet verplicht nog een jaar verder bij BDOquote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En de 4e van het Keukenkwartet (King)?
Zolang mensen als Croft nog iets te zeggen hebben bij de BDO zal er echt niet weer 1 bond ontstaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het een grote bond wordt weer... zou wel het mooiste zijn
Hij zou toch expres verliezen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
King moet verplicht nog een jaar verder bij BDO
Nixon dus ook?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
King moet verplicht nog een jaar verder bij BDO
Oeps, ik zat nog bij SBS. Maar weer snel overgestapt.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef BigFire het volgende:
BBC commentator doet net alsof het dit jaar een super goed toernooi was. moet ie dat verplicht zeggen van de BDO ofzo?? het was namelijk abnormaal slecht dit jaar.. met uitzondering van Adams.
Nu niet, waarschijnlijk na de break.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oeps, ik zat nog bij SBS. Maar weer snel overgestapt.
Maar 1 van de BBC commentatoren is de PDC-speler John Part. Weet alleen niet of hij er nu ook zit.
nee zit er niet bij nu. misschien na de pauze.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oeps, ik zat nog bij SBS. Maar weer snel overgestapt.
Maar 1 van de BBC commentatoren is de PDC-speler John Part. Weet alleen niet of hij er nu ook zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |