Dat zou geen slimme zet zijn neequote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik schrok me de tering toen ik dat plaatje zag maar gelukkig was het niet de winnende banner
Krijgt LOLBOY wat?quote:
Ja mijn prijsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Krijgt LOLBOY wat?
Tadaaaaa!quote:
Eeuwige roem door zijn naam in de bannerquote:
Gewoon 'bewaar als' doen en je hebt em. Zet hem als achtergrond op je mac!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:01 schreef TwyLight het volgende:!
Waar op te halen?die bevalt me wel.
HEEUJ!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Eeuwige roem door zijn naam in de banner.
Nooit!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon 'bewaar als' doen en je hebt em. Zet hem als achtergrond op je mac!.
Jij staat niet in de top-3quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:17 schreef seekfaM het volgende:
En ikhet mag ook iets met mac temaken hebben
Een happy meal bij MacDonalds...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:17 schreef seekfaM het volgende:
En ikhet mag ook iets met mac temaken hebben
Dank uquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Een happy meal bij MacDonalds...![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:26 schreef Stofje het volgende:
Ik heb die van cerror gemist en heb een ubertrage computer. Kan iemand 'm hier even posten?
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef donroyco het volgende:
Zijn de banners eigenlijk al gebruikt?
Oke..anders pass hier de linkjes maar neerquote:
nee, da's ouwe nachtbaggerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:43 schreef BeeDee het volgende:
Mag deze de eerste SC banner krijgen ??![]()
we zullen deze gaan gebruiken:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:33 schreef LOLBOY het volgende:
Hee leuk zo!
Harstikke bedankt voor de positieve reacties, voel me wel vereerd
Ik zou graag mijn platenlabel bedanken, mijn familie en vrienden en natuurlijk de kiezers
Maar het is misschien geen achterlijk idee om ze even op eigen server te zetten, niet dat jullie ze nu al in enkele topics plaatsen met de URL naar mijn providerspace want die dingen blijven er ook niet eeuwig opstaan
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef jogy het volgende:
De top 3 was overigens als volgt.
LOLBOY
twylight/donroyco
murp
iedereen vond die van cerror tof maar tè grappig, de humor was zijn ondergang.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:19 schreef LOLBOY het volgende:
Je kijkt zo sip murp, ben je niet blij met je flitsende prijs?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
ik heb al een idee van wie het gaat wordenik denk van LOLBOY die met dat groen en rode en met die schroeven
dies tof 14.gif
Had je die niet alquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:01 schreef TwyLight het volgende:!
Waar op te halen?die bevalt me wel.
Kijk eens op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Hoe zagen die van cerror eruit?
En gefeli, LOLBOY. Puike banners.
Jup.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:39 schreef koemleit het volgende:
En nu? gaat een mod dit in de OP editen?
Dan heb ik het ook tegen SiemeNquote:Op maandag 15 januari 2007 23:01 schreef Dirkh het volgende:
Ja, mooie banners! Goede keuze mods!
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:01 schreef Dirkh het volgende:
Ja, mooie banners! Goede keuze mods!
Ik heb hem niet uit, hij zegt wel dat er een binnen is, maar dan ga ik kijken en dan zie ik: Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |