En dit is dus het ergste van dat soort onzin berichten. Er zijn users als jij die niet zeker weten of ze zijn idiote berichten nou serieus moeten nemen of niet. Ze twijfelen dus: zal er een kern van waarheid in zitten of niet. Dat ga ik niet langer meer accepteren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik wil het ook niet weten, ik zie de noodzaak dan ook echt niet om dit soort dingen in deze topics te gooien.
Fok is groot genoeg om dat elders uit te vechten.
nou succes maar niet hierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dit is dus het ergste van dat soort onzin berichten. Er zijn users als jij die niet zeker weten of ze zijn idiote berichten nou serieus moeten nemen of niet. Ze twijfelen dus: zal er een kern van waarheid in zitten of niet. Dat ga ik niet langer meer accepteren.
Bij deze ga ik het hard spelen, aangezien ik niet langer meer met dit soort stupide berichten wil worden lastig gevallen. Lekkersimpel wordt verbannen van dit forum. Zo niet, dan verban ik mezelf van dit forum. Dus de keuze is aan de moderators. Ik heb inmiddels een email aan Shmoopy gestuurd over het gebeuren en ik zie in de komende dagen wel wat er gebeurd. Het is bij de beesten af wat er wordt toegestaan op dit forum. Maar hier stopt het, dat is iets wat zeker is.
Denk eerder dat je je een heeeeel dure hoer zou voelen in dat gevalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Het is maar waar je voor kiest.
Veel geluk in je lege leventje dan maar. Als ik zo'n vrouw zou zijn , zou ik me een goedkope hoer voelen.....
Estelle Gullit bv......ook zo'n type![]()
mzzl![]()
Lieve scan, ik snap je frustratie maar negeren werkt het beste, heel veel FOK!kers weten wie je bent, dus zullen dat ook niet in twijfel trekken, nu je dit bericht kenbaar maakt is dat alleen maar meer een voedingsbodem voor LS (en andere users die jouw omlaag willen trekken)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dit is dus het ergste van dat soort onzin berichten. Er zijn users als jij die niet zeker weten of ze zijn idiote berichten nou serieus moeten nemen of niet. Ze twijfelen dus: zal er een kern van waarheid in zitten of niet. Dat ga ik niet langer meer accepteren.
Bij deze ga ik het hard spelen, aangezien ik niet langer meer met dit soort stupide berichten wil worden lastig gevallen. Lekkersimpel wordt verbannen van dit forum. Zo niet, dan verban ik mezelf van dit forum. Dus de keuze is aan de moderators. Ik heb inmiddels een email aan Shmoopy gestuurd over het gebeuren en ik zie in de komende dagen wel wat er gebeurd. Het is bij de beesten af wat er wordt toegestaan op dit forum. Maar hier stopt het, dat is iets wat zeker is.
als je kunt regelen dat een persoon uit de quote 500 valt ja dan ben je wel een durequote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk eerder dat je je een heeeeel dure hoer zou voelen in dat geval![]()
je lijkt Bart wel, ga je je 24 uur aanvragen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent zelf begonnen met je tietentopic.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een erg foute aanname dat ik een "waar rook is, is vuur" gedachte heb omdat ik zeg dat ik iets niet wil weten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
Scanman, probeer die idioot te negeren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LS ik ben het met je eens dat ik dat tietentopic ook meer dan walgelijk vind. Iemand die heel de dag alleen maar op uit is om caps te maken van alles wat maar bloot is, is in mijn ogen heel erg triest bezig...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent zelf begonnen met je tietentopic.
Je doet niets anders dan seks-gerelateerde caps plaatsen.
Is het dan raar dat ik een bericht van iemand uit Zwolle relateer aan jou?
Ik kwets je niet, ik beledig je niet, ik vraag alleen maar of je 42 bent.
Als je je aangesproken voelt... "wie de schoen past trekke hem aan" ... PUNT
Dat is FOK! nostalgie, heeft niets met scanman an sich te maken, is meer een algemene geschiedenisquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
LS ik ben het met je eens dat ik dat tietentopic ook meer dan walgelijk vind. Iemand die heel de dag alleen maar op uit is om caps te maken van alles wat maar bloot is, is in mijn ogen heel erg triest bezig...
We hebben allemaal de Gameroom zitten kijken/luisteren, daar was het gewoon veel gezelligerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
Ik heb niets gezien van de pokerstreams vanavond - zijn daar nog snode plannen voorbereid?
Het was beregezellig! pijn in m'n kaken van het lachenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben allemaal de Gameroom zitten kijken/luisteren, daar was het gewoon veel gezelliger![]()
wie noemt ze hoer dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OT Beetje jammer dat mensen een vrouw naast een rijke man altijd voor hoer uit wil schelden...
De rijkdom zal absoluut een mooie bijkomstigheid zijn, veel reizen, nooit aanmaningen, riant wonen, nooit angst voor een APK keuring etc.etc. maar een relatie gebaseerd op lucht is geen lang leven beschoren dus een Leontine Borsato, een Daphne Deckers en een Estelle Gullit...grote bullshit om die vrouwen hoer te noemen![]()
Na alle ellende is dit ook best leuk om te zienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het was beregezellig! pijn in m'n kaken van het lachen
Damn.... ook al niet wezen stappenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
Het was beregezellig! pijn in m'n kaken van het lachen
dankzij Huubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
heb Nena iig nog nooit zoveel horen zeggen
Niet Nena hoor, maar gewoon, sommige mensen waartegen in het dagelijks leven waarschijnlijk geen hond tegenaan wil piesen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:24 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
wie noemt ze hoer dan?
andersom had ik ervoor getekend!
Ach ja, niets makkelijker dan een ongenuanceerd oordeel vellen hèquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Niet Nena hoor, maar gewoon, sommige mensen waartegen in het dagelijks leven waarschijnlijk geen hond tegenaan wil piesen.
tsja jaloersheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet Nena hoor, maar gewoon, sommige mensen waartegen in het dagelijks leven waarschijnlijk geen hond tegenaan wil piesen.
wat mij vooral opviel was de openhartigheidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben allemaal de Gameroom zitten kijken/luisteren, daar was het gewoon veel gezelliger![]()
Het woord waarschijnlijk stond in mijn oordeelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, niets makkelijker dan een ongenuanceerd oordeel vellen hè![]()
Mijn reactie was ook meer een bevestiging van jouw reactie dan een oordeel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het woord waarschijnlijk stond in mijn oordeel
Dat bedoel ik maar, het zet op de eoa vreemde manier vaak kwaad bloed bij sommigen als het iemand heel erg voor de wind gaat.quote:
wat een moeilijke zin is dit. wat staat hier?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is Nena knapper als Morena dan als Rubia
ja dat zal wel de nederlandse manier zijn, zo hoor je het dagelijks met alles en iedereen. In engeland hoor je ook geen vreemde reacties op de 250 miljoen euro die david beckham krijgt voor 5 jaar tegen een balletje aantrappen. absurd natuurlijk, maar zo werkt het, men is jaloers. men voelt zich achtergesteld en kan het niet verkroppen dat mensen het beter, zoveel beter hebben dan hunzelf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, het zet op de eoa vreemde manier vaak kwaad bloed bij sommigen als het iemand heel erg voor de wind gaat.
Ik probeer zoveel mogelijk m.i. of waarschijnlijk of meestal etc. te gebuiken i.p.v. dingen als zogenaamd feit neer te zetten...ik weet dat het niet okay is om te generaliseren maar het is goed als er op gelet wordt hoor, ik sta altijd open voor kritiekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook meer een bevestiging van jouw reactie dan een oordeel.![]()
Je bent wel een beetje laat PCquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
Jahoor, ik zet de streams weer eens aan en zag ze zoals gewoon nog net richting bed gaan
Geluukig is het hier nog een beetje gezellig![]()
Ik denk alleen wel dat we morgen allemaal straf van juffrouw Day krijgen voor een heel COS offtopicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
Jahoor, ik zet de streams weer eens aan en zag ze zoals gewoon nog net richting bed gaan
Geluukig is het hier nog een beetje gezellig![]()
Whoeiiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat we morgen allemaal straf van juffrouw Day krijgen voor een heel COS offtopic![]()
Tis weekendquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat PC(nouja, zeg eerder maar VROEG)
Ik lees nooit zoveel terug, maar het weer eens LS tegen scan als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat we morgen allemaal straf van juffrouw Day krijgen voor een heel COS offtopic![]()
Ik heb het niet maar denk wel altijd:"Goh lijkt me heerlijk!"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:35 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
ja dat zal wel de nederlandse manier zijn, zo hoor je het dagelijks met alles en iedereen. In engeland hoor je ook geen vreemde reacties op de 250 miljoen euro die david beckham krijgt voor 5 jaar tegen een balletje aantrappen. absurd natuurlijk, maar zo werkt het, men is jaloers. men voelt zich achtergesteld en kan het niet verkroppen dat mensen het beter, zoveel beter hebben dan hunzelf.
weltrustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef MCR4480 het volgende:
slaapse allemaal, groeten uit losser (vlakbij oldenzaal, waar huub vandaan komt)![]()
Én hoequote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke zin??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
ik zit te broeden op die zin - iemand een idee?
Nee hoor er werd toch gesproken over rijkdom en hoeren...allemaal DGK hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zin van het levenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
ik zit te broeden op die zin - iemand een idee?
Gelukkig ben ik morgenavond stappen.... met een beetje mazzel kan ik het schrijven van strafregels op die manier ontlopenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:41 schreef BONG4002 het volgende:
Én hoe
Maargoed, de boel slaapt nu op de streams dus elke post vanaf nu in DIT topic is OFFTOPIC
is totaal off-topic hoor, maar ik kan er echt niets van maken en het blijft hangen, zo kan ik niet naar bed:quote:
Dan heb jij gelukquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik morgenavond stappen.... met een beetje mazzel kan ik het schrijven van strafregels op die manier ontlopen![]()
Word offtopic posten bestraft!?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk
Oeps...ik krijg straf
Doe dat nou niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
is totaal off-topic hoor, maar ik kan er echt niets van maken en het blijft hangen, zo kan ik niet naar bed:
"Volgens mij is Nena knapper als Morena dan als Rubia"
Voor straf mogen jullie GEENkaartjes meer sturenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik morgenavond stappen.... met een beetje mazzel kan ik het schrijven van strafregels op die manier ontlopen![]()
Wis en (redelijk) zekerquote:
Er ademt iemand heel zwaar....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Én hoe
Maargoed, de boel slaapt nu op de streams dus elke post vanaf nu in DIT topic is OFFTOPIC
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:48 schreef Leandra het volgende:
Morena: betekent de getinte/ vrouw met donker haar
Rubia: een blonde vrouw
* Leandra heeft ff heel snel gegoogled, maar ik ga er vanuit dat dit bedoeld wordt
Vooral als ik het doe en Paulus de COSkabouter ziet hetquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vooral als ik het doe en Paulus de COSkabouter ziet het![]()
![]()
GFI.... volgens mij vraagt iemand zich gewoon af of het wel zo'n strak plan van Nena is dat ze dr stigma door de kapper heeft laten aanpassen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:het verschil in err aantrekkelijkheid, daar zit dus een verschil tussen in deze?
Natasiaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er ademt iemand heel zwaar....
Hoezo off-topic?
Jij ging toch rellenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er ademt iemand heel zwaar....
Hoezo off-topic?
Nena? Nee iemand anders schreef het hier maar er werd gewoon overheengelezen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
GFI.... volgens mij vraagt iemand zich gewoon af of het wel zo'n strak plan van Nena is dat ze dr stigma door de kapper heeft laten aanpassen.
Daar lijkt het op....alhoewel t nu laat/vroeg is dus mss zegt het nog nietsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij ging toch rellen
Of is scan alweer vertrokken
LS vroeg zich af of Nena knapper was als Morena dan als Rubia.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:54 schreef tipsch het volgende:
Nena? Nee iemand anders schreef het hier maar er werd gewoon overheengelezen!
Het zegt bij scan nooit watquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op....alhoewel t nu laat/vroeg is dus mss zegt het nog niets
Ik rel heulemoal niet in DGK.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij ging toch rellen
Of is scan alweer vertrokken
Joh Scan, die simpele heeft in de weekenden wel eens teveel pillen/of te weinig pillen geslikt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
aaaaaaa, gelukkig - het kwartje valt - ik heb het! dank!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
LS vroeg zich af of Nena knapper was als Morena dan als Rubia.
Hij vraagt zich dus kennelijk af of ze blond of donker knapper is.
Tis echt een raar koolmeesje hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ha gezellig het koolmeesje is nog wakker![]()
![]()
![]()
Misschien is Natasia dan nu dood?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik rel heulemoal niet in DGK.
Ik zag enkel een overeenkomst in de FP en een user.
OT: het "snurken" (zwaar ademhalen) is opgehouden.
Of is het een digitaal roodborstje?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis echt een raar koolmeesje hoor
Damn...... ik dacht dat je mijn "Nena heeft dr stigma laten aanpassen door de kapper" opmerking wel zou begrijpenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
aaaaaaa, gelukkig - het kwartje valt - ik heb het! dank!
Nee, dat werd eerst gedacht, maar blijkt een echt vogeltje te zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Of is het een digitaal roodborstje?
Wil jij ff niet "iemand blij maken met een dood vogeltje?"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien is Natasia dan nu dood?
inmiddels, ja - dank voor de uitlegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn...... ik dacht dat je mijn "Nena heeft dr stigma laten aanpassen door de kapper" opmerking wel zou begrijpen![]()
Trustequote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
Mijn frontaalkwab vertoont duidelijk tekens van vermoeidheid en ik ga dus naar bedje toe. welterusten allemaal! ~~
Sinds wanneer ben jij zo genuanceerd gewordenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Joh Scan, die simpele heeft in de weekenden wel eens teveel pillen/of te weinig pillen geslikt.
Jij bent hier een stabiele factor en Simpel de onstabiele.
Simpel is zielig met zijn uitlatingen, dat zegt meer over hoe simpel zijn brains werken.
Van mij mag hij ook wel een permban met dit soort uitlatingen.
Gewoon negeren die hersenloze opmerkingen.
Ik weet niet of dit onderhand al beantwoord is, maar volgens mij weet ik waar het om gaat (correct me if i'm wrong)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Nena aan Sylvia: "Waar heb je het meest spijt van hier in het huis"
Sylvia: "Dat ik iets heb gedaan waarvan ik niet achter stond. Als je heel goed nadenkt weet je wat ik bedoel want toen was ik niet mezelf"
De anderen weten wat ze bedoelt. Ik niet.
eey Eendjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo genuanceerd geworden![]()
En wie ben jij om over mij te oordelen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Joh Scan, die simpele heeft in de weekenden wel eens teveel pillen/of te weinig pillen geslikt.
Jij bent hier een stabiele factor en Simpel de onstabiele.
Simpel is zielig met zijn uitlatingen, dat zegt meer over hoe simpel zijn brains werken.
Van mij mag hij ook wel een permban met dit soort uitlatingen.
Gewoon negeren die hersenloze opmerkingen.
quote:
nee, volgens mij deze week dat ze tegen Nel inging over het kiezen van 1 persoon die dan punten mag verdelen. Ze heeft later gezegd dat het op aanraden cq instructie van "achter" wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit onderhand al beantwoord is, maar volgens mij weet ik waar het om gaat (correct me if i'm wrong)
Het tegen-stemmen bij Natasia voor de 4 uurtjes zonder camera. De avond ervoor, na de miljonairsfair, hebben Bart en NL toen op haar hebben zitten inpraten. Daar stond ze niet helemaal achter.
Edit: Waarom heet je niet MalNacido?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wie ben jij om over mij te oordelen?
(en jij noemt je toekomst)![]()
Dat is VERBODENquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:22 schreef Prospera het volgende:
aahhh lekker relluh dacht je![]()
geen sc hier?
Het is dat ik ze niet uitdeel want dan (Natasia modus) kun je het KRIJGEN!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... dat worden een heleboel strafregels morgen![]()
Gelukkig is het weekendquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... dat worden een heleboel strafregels morgen![]()
* Leandra is not impressed by a sreaming bitchquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
Het is dat ik ze niet uitdeel want dan (Natasia modus) kun je het KRIJGEN!![]()
Mên, ik heb even teruggelezen, uit het niets kom jij met die link. Jij vraagt niet of hij 42 is, jij probert doelbewust scanman zo hard mogelijk te kwetsen, in een kwaad daglicht te zetten, duidelijk uitlokken en vooral insinueerde jij iets zeer grofs over scanman.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent zelf begonnen met je tietentopic.
Je doet niets anders dan seks-gerelateerde caps plaatsen.
Is het dan raar dat ik een bericht van iemand uit Zwolle relateer aan jou?
Ik kwets je niet, ik beledig je niet, ik vraag alleen maar of je 42 bent.
Als je je aangesproken voelt... "wie de schoen past trekke hem aan" ... PUNT
Edit: Danny zei nog dat je mag schelden en vloeken en dat doe ik niet eens. Ik vraag alleen maar of je 42 bent, gerelateerd aan een FP-bericht.
Nou, reken maar dat Natasia van wanten weetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra is not impressed by a sreaming bitch![]()
En ik ben doofquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
Nou, reken maar dat Natasia van wanten weetDie is LOEIHARD
Das dan wel beter ja in zo'n situatiequote:
Wat zeg je??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
Das dan wel beter ja in zo'n situatie![]()
Wat ben je stil..... is er iets???quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:41 schreef BONG4002 het volgende:
.....
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mên, ik heb even teruggelezen, uit het niets kom jij met die link. Jij vraagt niet of hij 42 is, jij probert doelbewust scanman zo hard mogelijk te kwetsen, in een kwaad daglicht te zetten, duidelijk uitlokken en vooral insinueerde jij iets zeer grofs over scanman.
Je ging na die post als een kind van 4 jaar nog 2 keer door met uitlokken en proberen te beledigen met één van de lompste 'beschuldigingen' die er is en dan plaats jij een post die ik hier quote, gadverdamme! Je hebt geen idee wat jij meerdere malen insinueerde en als je wil weten of iemand 42 jaar oud is dan vraag je dat en kom je met alles behalve die link (met dat nieuws! ) aanzetten. Je acties (lees het goed, ik zeg niet jij want ik ken je niet maar je acties van deze reek en deeltje 174)zijn werkelijk om te kotsen. Misschien dat je hier wat van leert en gedraag je eens volwassen man, 41 jaar dat gelooft toch niemand
Zullen we er nu over ophouden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
LS ik ben het met je eens dat ik dat tietentopic ook meer dan walgelijk vind. Iemand die heel de dag alleen maar op uit is om caps te maken van alles wat maar bloot is, is in mijn ogen heel erg triest bezig...
Ik hoor nietsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ben je stil..... is er iets???
Is wat moeilijk maar met de beschikbare smileys die er zijn moet dat geen probleem zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook doof?? Zullen we gebarentaal doen dan??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Nee niks klaar, alsof jij dat nu bepaalt. Ik wil best via PM doorkweppen met je hoor en deze topicreeks niet verpesten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zullen we er nu over ophouden?
Scanman is gewoon een vies mannetje. KLAAR! Anders zou hij zich er ook niet zo druk om maken.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:47 schreef BONG4002 het volgende:
Is wat moeilijk maar met de beschikbare smileys die er zijn moet dat geen probleem zijnWow....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wow....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Reken maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:55 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben morgen echt straf....... damn.....
Sorry Day, ik ben gewoon strontmelig
Ik heb net uitgerekend dat als ik nu m'n bed inga en me nix aantrek van wekkers of telefoons, dat ik dan morgen laat genoeg wakker word om nog ff boodschappen te kunnen doen en daarna m'n afspraken na te komen... en met een beetje mazzel geen tijd heb om tussendoor op Fok! te komen, dus misschien... ontloop ik het op die manierquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb net uitgerekend dat als ik nu m'n bed inga en me nix aantrek van wekkers of telefoons, dat ik dan morgen laat genoeg wakker word om nog ff boodschappen te kunnen doen en daarna m'n afspraken na te komen... en met een beetje mazzel geen tijd heb om tussendoor op Fok! te komen, dus misschien... ontloop ik het op die manier![]()
Hoewel het "speltechnisch" niet handig is deze tactiek al uit de doeken te doen natuurlijk![]()
Alcohol vrij wel (want met de auto) maar niet te laat naar bed?? dat zal wel niet lukkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:06 schreef BONG4002 het volgende:
HerkenbaarEn dan een rustige ALC.vrije avond en niet te laat naar bed
Ik heb geen auto dus dat is makkelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alcohol vrij wel (want met de auto) maar niet te laat naar bed?? dat zal wel niet lukken![]()
Deze hele COS is vrijwel COS-loos..... misschien dat ze m met SC kunnen mergenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus dat is makkelijkEn niet laat naar bed? Als DGK boeiend is niet nee, maar anders wel hoor
Ik heb er soms weleens om 08:45 ingelegen (en nee sliep toen niet meteen
)
we krijgen echt klappen morgen (virtueel) van de mods hier
Ik vraag me nog steeds af of ze nep zijn, maar laatst zag ik NL o.a. later op de avond buiten met Bart volgens mij en het bleken echte vogeltjes te zijn (of nouja, mss eentje)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou gek worden van die vogeltjes.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze hele COS is vrijwel COS-loos..... misschien dat ze m met SC kunnen mergen![]()
Ja... ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:12 schreef BONG4002 het volgende:![]()
Nouja, ik zie het wel of mijn postrechten morgen nog actief zijn
Maak je geen zorgen hoor, zo hard/streng zijn ze hier ook weer niet, je kan wel een waarschuwing krijgen maar that's it (tenminste als je niet stelselmatig offtopic bent geweest)quote:
Truste terugquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trusteen nogmaals excuses voor de SC in COS
Om deze tijd kan dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze hele COS is vrijwel COS-loos..... misschien dat ze m met SC kunnen mergen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |