abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46268796
Ik heb een hele mooie trenchcoat op het oog. Heb 'm aangepast in maat 36, maar die was me helaas te groot.
Nu is het dus zo dat die trenchcoat niet in maat 34 bestaat en daar baal ik van want ik ben echt verliefd...
Ik denk er dus aan om die trenchcoat alsnog te kopen en dan de zijkanten in te laten nemen, zodat ie 1 of 2 maten kleiner wordt.
De jas zit qua lengte en armlengte gewoon goed, alleen hij zit dus veel te los bij m'n taille.

Heeft iemand enig idee hoeveel een kleermaker voor zoiets zal vragen?
pi_46269250
ga naar zo;n turk die mensen zijn erg goed in kosten denk nooit meer dan 20e
pi_46269837
25euro hier inutrecht
pi_46271033
Okay, dat valt dan nog best mee
Binnenkort eens even naar eentje op zoek. Iemand nog tips in Rotterdam?
pi_46292958
Nieuwe binnenweg, bij de lage-erfbrug. Succes ermee

Edit: Is een superbegaande turk die het voor 5 euro doet en ontzettend netjes.
Kutkloon.
pi_46307345
ik heb ook maat 34 en heb voor hetzelfde "probleem" al tig jaar geleden een naaimachine aangeschaft, scheelt een hoop en het is nog leuk ook want inmiddels is het een waar genoegen om kleding mooier te maken en passender.

Kan me voorstellen dat je geen zin hebt, maar tis wel een soort van tip misschien.
pi_46307658
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef BiMeWet het volgende:
Nieuwe binnenweg, bij de lage-erfbrug. Succes ermee

Edit: Is een superbegaande turk die het voor 5 euro doet en ontzettend netjes.
Okay, geweldig! Dank je wel

En ik wil ook heel graag een naaimachine, zelf kleding maken lijkt me helemaal geweldig. Alleen een naaimachine is best duur en ik ben bang dat het uiteindelijk een miskoop wordt omdat ik het misschien helemaal niet leuk vind Moet maar eens vragen of ik m'n oma's naaimachine hier neer mag zetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')