schoenen oke.. maar de rest vind ik best okayquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
Britney staat er, zeker voor haar doen, niet echt onflatteus op. Maar toch: Die kledingcombinatie!!
Als je al van die megakorte beentjes hebt zoals Brit moet je zeker niet van die laarzen aantrekken. Dr benen zijn net zo lang als dr bovenlijfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:02 schreef Heidi- het volgende:
[..]
schoenen oke.. maar de rest vind ik best okay![]()
Wat heerlijk smakeloos weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
Britney staat er, zeker voor haar doen, niet echt onflatteus op. Maar toch: Die kledingcombinatie!!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik twijfel waar deze in moet, hier of in lelijke outfitjes....Kelly Clarkson:
[afbeelding]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Heidi- het volgende:
wtf, hitkrant ook nog![]()
en die ene bart ervan zit nu in nieuw bandje ofzo, zat pas te zappen en kwam hem tegenalsof het nu wel wat wordt met hem
Ik zou t m wel gunnen, maar hij heeft 0.0 talent dus dat wordt idd niksquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?
zoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?
Die knakkers van links tot rechtsquote:
Weet iemand wie die transseksuele dragqueen is aan de linkerkant?quote:
als ik me niet vergis heette zij rachel of iets?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Weet iemand wie die transseksuele dragqueen is aan de linkerkant?
Brrrrrrquote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Heidi- het volgende:
[..]
als ik me niet vergis heette zij rachel of iets?![]()
http://www.rachelfansite.nl/
ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |