Jij begint door te zeggen dat je tegen je rechterhand "ahh geil wijf" zegtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft op zn minst serieus zijn in dit topic, Onz heeft grenzen hoor.
Subtielquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij begint door te zeggen dat je tegen je rechterhand "ahh geil wijf" zegt![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee ik zeg het tegen de dame waar ik naar staar on the internets terwijl ik fap, doh.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
HAHAHAH, Dus jij roept naar je computerscherm??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ben jij een JAAA roeper of mompel je iets onverstaanbaars terwijl je kutjesspieren samentrekken / pik spuit..?
Wat dan ook, deel het hier met het SEX volk op Fok!forum.
TS zal beginnen (anders zijn de eerste 20 posts in dit topic "Ts eerst stomme Ts!"
De TS zegt altijd "Fuckkkk fuckkk fuck fuck you..ahhh fuck.."
(nee serieus)
soms zeg ik er ook "ahh geil wijf, jezus fucking christus jij bent zo geil...fuckkk.." doorheen.![]()
Nu jullie.
Voor serieuze reacties bezoek je maar een psychiater.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar even 100% serieus, ik had toch wel verwacht dat er hier wat serieus gereageerd zou worden, het topic was in KPD gesloten (natuurlijk want kpd is voor fapplaatjes, kan ik dus echt wel begrijpen) maar godverdomme, het is alsof Sex ook al overstroomd is met ONZ users...
Ik denk ook niet dat opschonen zin heeft, want 99% van de reacties hier is gewoon geouwehoer.
Mijn vraag dus, om alsjeblieft normaal en serieus te reageren dat het topic nog wat word anders kan het net zo goed dicht gekeild worden want dit is om te janken :/ (figuurlijk)
Ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAHAHAH, Dus jij roept naar je computerscherm??![]()
![]()
!!!!!!!
"Nu eerst een Bavaria."quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
"Zo"
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:31 schreef Calyptus het volgende:
Ik heb aids!
Je moet die kop van dat wijf dan zien man... priceless
Rood! Rood! Rood!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:43 schreef OllieA het volgende:
Groen! Groen! Groen!
"zOMG!!!11 pwn teh cumz0r!!!111"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:05 schreef pussydeluxe het volgende:
"Ik l0llerkooooooooooooooooooooooooooom". "".
oja, weet ik nog. Beetje raar idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:29 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij kreunde ik laatst "En hiermee vergroot Nietz wederom zijn voorsprong op Baaj in de categorie "Bud spuiten in meisjes!"".
Vond ze maar raar.
Huh?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef erodome het volgende:
Meestal komt er wat gemompel uit zo van oh zoooooooooo lekker, zooooooooo lekker
Coupling?quote:
whehehe, is eerder een downgrade.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:30 schreef CodeCaster het volgende:
Of, gisteren nog: au. Last van balsteen, een geüpgrade versie van niersteen.
'en niet te laat thuiskomen he. anders krijg je geen zakgeld deze week.'quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:28 schreef Keltie het volgende:
"Zo, ga nu maar weer met je vriendinnetjes spelen"
Ik ben niet stil, maar woorden spreken is een ander verhaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Huh?
Maar dat rolt toch niet lekker over de tong als je klaar komt?
Van nature ben je immers geneigd om meer "aaaahh!" te zeggen! Het gewoon uit te kermen.
Met de letter"Z" alleen al belemmer je toch je uitspatting?
Tja misschien kan het maar kan het mij lastig voorstellen.
...En blijft het echt maar bij een beetje mompelen bij jou? Geloof er niks van!
Kijk stil moeten zijn vanwege de kleine is een ding, maar "mompelen"?
Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens seksquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef bigore het volgende:
Ik ben doof, dus geen idee
Briljant topique!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:59 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens seks
![]()
Okay,ouwe lul hier,wat is een FB en smijt niet zo met vleeswaren joh!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Gripper het volgende:
Mijn huidige FB heeft de fijne neiging(...) kutspieren te krampen, en dat blijft ze ook rustig nog een minuutje volhouden.
[/sub]ai,ai,
oh, hou op, hihi, stop,(...) hou je kut stil, raahhh!!!!!
![]()
Het feit dat jij een kut al vleeswaren vindt, pleit inderdaad ervoor dat je een ouwe lul bent jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef dborhem het volgende:
[..]
Okay,ouwe lul hier,wat is een FB en smijt niet zo met vleeswaren joh!
Zo'n plek is te lekker daarvoor,en het is een GOED teken dat ze die 'krampen' krijgt,heb je je 'werk' goed gedaan namelijk.![]()
Daar heb je gelijk in,maar 'vleeswaren' is een uitdrukking,niet een manier van denken voor mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef Gripper het volgende:
Het feit dat jij een kut al vleeswaren vindt, pleit inderdaad ervoor dat je een ouwe lul bent ja
FB=fuckbuddy / sexmaatje.
(...) maar als er na het klaarkomen nogal intensief aan je eikel getrokken en geknepen wordt van binnenuit, voelt dat gewoon niet lekker![]()
Dat is juist zo leuk, gaat hij zo grappig van stuiterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het feit dat jij een kut al vleeswaren vindt, pleit inderdaad ervoor dat je een ouwe lul bent ja
FB=fuckbuddy / sexmaatje.
ik ben ook wel heel blij dat ik dat allemaal bij haar teweegbreng, en ik gun het 'r allemaal wel enzo, en het is prachtig om te zien dat ze zo los gaat, maar als er na het klaarkomen nogal intensief aan je eikel getrokken en geknepen wordt van binnenuit, voelt dat gewoon niet lekker![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAHAHAH, Dus jij roept naar je computerscherm??![]()
![]()
!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk, gaat hij zo grappig van stuiteren
die samentrekking is leuk idd. meestal ga ik dan heel langzaam door.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk, gaat hij zo grappig van stuiteren
sletje!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:34 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop altijd maar dat ik de juiste naam roep.
geef eens een voorbeeld, mompel je half afgemaakte woorden, laat je klinkers weg, zijn het geluidjes die moeders tegen hun pasgeboren baby's maken? Dat soort nuttige info willen we weten!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef Jezebel het volgende:
Ik kir.
Onverstaanbaar ingehouden tegen giechelen aanzittende verzuchtingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld, mompel je half afgemaakte woorden, laat je klinkers weg, zijn het geluidjes die moeders tegen hun pasgeboren baby's maken? Dat soort nuttige info willen we weten!![]()
[inside joke]quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef saaw het volgende:
'ohh' maar dan met flink enthousiasme
whehe, nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
[inside joke]
Nog nooit voor de grap "bloc!" geroepen?
[/inside joke]
Zeg je sletje tegen een vent?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:26 schreef purplerose het volgende:
Ik knijp ook de pik fijn terwijl ik luidkeels "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SLETJE IK KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM" roep.
De buren weten dan uiteraard ook dat ik ben gekomen.
Ja natuurlijk wat dacht jij danquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zeg je sletje tegen een vent?
Je vent slet noemen is al Meesteres zijn?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ze is vast zoeen meesteres.
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wat dacht jij danMannen zijn de grootste sletten op deze aardkloot
hahahahquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennenMaar sletje klinkt zo... gay
Misschien moet ik het eens uitproberen
![]()
Als je iemand hebt als Deuce Bigalow zou dat niet eens een probleem zijn in dat geval!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb maar 10 euro bij me
rofl! einsquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb maar 10 euro bij me
herkenbaarquote:Op maandag 5 februari 2007 18:13 schreef Muck het volgende:
ik roep meestal niet zo veel geloof ik, maar mijn vriend roept nog wel eens: "auw! niet met je nagels!"
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef OMG het volgende:
"Ze komen eraan! De Duitsers!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |