abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 20:54:06 #176
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45385918
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

verzonden
Zeker weten naar aaahikwordgek@hotmail.com gestuurd? heb nog niets binnen, behalve van lieverd Sigme.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_45385948
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mag ook . Maar je komt nu echt over alsof je het grootste onrecht ooit aangedaan is en dat door wat gezuer van SCH die je, zoals iedereen weet, niet al te serieus moet nemen.
pi_45386025
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je hebt geen flauw idee waarom ik die opmerking maakte, maar ik neem je dit niet in dank af.
een nieuwe taktiek? Grienen bij onvriendelijke opmerkingen? Dat werkt bij mij alleen als je een lief snoezig meisje bent. En in alle andere gevallen averechts
pi_45386072
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ook zo'n voorspelbaar en standaard verwijt. Maar er verveeld van, of vermoeid.
Wat vervelend voor je zeg. Mijn pillendokter en ik zijn juist hartstikke blijmoedig en fit
pi_45386079
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zeker weten naar aaahikwordgek@hotmail.com gestuurd? heb nog niets binnen, behalve van lieverd Sigme.
Kijk even in je spambox. Komt van een gmail account af en mijn ervaing is dat hotmail dat nog wel eens als spam wil zien.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:01:52 #181
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45386230
Pvda wil kruisverbod Plaatsen van prive gegevens.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 15 januari 2007 @ 21:04:07 #182
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45386328
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pvda wil kruisverbod Plaatsen van prive gegevens.
Even als gastmod actie geedit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_45386356
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Je weet toch, alles ter rechterzijde van Pol Pot is extreem-links (vrij naar Ippon: alles links van de Klu Klux Klan is extreem links).

Zelfs ik ben extreem rechts, denk ik .
Ach, dat hele links-rechts gedoe. Het blijft echter wel opmerkelijk dat zelfs communisten weer de kop opsteken, zonder dat dat veel beroering veroorzaakt. Te druk met Dion waarschijnlijk. Wel hét bewijs voor de noodzaak van democratie, zo'n forum.
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 21:05:07 #184
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45386369
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kijk even in je spambox. Komt van een gmail account af en mijn ervaing is dat hotmail dat nog wel eens als spam wil zien.

Sorry, maar ook niet in ongewenste mail. Stuur je mail anders even naar sigme en die stuurt het dan door.
pi_45386380
Ik ben zonder meer rechts.
pi_45386514
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Sorry, maar ook niet in ongewenste mail. Stuur je mail anders even naar sigme en die stuurt het dan door.
done
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 21:09:38 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45386531
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

een nieuwe taktiek? Grienen bij onvriendelijke opmerkingen? Dat werkt bij mij alleen als je een lief snoezig meisje bent. [afbeelding] En in alle andere gevallen averechts [afbeelding]
Ben ik het ook wel mee eens, het valt mij wel dusdanig op dat ik het zekere voor het onzekere wel wil nemen.

Verzuurde figuren als SCH en zijn pillendokter kunnen volgens mij ook nooit meer normaal doen tegen iemand, omdat ze echt doorgeschoten zijn in zuurheid. Die zien links en rechts echt als water en vuur.
pi_45386536
Hey, Lemmeb mag weer terug, hè? .
pi_45386544
Welja, van Gent & Loos meldt zich. sigme.fok bij gmail. Voor al uw post in discrete enveloppe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45386584
Da's niet netjes, hè...
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 21:11:40 #191
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45386625
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef sigme het volgende:
Welja, van Gent & Loos meldt zich. sigme.fok bij gmail. Voor al uw post in discrete enveloppe.
Super! Sigme voor modschap!
  maandag 15 januari 2007 @ 21:12:03 #192
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45386644
Als die rechtse luu weg zijn is het hier een stuk saaier. Terughalen die hap.
pi_45386699
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mag ook . Maar je komt nu echt over alsof je het grootste onrecht ooit aangedaan is en dat door wat gezuer van SCH die je, zoals iedereen weet, niet al te serieus moet nemen.
Als er niet eens meer over één of andere suspecte lokale politicus gediscussieerd kan worden, alleen vanwege zijn lidmaatschap van de juiste "linkse" partij, wat moet je dan nog? Dat heeft met SCH niet zoveel te maken.
pi_45386774
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Als er niet eens meer over één of andere suspecte lokale politicus gediscussieerd kan worden, alleen vanwege zijn lidmaatschap van de juiste "linkse" partij, wat moet je dan nog? Dat heeft met SCH niet zoveel te maken.
Je kan toch over hem discussieren?
Alleen geen laster. Of zullen we al die Wilders-topics vervuilen met de geruchten dat hij onlangs een hele schoolklas van 6-jarige meisjes stuk voor stuk gevingerd heeft terwijl ze gedwongen Heil Geert moesten zeggen. Heb ik echt gehoord
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 21:21:43 #195
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45387028
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

done
Mail als reaktie verstuurd dankzij onze lieve post-assistente. Ik hoop dat je er blij mee bent.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:24:15 #196
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45387126
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat vervelend voor je zeg. Mijn pillendokter en ik zijn juist hartstikke blijmoedig en fit
niet te overmoedig worden, maat

Ik moet toegeven, naast het spugespetten van aaahwatwildeikookalweerzeggen, is het wel rustig genoeg om oog te hebben voor kwaliteitsposten, misschien evalueert dat zelfs wel naar een allegorische kijk op zaken, hebben de gristenen op dit forum ook wat.
Het jammere van het soort lui, waar o.a. aaahkelig zich graag onder schaart, is dat ze alleen maar willen storen. Het gekke is dat ze maar wat graag dwepen met een soort gelegenheidssolidariteit, zonder dat ze ooit gewoon eens ergens over na kunnen denken; men moet gelijk bot gelijk claimen, want dat is nou eenmaal vertrouwd.
Misschien dat er tenminste ééntje op het idee komt om Sesamstraat wel om z'n inhoud te waarderen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Lemmeb mag van mij overigens wel terug, dat is niet altijd een kwaaie
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45387166
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kan toch over hem discussieren?
Alleen geen laster. Of zullen we al die Wilders-topics vervuilen met de geruchten dat hij onlangs een hele schoolklas van 6-jarige meisjes stuk voor stuk gevingerd heeft terwijl ze gedwongen Heil Geert moesten zeggen. Heb ik echt gehoord
In het geval van Wilders en zijn clubje, of vergelijkbare partijen, kan men er van verzekerd zijn dat de betreffende personen minitieus onder de loep genomen worden, en dat elke puist tot in detail besproken gaat worden. Bij politici van de overkant gebeurt er echter iets geheel anders, het minitieuze onderzoek veranderd of in een soort van defensie van de personen in kwestie, of men heeft om de een of andere reden gewoon weinig interesse in een nadere blik op deze persoon.

Tegelijkertijd beweren diezelfde onderzoekers neutraal en objectief te zijn. En vervolgens verbaast men zich dat de geloofwaardigheid van deze opiniemakers wegsmelt als de ijskap op de Kilimanjaro.
pi_45387218
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Er mocht ook niet over de broer van een rechtse minister gediscussieerd worden.
En er is een heel topic geweest over een islamitische minister en er loopt een topic over Aboutaleb.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45387238
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Mail als reaktie verstuurd dankzij onze lieve post-assistente. Ik hoop dat je er blij mee bent.
Gelezen, geaccepteerd en ik ben toch wel oprecht verbaasd om te lezen dat je in het echte leven G-L stemt.
pi_45387252
Oh en natuurlijk een hartelijk dank aan Sigme de postduif

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2007 21:29:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')