The Fratellis - Chelsea Dagger?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef The_Verve het volgende:
Zal hier vast vaker gevraagd zijn maar hoe heet dat Lakeside-liedje die ze op SBS6 vaak draaien?
Maar dat staat niet in de Veronica-gidsquote:
Mwah. Is weer beetje Hollands gemekker. Is gewoon een leuk toernooi, jammer dat de twee grijze muizen de finale halen...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben een week op wintersport geweest, heb de helft maar doorgekregen, maar dit kan qua gemiddeldes en qua uitstraling gewoon niet eens in de buurt komen van het PDC-WK lijkt mij .... mag het woord aanfliuting cq flop gebruikt worden?
De echte grote namen missen.. oké, Adams, King, maar voor de rest..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Is weer beetje Hollands gemekker. Is gewoon een leuk toernooi, jammer dat de twee grijze muizen de finale halen...
Ja hoor, dat zeker. Ik zie het alleen binnen nu een 3 jaar van de buis gaan, iedereen gaat naar de PDC.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is toch wel een leuk toernooi? Uitstraling genoeg hoor...
Daarmee doe je ze toch echt tekort. Zeker Adams. Ik vind hem allesbehalve een grijze muis. Geen karikatuur zoals King en Hankey, maar toch...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Is weer beetje Hollands gemekker. Is gewoon een leuk toernooi, jammer dat de twee grijze muizen de finale halen...
Het bier staat koudquote:Op zondag 14 januari 2007 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
19.00.
Wel leuk, maar qua uitstraling haalt het het niet hoor... maar goed, ik hoop 7-2 voor Adamsquote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is toch wel een leuk toernooi? Uitstraling genoeg hoor...
Liedje over de Lakeside inderdaad.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:45 schreef Siegfried het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Dagger?
Of dat liedje over de lakeside?
en een hoop gelulquote:Op zondag 14 januari 2007 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
SBS begint trouwens al om 18.00, zou wel een samenvattinkje van het toernooi zijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |