Geen links, ja dat klopt!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gelezen, geaccepteerd en ik ben toch wel oprecht verbaasd om te lezen dat je in het echte leven G-L stemt.
Met name die laatste zin geeft aan wat jij er voor eentje bent. Als het maar in je straatje past. Je bent geen knip voor de neus waard met je verzuring in hart en nieren. Bash rustig verder, maar ik weet wie het ZEGGEN.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
niet te overmoedig worden, maat![]()
Ik moet toegeven, naast het spugespetten van aaahwatwildeikookalweerzeggen, is het wel rustig genoeg om oog te hebben voor kwaliteitsposten, misschien evalueert dat zelfs wel naar een allegorische kijk op zaken, hebben de gristenen op dit forum ook wat.
Het jammere van het soort lui, waar o.a. aaahkelig zich graag onder schaart, is dat ze alleen maar willen storen. Het gekke is dat ze maar wat graag dwepen met een soort gelegenheidssolidariteit, zonder dat ze ooit gewoon eens ergens over na kunnen denken; men moet gelijk bot gelijk claimen, want dat is nou eenmaal vertrouwd.
Misschien dat er tenminste ééntje op het idee komt om Sesamstraat wel om z'n inhoud te waarderen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Lemmeb mag van mij overigens wel terug, dat is niet altijd een kwaaie![]()
sorry.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef Floripas het volgende:
Van beide zijden, overigens.
ja ja, of het is "zuur", of het is "huilerig".quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het lachen dat die lju weer terugzijn, maar die huilerige flameoorlogen in de FB en dat geban de hele tijd wordt snel oud.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ja ja, of het is "zuur", of het is "huilerig".
ik zal je zeggen wat het is; tijdverspilling.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef sigme het volgende:
ze kunnen elkaar alleen maar de huid voltypen. Wahaha
.
Alleen bannen, daar heb ik echt de schurft aan.
Wat doe jij toch cryptische uitspraken. Ik mij rijk rekenen? Waar heb je het over?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:56 schreef Aoristus het volgende:
denk dat je je een beetje te rijk rekent, Sigme.
Ja, en editten en naar de FB rennen ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef sigme het volgende:
Alleen bannen, daar heb ik echt de schurft aan.
Hopelijk bedoel je niet editten en naar FB rennen in 1 zin. Er zijn nl. wel heel smerige trucs te verzinnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, en editten en naar de FB rennen ook.
(Ik heb het ook weleens gedaan, maar sommige mensen kunnen er echt wat van.)
Ik bedoelde eigenlijk het editten van andermans post, niet je eigen post.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je niet editten en naar FB rennen in 1 zin. Er zijn nl. wel heel smerige trucs te verzinnen.
Waar mis je nog een reactie op?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meest schrijnende is nog wel dat er ueberhaupt geen reaktie wordt gegeven door de enige mod die hier zogenaamd aktief is.
De vragen die in FB worden gesteld, met name het gezuig om te zuigen door bepaalde lieden.quote:
Ik geloof dat ik op alle belangrijke vragen wel een antwoord heb gegeven, dus nogmaals, waar mis je een reactie op?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De vragen die in FB worden gesteld, met name het gezuig om te zuigen door bepaalde lieden.
Wat verwacht je wel?quote:Ik verwacht overigens geen aktie van je, je bent al lang niet meer geloofwaardig.
Er wordt anders fiks gescholden in de FB. En daar gebeurde niks aan. Daar is de FB helemaal niet voor.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op alle belangrijke vragen wel een antwoord heb gegeven, dus nogmaals, waar mis je een reactie op?
Meneer Godslasteraar, u heeft een vraag van meneer sjun. Overigens, kan iemand nagaan of meneer sjun ueberhaupt op fok kan posten?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ja ja, of het is "zuur", of het is "huilerig".
ik zal je zeggen wat het is; tijdverspilling.
Testrapport? Hoeveel bevindingen zijn er gemaakt en opgelost?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:12 schreef sigme het volgende:
Ja, meneer sjun kan dat nagaan.
Testing, testing, 1,2,3.
Ik heb er een slordige 30 openstaan, ik maak er elke werkdag zo'n 5 bij, er worden er per oplevering hooguit 5 gefixed en er is eenmaal per week een oplevering.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Testrapport? Hoeveel bevindingen zijn er gemaakt en opgelost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |