Zeker weten naar aaahikwordgek@hotmail.com gestuurd? heb nog niets binnen, behalve van lieverd Sigme.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mag ook. Maar je komt nu echt over alsof je het grootste onrecht ooit aangedaan is en dat door wat gezuer van SCH die je, zoals iedereen weet, niet al te serieus moet nemen.
een nieuwe taktiek? Grienen bij onvriendelijke opmerkingen? Dat werkt bij mij alleen als je een lief snoezig meisje bent.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee waarom ik die opmerking maakte, maar ik neem je dit niet in dank af.
Wat vervelend voor je zeg. Mijn pillendokter en ik zijn juist hartstikke blijmoedig en fitquote:Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ook zo'n voorspelbaar en standaard verwijt. Maar er verveeld van, of vermoeid.
Kijk even in je spambox. Komt van een gmail account af en mijn ervaing is dat hotmail dat nog wel eens als spam wil zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeker weten naar aaahikwordgek@hotmail.com gestuurd? heb nog niets binnen, behalve van lieverd Sigme.
Even als gastmod actie geeditquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pvda wil kruisverbod Plaatsen van prive gegevens.
Ach, dat hele links-rechts gedoe. Het blijft echter wel opmerkelijk dat zelfs communisten weer de kop opsteken, zonder dat dat veel beroering veroorzaakt. Te druk met Dion waarschijnlijk. Wel hét bewijs voor de noodzaak van democratie, zo'n forum.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je weet toch, alles ter rechterzijde van Pol Pot is extreem-links (vrij naar Ippon: alles links van de Klu Klux Klan is extreem links).
Zelfs ik ben extreem rechts, denk ik.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kijk even in je spambox. Komt van een gmail account af en mijn ervaing is dat hotmail dat nog wel eens als spam wil zien.
donequote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar ook niet in ongewenste mail. Stuur je mail anders even naar sigme en die stuurt het dan door.![]()
Ben ik het ook wel mee eens, het valt mij wel dusdanig op dat ik het zekere voor het onzekere wel wil nemen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
een nieuwe taktiek? Grienen bij onvriendelijke opmerkingen? Dat werkt bij mij alleen als je een lief snoezig meisje bent. [afbeelding] En in alle andere gevallen averechts [afbeelding]
Super! Sigme voor modschap!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef sigme het volgende:
Welja, van Gent & Loos meldt zich. sigme.fok bij gmail. Voor al uw post in discrete enveloppe.
Als er niet eens meer over één of andere suspecte lokale politicus gediscussieerd kan worden, alleen vanwege zijn lidmaatschap van de juiste "linkse" partij, wat moet je dan nog? Dat heeft met SCH niet zoveel te maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mag ook. Maar je komt nu echt over alsof je het grootste onrecht ooit aangedaan is en dat door wat gezuer van SCH die je, zoals iedereen weet, niet al te serieus moet nemen.
Je kan toch over hem discussieren?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Als er niet eens meer over één of andere suspecte lokale politicus gediscussieerd kan worden, alleen vanwege zijn lidmaatschap van de juiste "linkse" partij, wat moet je dan nog? Dat heeft met SCH niet zoveel te maken.
Mail als reaktie verstuurd dankzij onze lieve post-assistente. Ik hoop dat je er blij mee bent.quote:
niet te overmoedig worden, maatquote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je zeg. Mijn pillendokter en ik zijn juist hartstikke blijmoedig en fit
In het geval van Wilders en zijn clubje, of vergelijkbare partijen, kan men er van verzekerd zijn dat de betreffende personen minitieus onder de loep genomen worden, en dat elke puist tot in detail besproken gaat worden. Bij politici van de overkant gebeurt er echter iets geheel anders, het minitieuze onderzoek veranderd of in een soort van defensie van de personen in kwestie, of men heeft om de een of andere redenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan toch over hem discussieren?
Alleen geen laster. Of zullen we al die Wilders-topics vervuilen met de geruchten dat hij onlangs een hele schoolklas van 6-jarige meisjes stuk voor stuk gevingerd heeft terwijl ze gedwongen Heil Geert moesten zeggen. Heb ik echt gehoord
Er mocht ook niet over de broer van een rechtse minister gediscussieerd worden.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Als er niet eens meer over één of andere suspecte lokale politicus gediscussieerd kan worden, alleen vanwege zijn lidmaatschap van de juiste "linkse" partij, wat moet je dan nog? Dat heeft met SCH niet zoveel te maken.
Gelezen, geaccepteerd en ik ben toch wel oprecht verbaasd om te lezen dat je in het echte leven G-L stemt.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mail als reaktie verstuurd dankzij onze lieve post-assistente. Ik hoop dat je er blij mee bent.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |