Een dansende baby denk ik. Ik zag ook nog iets wat op dansende strippers leek trouwens.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grap was,maar ik zag hem vannacht dus in het echt.
Wat moet het voorstellen,een dansende teletubbie ofzo.
Gesprek ging heel goed, morgen een tweede gesprek. Leuke functie! Lijkt me echt een leuke werkplek daar zo midden in de stad.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Isegrim het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek in het WTC. Lijkt me een leuke werklocatie.
Er zijn wel meer mooie wijken hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik moest vanmiddag naar Delfshaven en ik vind dat toch wel een erg mooie wijk hoor.![]()
Palthos, achter bij de Bijenkorf. Daar laat ik mijn pak stomen en die maken kleren ook dacht ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef parselmouth het volgende:
Weet iemand nog een goede, niet te dure kledingmaker in onze mooi stad?
Liefst dichtbij het centrum, of anders vlakbij een metro-station.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat hoort nou juist bij Rotterdam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:36 schreef klipper het volgende:
Ook dit is Rotterdam
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan ben je duidelijk in de verkeerde toko's geweest! Rotterdam heeft veel betere clubs dan Amsterdam, zeker weten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:54 schreef sanni het volgende:
Ahmmm...Rotterdam zal ik als ik er volgende week ben eens nader
bekijken als het gaat om het nachtleven want voorlopig vind ik het
weinig boeiend.
Amsterdam heeft het op dat gebied nog steeds als je alleen al naar
onderstaande pic kijkt.![]()
![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07076/mokumclubstappen.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De stadscamping aan de Gordelweg is even de eerste die me te binnen schiet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef jadelovespat het volgende:
Ik moest het hier vragen dus:
Wij willen in Juni op kamp gaan met onze sportvereniging... Maar zijn telaat met het regelen van een kamphuis
Nu ben ik op zoek naar een kamphuis/ camping in de regio Rotterdam, wat niet te duur is. Het is voor ongeveer 40 personen. Heeft iemand een idee, link, emailadres voor mij.. Zodat wij onze kids toch een leuk kamp kunnen bieden dit jaar? Ik zou je echt super dankbaar zijn
(En waarom Rotterdam: Wij komen uit Schiedam en willen in de buurt blijven)
Zeg maar Kanaalweg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:23 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
De stadscamping aan de Gordelweg is even de eerste die me te binnen schiet.
Vlakbij het Kleinpolderplein en Blijdorp.
Gebruik hem alleen niet als je eerste optie.
Ik word zelf door de bank genomen niet erg vrolijk van de entourage daar.
Ja klopt ook.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeg maar Kanaalweg.
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/
http://www.vvv.rotterdam.(...)s/campings/42771.asp
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article523304.ece
Vriend van mij woont daar ook, opzich wel prima plek. Kijk je ook uit over Hofplein?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Isegrim het volgende:
Dit wordt hopelijk ons nieuwe huis:
http://www.heliportmakela(...)nAdelastraat162.html
Bij Zwartjanstraat enz? Zit je wel rlx ja, alleen ik zou de metro echt missenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef Public_NME het volgende:
Vandaag mijn verhuizing van Meent naar een zijstraat v/d Bergweg in het Oude Noord voltooid! Leuke buurt met veel leuke (ethnische) tentjes.
Laatst was er een afbeelding van een opstekende middelvinger (bewegend zelfs) te zien op dat gebouw... ik dacht wat krijgen we nouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft iemand toevallig vanavond het KPN gebouw gezien? Het leek wel gehackt, zulke vreemde figuren en teksten stonden erop afgebeeld. Echt heel vaag.
Ik zag het ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Laatst was er een afbeelding van een opstekende middelvinger (bewegend zelfs) te zien op dat gebouw... ik dacht wat krijgen we nou... maar echt waar....
![]()
Is misschien voor de bewoners op het Noordereiland?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik zag het ook!Ik dacht: "hier gaan ze problemen mee krijgen!"
![]()
Nou... ik zal het morgen zien want dan benik voor het ABN AMRO tennis-toernooi in Rotterdam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:35 schreef Public_NME het volgende:
Dan ben je duidelijk in de verkeerde toko's geweest! Rotterdam heeft veel betere clubs dan Amsterdam, zeker weten!
Ja, paar zijstraten verderop! Ik mis de metro niet echt, ga binnenkort met de fiets... (zomer zit er toch aan te komen) Tramverbinding met CS is ook oké! (naar de Uni. alleen wat lastiger)quote:Op zondag 18 februari 2007 19:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij Zwartjanstraat enz? Zit je wel rlx ja, alleen ik zou de metro echt missen
Nou op een maandagavond zou ik geen al te hoge verwachtingen hebben van het uitgaansleven.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef sanni het volgende:
[..]
Nou... ik zal het morgen zien want dan benik voor het ABN AMRO tennis-toernooi in Rotterdam.![]()
Dat is alleen maar waar als je na het zien van de luchtfoto's van juni '40 in de kast bent gaan zitten met het licht uit en de deur op slot.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef BSAP het volgende:
Rotterdam was met de bombardementen al een verloren stad. En dat zal wel altijd zo blijven.
Maandagavond = Live jazz in Dizzy op de 's Gravendijkwalquote:Op maandag 19 februari 2007 00:04 schreef _Boo_ het volgende:
Nou op een maandagavond zou ik geen al te hoge verwachtingen hebben van het uitgaansleven.
Sooooooooooowquote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef amigaroxx het volgende:
Mike Boddé legt even haarfijn uit hoe je jezelf het Rotterdams eigen kunt maken:
http://www.zuurkool.com/rotterdammerts-opgelet/
... en Ronald Goedemondt vindt dat Rotterdammers meester zijn in relativeren:
http://www.zuurkool.com/lekker-rotterdams-relativeren/
Voor echte rotterdammers natuurlijk :-)
Thankiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:23 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
De stadscamping aan de Gordelweg is even de eerste die me te binnen schiet.
Vlakbij het Kleinpolderplein en Blijdorp.
Gebruik hem alleen niet als je eerste optie.
Ik word zelf door de bank genomen niet erg vrolijk van de entourage daar.
=> http://www.scouting-hedera.nl/ vlakbij de IKEA in Delft, het gebouw kun je ook huren om te overnachtenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:10 schreef jadelovespat het volgende:
Thankie
Weet iemand ook een scouting ofzo, die een kamphuis met slaapzalen heeft?
Het hoeft ook niet perse in Rotterdam te zijn, maar in de buurt....
't Is maar waar je van houdt. Er lopen ook Turken, Marokkanen, et cetera rond. En nog wat authentieke Rotterdam Zuidbewoners.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Zuidplein is dé plek om Antilliaanse dameskonten te bewonderen.
Inderdaad, ben er ook in 80 jaar niet meer geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef PeRi het volgende:
Zuidplein is echt zo bagger als wat. Winkelen daar,
.
Tis wel verbeterdquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef PeRi het volgende:
Zuidplein is echt zo bagger als wat. Winkelen daar,
.
Ietsquote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef sanni het volgende: Het valt mij iig op dat de prijzen iets lager liggen dan in Amsterdam.![]()
Zuidplein is zeker verbeterd. Ga - ondanks dat ik nu niet meer op Zuid woon - er nog wel eens naartoe als ik echt iets nodig heb. Voordeel is dat alles er dicht bijelkaar zit, en natuurlijk de Saturn:)quote:
In het centrum ook, big deal.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is maar waar je van houdt. Er lopen ook Turken, Marokkanen, et cetera rond. En nog wat authentieke Rotterdam Zuidbewoners.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zuidplein is zeker verbeterd. Ga - ondanks dat ik nu niet meer op Zuid woon - er nog wel eens naartoe als ik echt iets nodig heb. Voordeel is dat alles er dicht bijelkaar zit, en natuurlijk de Saturn:)
Bovendien kom ik al elke dag in het centrum.
Die authentieke Zuidbewoners wonen dan gelukkig weer niet boven de Maasquote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is maar waar je van houdt. Er lopen ook Turken, Marokkanen, et cetera rond. En nog wat authentieke Rotterdam Zuidbewoners.
Het mijne ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Stpan het volgende:
Stadhuisplein niet mijn ding.
Viscose is een rayon, dus ik snap de benaming even niet. Tenzij je met Viscose gewoon tuig dan wel pleps bedoeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het mijne ook niet.
Teveel viscose, nog steeds.
Volgens mij bedoeld die de stof van de t-shirts, synthetischquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef Stpan het volgende:
[..]
Viscose is een rayon, dus ik snap de benaming even niet. Tenzij je met Viscose gewoon tuig dan wel pleps bedoeld
(sorry, zo'n snob ben ik nou ook weer niet)/
John de Wolf overhemden dus?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld die de stof van de t-shirts, synthetisch![]()
Oh sorry.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef Stpan het volgende:
Viscose is een rayon, dus ik snap de benaming even niet. Tenzij je met Viscose gewoon tuig dan wel pleps bedoeld
(sorry, zo'n snob ben ik nou ook weer niet)/
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:55 schreef Curiosity het volgende:
Volgens mij bedoeld die de stof van de t-shirts, synthetisch![]()
Ja, dat dus.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh sorry.
Met viscose bedoel ik die bloesjes/shirts die op de één of andere manier behalve je ogen ook je oren lijken te pijnigen omdat ze zo lawaaierig zijn. Het enige wat je de dragers meestal mee moet geven is dat ze kleding hebben gekocht die bij ze past.
Hoewel die lang niet allemaal van viscose gemaakt zijn is dat in de loop der jaren een beetje de term geworden om de groepen Vlaardingers te benoemen die in het weekeinde aan hun eigen 'Bar Dancing Hallo' niet genoeg hadden, maar dus ook het Stadhuisplein van kunstmatig zijde kwamen voorzien met kleuren en prints die een overdreven gebruik van hallunicogenen door zowel maker als kijker suggereerden.
Overigens kunnen die Vlaardingers evengoed uit Zuid, Pijnacker, de B-driehoek of Capelle komen, het idee is hetzelfde.
"Bar dancing Hallo" zat toch juist op het Stadhuisplein? Daar waar nu Temptation of iets dergelijks zit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:11 schreef Pinball het volgende:
Hoewel die lang niet allemaal van viscose gemaakt zijn is dat in de loop der jaren een beetje de term geworden om de groepen Vlaardingers te benoemen die in het weekeinde aan hun eigen 'Bar Dancing Hallo' niet genoeg hadden, maar dus ook het Stadhuisplein van kunstmatig zijde kwamen voorzien met kleuren en prints die een overdreven gebruik van hallunicogenen door zowel maker als kijker suggereerden.
Die zat inderdaad op het Stadhuisplein, en inderdaad, ook in Vlaardingen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
"Bar dancing Hallo" zat toch juist op het Stadhuisplein? Daar waar nu Temptation of iets dergelijks zit.
Of had Vlaardingen er ook eentje?
"Bar dancing Hallo" op stadhuispleinquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
"Bar dancing Hallo" zat toch juist op het Stadhuisplein? Daar waar nu Temptation of iets dergelijks zit.
Of had Vlaardingen er ook eentje?
Dat weet ik niet. Ik heb de neiging om me in hun nest te wagen altijd kunnen weerstaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef _Boo_ het volgende:
Ahh vandaar. Waar zat ie dan in Vlaardingen?
Dat is goed te horenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:20 schreef sanni het volgende:
Nou....inmiddels weer thuis en R'dam was afgelopen week een leuke ervaring.
Kom er vaker langs iig...![]()
Waarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is goed te horen
Deze week ook een paar gestrande treinreizende collega's laten zien dat je met 3 personen kan eten en drinken voor totaal iets minder dan 25 euro![]()
Wat is er mis met een pizza bij Pavarotti?quote:
Cambrinus. 3x dagschotel (gebakken roodbaars, dillesaus, veel friet en salade), 5 drankjes, 2 koffie = 24,85quote:
Ik vind ze werkelijk niet te eten en dan heb ik het nog niet eens over het "restaurant" zelf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een pizza bij Pavarotti?
Ik woon in centrum en volgens mij is het hier droog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef DutchTrain het volgende:
Volgens http://www.buienradar.nl/ zou het nu droog moeten zijn, maar voorlopig regent het hier nog in de staat. Moet toch nog even de stad in en naar de Gamma...
Volgens een naar Italië geëmigreerde Nederlander is een Italiaans restaurant goed als er tijdens het eten luidruchtig wordt geklust in de keuken, het personeel ongeïnteresseerd is et cetera. Check en dubbel check.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind ze werkelijk niet te eten en dan heb ik het nog niet eens over het "restaurant" zelf.
Voor die prijs kan het ook bijna niet anders, dat is waar.
Dan ga ik maar eens die kant op...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:33 schreef _Boo_ het volgende:
Ik woon in centrum en volgens mij is het hier droog.
Je moet een beetje geluk hebben met hetgeen ze die dag hebben. De rest van de menukaart is overigens ook wel OK; het is geen Parkzicht, maar als pubfood goed genoeg.quote:Cambrinus heb ik eigenlijk nog nooit gegeten (terwijl ik dat wel elke keer van plan ben als ik dat bord zie hangen met het menu van die dag).
Nu regent hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens die kant op...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |