Reken maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:55 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben morgen echt straf....... damn.....
Sorry Day, ik ben gewoon strontmelig
Ik heb net uitgerekend dat als ik nu m'n bed inga en me nix aantrek van wekkers of telefoons, dat ik dan morgen laat genoeg wakker word om nog ff boodschappen te kunnen doen en daarna m'n afspraken na te komen... en met een beetje mazzel geen tijd heb om tussendoor op Fok! te komen, dus misschien... ontloop ik het op die manierquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb net uitgerekend dat als ik nu m'n bed inga en me nix aantrek van wekkers of telefoons, dat ik dan morgen laat genoeg wakker word om nog ff boodschappen te kunnen doen en daarna m'n afspraken na te komen... en met een beetje mazzel geen tijd heb om tussendoor op Fok! te komen, dus misschien... ontloop ik het op die manier![]()
Hoewel het "speltechnisch" niet handig is deze tactiek al uit de doeken te doen natuurlijk![]()
Alcohol vrij wel (want met de auto) maar niet te laat naar bed?? dat zal wel niet lukkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:06 schreef BONG4002 het volgende:
HerkenbaarEn dan een rustige ALC.vrije avond en niet te laat naar bed
Ik heb geen auto dus dat is makkelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alcohol vrij wel (want met de auto) maar niet te laat naar bed?? dat zal wel niet lukken![]()
Deze hele COS is vrijwel COS-loos..... misschien dat ze m met SC kunnen mergenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dus dat is makkelijkEn niet laat naar bed? Als DGK boeiend is niet nee, maar anders wel hoor
Ik heb er soms weleens om 08:45 ingelegen (en nee sliep toen niet meteen
)
we krijgen echt klappen morgen (virtueel) van de mods hier
Ik vraag me nog steeds af of ze nep zijn, maar laatst zag ik NL o.a. later op de avond buiten met Bart volgens mij en het bleken echte vogeltjes te zijn (of nouja, mss eentje)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou gek worden van die vogeltjes.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze hele COS is vrijwel COS-loos..... misschien dat ze m met SC kunnen mergen![]()
Ja... ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:12 schreef BONG4002 het volgende:![]()
Nouja, ik zie het wel of mijn postrechten morgen nog actief zijn
Maak je geen zorgen hoor, zo hard/streng zijn ze hier ook weer niet, je kan wel een waarschuwing krijgen maar that's it (tenminste als je niet stelselmatig offtopic bent geweest)quote:
Truste terugquote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trusteen nogmaals excuses voor de SC in COS
Om deze tijd kan dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze hele COS is vrijwel COS-loos..... misschien dat ze m met SC kunnen mergen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |