Damn.... ook al niet wezen stappenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
Het was beregezellig! pijn in m'n kaken van het lachen
dankzij Huubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
heb Nena iig nog nooit zoveel horen zeggen
Niet Nena hoor, maar gewoon, sommige mensen waartegen in het dagelijks leven waarschijnlijk geen hond tegenaan wil piesen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:24 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
wie noemt ze hoer dan?
andersom had ik ervoor getekend!
Ach ja, niets makkelijker dan een ongenuanceerd oordeel vellen hèquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Niet Nena hoor, maar gewoon, sommige mensen waartegen in het dagelijks leven waarschijnlijk geen hond tegenaan wil piesen.
tsja jaloersheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet Nena hoor, maar gewoon, sommige mensen waartegen in het dagelijks leven waarschijnlijk geen hond tegenaan wil piesen.
wat mij vooral opviel was de openhartigheidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben allemaal de Gameroom zitten kijken/luisteren, daar was het gewoon veel gezelliger![]()
Het woord waarschijnlijk stond in mijn oordeelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, niets makkelijker dan een ongenuanceerd oordeel vellen hè![]()
Mijn reactie was ook meer een bevestiging van jouw reactie dan een oordeel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het woord waarschijnlijk stond in mijn oordeel
Dat bedoel ik maar, het zet op de eoa vreemde manier vaak kwaad bloed bij sommigen als het iemand heel erg voor de wind gaat.quote:
wat een moeilijke zin is dit. wat staat hier?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is Nena knapper als Morena dan als Rubia
ja dat zal wel de nederlandse manier zijn, zo hoor je het dagelijks met alles en iedereen. In engeland hoor je ook geen vreemde reacties op de 250 miljoen euro die david beckham krijgt voor 5 jaar tegen een balletje aantrappen. absurd natuurlijk, maar zo werkt het, men is jaloers. men voelt zich achtergesteld en kan het niet verkroppen dat mensen het beter, zoveel beter hebben dan hunzelf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, het zet op de eoa vreemde manier vaak kwaad bloed bij sommigen als het iemand heel erg voor de wind gaat.
Ik probeer zoveel mogelijk m.i. of waarschijnlijk of meestal etc. te gebuiken i.p.v. dingen als zogenaamd feit neer te zetten...ik weet dat het niet okay is om te generaliseren maar het is goed als er op gelet wordt hoor, ik sta altijd open voor kritiekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook meer een bevestiging van jouw reactie dan een oordeel.![]()
Je bent wel een beetje laat PCquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
Jahoor, ik zet de streams weer eens aan en zag ze zoals gewoon nog net richting bed gaan
Geluukig is het hier nog een beetje gezellig![]()
Ik denk alleen wel dat we morgen allemaal straf van juffrouw Day krijgen voor een heel COS offtopicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
Jahoor, ik zet de streams weer eens aan en zag ze zoals gewoon nog net richting bed gaan
Geluukig is het hier nog een beetje gezellig![]()
Whoeiiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat we morgen allemaal straf van juffrouw Day krijgen voor een heel COS offtopic![]()
Tis weekendquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat PC(nouja, zeg eerder maar VROEG)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |